Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #129.462
Vandaag hield mijn auto niet meer in en na een paar km verdween ook het motormanagement lampje uit mijn display. Zal ik het er op wagen en gewoon weer lekker door tuffen of hem van de hand doen nu hij nog wat oplevert? :thinking:

• #129.463
Vandaag hield mijn auto niet meer in en na een paar km verdween ook het motormanagement lampje uit mijn display. Zal ik het er op wagen en gewoon weer lekker door tuffen of hem van de hand doen nu hij nog wat oplevert? :thinking:
Perfect, dan doet alles het weer.

• #129.464

lampje is dus ook nog stuk gegaan.

• #129.466

Wegdouwen. Of uitlezen en kijken wat er aan de hand is. Dat lampje uitgaat kan van korte duur zijn.

Mocht je hem verkopen en lampje doet het weer alles is te resetten voor even.

• #129.468
Als het lampje weer gaat branden, haal je het plastic er even af en plak je hem af met zwart tape :dunno:

• #129.469
  • #129.470
Wegdouwen. Of uitlezen en kijken wat er aan de hand is. Dat lampje uitgaat kan van korte duur zijn.

Mocht je hem verkopen en lampje doet het weer alles is te resetten voor even.

Waarschijnlijk heb je gelijk, ik heb alleen nooit zin en tijd om naar dealer te gaan. Wat verkopen betreft, de afgelopen maanden hebben we best veel uitgegeven, dus geld voor een leuke vervanger is er nu even niet. Het idee was om een maandje of 9 te sparen, dan hebben we onze 13de maand en bonus ook weer binnen en dan een andere auto te kopen. Aan de andere kant als ik iets anders koop ben ik uiteindelijk wel goedkoper uit.

• #129.475
Koop een Kia ofzo. Nooit gezeik mee

• #129.476
Ik zit serieus te denken om weer voor een Aziaat te gaan, het idee was om in het nieuwe jaar een Toyota GT86 te kopen, dat gaat nu financieel niet lukken, een Suzuki Swift Sport dan maar? Een atmosferisch motortje blijf ik toch wel leuk vinden.

• #129.477
Bijna twee maanden geleden dat ik voor het laatst heb gelift. Toch viel mijn shape daarnet in de spiegel nog verrassend goed mee :D

In b4 als je geen massa hebt kan je niks verliezen:roflol:

• #129.478
Ik zit serieus te denken om weer voor een Aziaat te gaan, het idee was om in het nieuwe jaar een Toyota GT86 te kopen, dat gaat nu financieel niet lukken, een Suzuki Swift Sport dan maar? Een atmosferisch motortje blijf ik toch wel leuk vinden.
Ik vind je post wel racistisch.

• Like
Waarderingen: BB_
Terug
Naar boven