- Waardering
- 21.496
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Genieten met een Grote "G"
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Genieten met een Grote "G"
Perfect, dan doet alles het weer.Vandaag hield mijn auto niet meer in en na een paar km verdween ook het motormanagement lampje uit mijn display. Zal ik het er op wagen en gewoon weer lekker door tuffen of hem van de hand doen nu hij nog wat oplevert?![]()
Vandaag hield mijn auto niet meer in en na een paar km verdween ook het motormanagement lampje uit mijn display. Zal ik het er op wagen en gewoon weer lekker door tuffen of hem van de hand doen nu hij nog wat oplevert?![]()
Vandaag hield mijn auto niet meer in en na een paar km verdween ook het motormanagement lampje uit mijn display. Zal ik het er op wagen en gewoon weer lekker door tuffen of hem van de hand doen nu hij nog wat oplevert?![]()
Wat voor auto?Dat zou wat zijn jam maar gelukkig heb ik ook een digitaal display waar de melding niet meer zichtbaar is en andere info nog wel, dus het display werkt ook nog.
Wegdouwen. Of uitlezen en kijken wat er aan de hand is. Dat lampje uitgaat kan van korte duur zijn.
Mocht je hem verkopen en lampje doet het weer alles is te resetten voor even.

Ik vind je post wel racistisch.Ik zit serieus te denken om weer voor een Aziaat te gaan, het idee was om in het nieuwe jaar een Toyota GT86 te kopen, dat gaat nu financieel niet lukken, een Suzuki Swift Sport dan maar? Een atmosferisch motortje blijf ik toch wel leuk vinden.
Dad bod confirmed?Bijna twee maanden geleden dat ik voor het laatst heb gelift. Toch viel mijn shape daarnet in de spiegel nog verrassend goed mee
In b4 als je geen massa hebt kan je niks verliezen![]()
Bijna twee maanden geleden dat ik voor het laatst heb gelift. Toch viel mijn shape daarnet in de spiegel nog verrassend goed mee
In b4 als je geen massa hebt kan je niks verliezen![]()