- Waardering
- 4.939
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik dus niet, want ik ben een BBB
Net zo hoog als natty haar libido.
Wat is er beschamend aan mijn fysiek?
En ik heb mijn goede vriend Bert nog nooit boze PMs gestuurd hoor.

Ik ga het gewoon toegeven jongens.... Mijn piemol is klein, ja oké? Kunnen jullie nu god***domme erover ophouden? Het is een zéér ernstige handicap!
Ik ga het gewoon toegeven jongens.... Mijn piemol is klein, ja oké? Kunnen jullie nu god***domme erover ophouden? Het is een zéér ernstige handicap!
Ga je me nou discrimineren? Heb je wat tegen homo's? @mat pik je dit?Jij bent gewoon een dikke loser en daarnaast ook nog eens homo
Nogal een geluk dat hij niet in Rusland woont, want daar zou het niet goed komen hoorJij bent gewoon een dikke loser en daarnaast ook nog eens homo
Je vermelding doet me blozen.Iederen die hier niet zijn tijd verdoet zoals jij, ik, @IRONic Pumper, @Arminius enz.
Nogal een geluk dat hij niet in Rusland woont, want daar zou het niet goed komen hoor

Waarom? Omdat ze homo zijn?Inderdaad. Dat soort gastjes durven hier niet hun huis uit en dat is maar goed ook
Je mocht mij nemen zou ik een vrouw zijn geweestWat is er beschamend aan mijn fysiek?
En ik heb mijn goede vriend Bert nog nooit boze PMs gestuurd hoor.
AAS kicking in.
Sorry ik ben een internet thoughguyBeetje kibbelen en dan een uitweg zoeken bij Camelus. Mietjes![]()

Kom naar Limburg dan.