AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #129.421
  • #129.422
Ik op werk om te zorgen dat ik alles lees voordat het opgeschoond wordt.
de8.gif

• #129.425
  • #129.427
Ik heb weer wat gemist nu het opgeschoond is. Wat voor kansloos figuur die Lefty. Troll-account van welke andere gebruiker?
Gelukkig leef ik niet om te voldoen aan jouw, of iemand anders zijn, maatstaven. Dat jij vindt dat ik een rotkop heb, tsja. Ik hoef niet perse jouw smaak te zijn, kan ik prima mee leven, er is namelijk een hele grote kans dat ik jou ook niet zou doen. En je constatering dat ik neptieten heb is juist. Schouderklopje :aai:?
WTF had hij over jou gezegd dan? :eek: Kansloos figuur. :chainsaw:

LEFTY HAS LEFT THE BUILDING. :hahaha:

• #129.428
Ik heb ook veel gemist denk ik, maar toch zijn de laatst 2 pagina’s vermakelijk.

• #129.429
Gelukkig leef ik niet om te voldoen aan jouw, of iemand anders zijn, maatstaven. Dat jij vindt dat ik een rotkop heb, tsja. Ik hoef niet perse jouw smaak te zijn, kan ik prima mee leven, er is namelijk een hele grote kans dat ik jou ook niet zou doen. En je constatering dat ik neptieten heb is juist. Schouderklopje :aai:?
klap hem gewoon met een plint voor zijn schenen , je zit op de perfecte hoogte :P
Heb jij echt nep t**ten ? JOH!

• #129.430
Wat is dit....

• #129.434
Heb hier blijkbaar een hele rel gemist... hoe kan dat nu? Dat mag niet op een maandag, toch?! Wat is er gebeurd met good ol’ vrijdag-reldag? Zucht...

Terug
Naar boven