- Waardering
- 10.919
- Lengte
- 1m75
Ha.. ha.. ha@dreamy1 is dus eindelijk uit de kast ..
TurkSE & ColombiaanSE broeder .. maar goed , de NL taal is bij niet westerse personen altijd een dingetje
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ha.. ha.. ha@dreamy1 is dus eindelijk uit de kast ..
TurkSE & ColombiaanSE broeder .. maar goed , de NL taal is bij niet westerse personen altijd een dingetje
Waar in Groningen dan?Lijkt mij gezellig! Ik woon in Groningen. Stuur mij gerust een DM, de koffie staat altijd klaar!
Nee dat komt doordat ik vandaag een egoboost heb gekregen door een 100 kg log lift, clean. Achja, uiteindelijk zijn we allemaal vrauwen.
Huh wat heb ik gemist?Ik ben platform aan het trainen, na jaren geen gym te hebben gezien van binnen en een cut van een Klein jaar. Dus jullie lachen me allemaal uit bij deze gewichten.
gelukkig train ik alleen voor mezelf. En zolang ik de blokjes weer in tellen en vooruit ga, wat maakt het uit? Als je niet meedoet met de top tien van de wereld is het verschil met andere amateurs vrijwel niets en bijzonder is het ook al niet wat we doen.
paar spiertjes bouwen is nu niet iets waarvan ik zeg; iets om later op mijn sterfbed trots op terug te kijken.
ben gewoon een ijdeltuit die graag wordt bekeken door de vrouwen en waar mannen een beetje jaloers op zijn. Heel simpel eigenbelang dus.
waar ik maar mee wil zeggen dat we het allemaal we heel groot maken hier.
Ik kom alleen als we naar de blauwe engel gaanIk ben student in Groningen dus gewoon in Groningen. Ik ben al lekker juicy van de gear dus als je wilt neem ik een poseerslip mee. @Big Chungus is ook van harte welkom.

Bestaat die dan nog? Dacht dat die een paar jaar na het overlijden van Kooistra dicht ging.
Geen flauw idee eigenlijk, al een tijdje niet meer in grunn geweest. Maar beter ook denk ikBestaat die dan nog? Dacht dat die een paar jaar na het overlijden van Kooistra dicht ging.

Nope bestaat niet meer. Zit nu een andere minstens even treurige tent op die locatieBestaat die dan nog? Dacht dat die een paar jaar na het overlijden van Kooistra dicht ging.
Ik ben platform aan het trainen, na jaren geen gym te hebben gezien van binnen en een cut van een Klein jaar. Dus jullie lachen me allemaal uit bij deze gewichten.
gelukkig train ik alleen voor mezelf. En zolang ik de blokjes weer in tellen en vooruit ga, wat maakt het uit? Als je niet meedoet met de top tien van de wereld is het verschil met andere amateurs vrijwel niets en bijzonder is het ook al niet wat we doen.
paar spiertjes bouwen is nu niet iets waarvan ik zeg; iets om later op mijn sterfbed trots op terug te kijken.
ben gewoon een ijdeltuit die graag wordt bekeken door de vrouwen en waar mannen een beetje jaloers op zijn. Heel simpel eigenbelang dus.
waar ik maar mee wil zeggen dat we het allemaal we heel groot maken hier.

Hoe lang is die nu weg?Nope bestaat niet meer. Zit nu een andere minstens even treurige tent op die locatie
Geen idee, kwam er niet bepaald elke week. Toch wel een aantal jaar geloof ik
ik weet niet wat je gerookt hebt maar ik wil dat ook
anyway, als we het gaan hebben over waarom pietje traint wil ik mijzelf daar best over uit laten, heb ik weer wat werktijd nuttig besteed.
ik train omdat ik extra spiermassa mooi vind, ik het belangrijk vind om sterk te zijn en geniet van de aandacht die ik soms krijg voor het werk die ik er in steek. Hiernaast is het gewoon chill om iets te doen in je vrije tijd en vind ik de sociale contacten hieromheen ook prettig.
een paar spiertjes opbouwen is iets waarop ik later op mijn sterfbed met trots op terug kijk, het zou juist kut zijn wanneer ik er zoveel in heb gestoken en er niets noemenswaardig uit heb gehaald.
ik weet niet wat je gerookt hebt maar ik wil dat ook
anyway, als we het gaan hebben over waarom pietje traint wil ik mijzelf daar best over uit laten, heb ik weer wat werktijd nuttig besteed.
ik train omdat ik extra spiermassa mooi vind, ik het belangrijk vind om sterk te zijn en geniet van de aandacht die ik soms krijg voor het werk die ik er in steek. Hiernaast is het gewoon chill om iets te doen in je vrije tijd en vind ik de sociale contacten hieromheen ook prettig.
een paar spiertjes opbouwen is iets waarop ik later op mijn sterfbed met trots op terug kijk, het zou juist kut zijn wanneer ik er zoveel in heb gestoken en er niets noemenswaardig uit heb gehaald.

Een rattenkop zou je sieren Sven.Ik denk wel eens. Was ik maar Leroy. Was ik maar 1.40. Had ik maar een rattenkop(in b4 heb je ook). Was ik maar true natty. Dan kreeg ik tenminste aandacht.