XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #129.501
Gisteren lekker langs het meer gewandeld, naar de Spa geweest en heerlijk gegeten. Vandaag kijken hoe de gym is (24/7 open) en het fort beklimmen. Life's good!
20190730_120502.jpg
Mooi. Fort van Ohrid? Is een leuk klimmetje, mooie wandeling. Hardlopen is ook te doen. :roflol:

• #129.503
  • #129.504
Gisterennacht maar 3 uur geslapen, dus vroeg naar bed. Na 7 uur ben ik dan echt klaarwakker... Net ff een mini training gedaan (die ik ws met het ontbijt weer om zeep help :roflol:)
Mwa, dan kun je voluit genieten van je ontbijt zonder vervelende gevoelens :p
Ideaal ;)

• #129.506
Ik zal de volgende keer een foto maken, is klein maar genoeg voor zo ff tijdens de vakantie
Het is hier wat afgekoeld..koude lucht uit het noorden maar 25 met regen deze wk
bij jou is het heerlijk warm aan de kust
Toch een beetje sporten elke dag ..kun je nog meer van je maaltijd genieten haha :)

• #129.507
Augustus staat voor de deur en dat betekent off season, doei wandelende erectie look en hallo dad bod.
Elk jaar op 31 juli eer ik samen met @Sanca Magni, @IRONic Pumper, @Vieze jij en @Bert de goden van spiermassa met een ritueel.
Altijd heel gezellig en een en al gekkigheid. Kan ook met volle vertrouwen zeggen dat het ritueel van vorig jaar erg goed gewerkt heeft voor Bert en Sanca.
Sfeer impressie van vorig jaar:
vnwwdt00dlq01.jpg

• #129.508
Augustus staat voor de deur en dat betekent off season, doei wandelende erectie look en hallo dad bod.
Elk jaar op 31 juli eer ik samen met @Sanca Magni, @IRONic Pumper, @Vieze jij en @Bert de goden van spiermassa met een ritueel.
Altijd heel gezellig en een en al gekkigheid. Kan ook met volle vertrouwen zeggen dat het ritueel van vorig jaar erg goed gewerkt heeft voor Bert en Sanca.
vnwwdt00dlq01.jpg
Reese’s Puffs = gains!

• #129.510
Eindelijk regen

• #129.512
vnwwdt00dlq01.jpg
Ben er bijna heren!
Moest vanuit Duitsland naar België, om dan weer van het Westen naar het oosten te rijden.
@Sanca Magni doen we carpool?
Jij kan de buit veilig houden van de Duitse rooftocht.
Hips.

• #129.515
vnwwdt00dlq01.jpg
:roflol:
Heeft @Schwarzeneggertje die foto met z'n aardappel geschoten? Nu snap ik waarom er maar geen filmpjes worden gepost.

• #129.520
Er is terwijl ik op vakantie was een basic-fit geopend op 5 min loopafstand van het huis waar we later dit jaar in gaan wonen. stukkie makkelijker dan de 20 min rijden van nu

Terug
Naar boven