AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

Papa die net z'n huis heeft gekocht, als 50'er, met 3 scheidingen, 4 kinderen en heel wat geldzuigers.. :d Pretty proud.
Nog een relatief groot huis ook nog om zo in je eentje te betalen.
516m², veel werkruimte, tuin (na 1 jaar geen tuin gehad te hebben...) en nog een kamertje voor wat trainingshizzle.
Edit: en niet te vergeten; een kleine serre ook nog voor wat groen? :rolleyes:
Wietplantjes om de lening versneld terug te betalen? :p
 
Papa die net z'n huis heeft gekocht, als 50'er, met 3 scheidingen, 4 kinderen en heel wat geldzuigers.. :d Pretty proud.
Nog een relatief groot huis ook nog om zo in je eentje te betalen.
516m², veel werkruimte, tuin (na 1 jaar geen tuin gehad te hebben...) en nog een kamertje voor wat trainingshizzle.
Edit: en niet te vergeten; een kleine serre ook nog voor wat groen? :rolleyes:
516 m2 is nogal een kast van een huis. Of moest dat m3 zijn?
 
516 m2 is nogal een kast van een huis. Of moest dat m3 zijn?
Neen m² :p Valt opzich wel mee... Ik heb heel mn leven op +1000m² geleefd, nu 130 ofzo. Dus een hele verbetering :D
 
Neen m² :p Valt opzich wel mee... Ik heb heel mn leven op +1000m² geleefd, nu 130 ofzo
Bedoel je mss de oppervlakte van de bouwgrond? 516 is al een heel grote Vila.
Wij hebben een huis met 4slaapkamers 2badkamers en komen daar nog lang niet aan :-)
Wat natuurlijk niet wilt zeggen dat het niet kan hee :p
 
Bedoel je mss de oppervlakte van de bouwgrond? 516 is al een heel grote Vila.
Wij hebben een huis met 4slaapkamers 2badkamers en komen daar nog lang niet aan :-)
Wat natuurlijk niet wilt zeggen dat het niet kan hee :p
Ja ofc, niet alleen het huis. Ik denk dat het huis rond de 250 komt
 
Ja ofc, niet alleen het huis. Ik denk dat het huis rond de 250 komt
Ah dat dacht ik al ;) rond de 250bewoonbare oppervlakte is nog altijd een zeer mooie grote, zeker om het alleen te bekostigen :clap:
 
Bedoel je dat ik niet hard kan werken?

Lowkey mes in mijn rug steken:p
Nee hoor, ik zou niet durven ;)
Was vriendelijk bedoeld. Je gaf immers aan dat je met deze job wat meer zou verdienen dan bij je vorige job. Dat in combinatie met het feit dat je niet té hard moet werken, is toch gewoon chill.
 
Nee hoor, ik zou niet durven ;)
Was vriendelijk bedoeld. Je gaf immers aan dat je met deze job wat meer zou verdienen dan bij je vorige job. Dat in combinatie met het feit dat je niet té hard moet werken, is toch gewoon chill.
Dat klopt. Als wij het druk hebben betekent dat er veel productie uit ligt of niet goed loopt. Dus des te rustiger wij het hebben des te beter :). Heb dit soort Werk al is eerder gedaan bij een ander bedrijf. Dat was nog rustiger. Had je soms één wissel per dienst:p. Dus ben je even 30min bezig.
 
Een jongen, waarschijnlijk even oud als mij, samen met wat vrienden die een hééééle personal training met uitleg alles aan het geven was.
Zelfvertrouwen 1000%. Lichaam, lifts en uitvoering mochten wel beter om zoveel praat te hebben. Ik vond het wel grappig.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Een jongen, waarschijnlijk even oud als mij, samen met wat vrienden die een hééééle personal training met uitleg alles aan het geven was.
Zelfvertrouwen 1000%. Lichaam, lifts en uitvoering mochten wel beter om zoveel praat te hebben. Ik vond het wel grappig.

Natuurlijk is het ergens wel grappig om iemand interessant te zien doen. Aan de andere kant zie je iemand staan die interesse toont in de sport, dit met anderen deelt en daarmee anderen motiveert. Wat heb jij vandaag nog gedaan voor onze medemens?
 
Natuurlijk is het ergens wel grappig om iemand interessant te zien doen. Aan de andere kant zie je iemand staan die interesse toont in de sport, dit met anderen deelt en daarmee anderen motiveert. Wat heb jij vandaag nog gedaan voor onze medemens?
Ja ofc, zo super slecht deed hij het niet. Maar zo zie je degelijk wel dat er een groot verschil is in zelfvertrouwen in de fitness. Ik ga nooit een oefening luidop uitleggen dat mensen rondom mij het verstaan.
Ook leuk om na geen idee hoeveel maanden iemand te zien van mijn leeftijd in de fitness :p Zelf vind ik wel als je iets wilt doen, doe het dan goed.
Bijvoorbeeld de makker waar ik soms mee train (véél lager niveau) wilt afvallen maar ik hij eet niet eens gezond, weet waarschijnlijk niet wat een kcal is etc. Als ik zeg: we gaan squatten, weet hij niet hoe (ik zou zelf eerst opzoeken op internet naar een korte tutorial) maar goed.
Still funny :D
 
Ja ofc, zo super slecht deed hij het niet. Maar zo zie je degelijk wel dat er een groot verschil is in zelfvertrouwen in de fitness. Ik ga nooit een oefening luidop uitleggen dat mensen rondom mij het verstaan.
Ook leuk om na geen idee hoeveel maanden iemand te zien van mijn leeftijd in de fitness :p Zelf vind ik wel als je iets wilt doen, doe het dan goed.
Bijvoorbeeld de makker waar ik soms mee train (véél lager niveau) wilt afvallen maar ik hij eet niet eens gezond, weet waarschijnlijk niet wat een kcal is etc. Als ik zeg: we gaan squatten, weet hij niet hoe (ik zou zelf eerst opzoeken op internet naar een korte tutorial) maar goed.
Still funny :D

Maar eigenlijk doe je nu precies hetzelfde.
 
Back
Naar boven