- Waardering
- 2.449
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Gevaarlijk hoor die e-bikesTelefoon gekregen dat mijn nieuwe fiets geleverd is.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gevaarlijk hoor die e-bikesTelefoon gekregen dat mijn nieuwe fiets geleverd is.
Al jaren nuchter, maar als kind in de ketel met thc gevallen
voor iedereen is er een eigen reden, die even belangrijk is. Waar jij spieren bouwen wel belangrijk vind ben ik zelf meer van het goed voor mijn lichaam zorgen en een beetje ijdel. Beiden prima lijkt me. En die gast dientraint om de Mount Everest te beklimmen ziet er in onze ogen wat apart uit met zijn manier van doen, maar waarschijnlijk willen wij die berg ook niet op....
maargoed, daarom houd iK nooit zo van dat geroep over wie‘het verkeerd’ en waarom. Allemaal afhankelijk van je doelen en wensen.
Bij mij thuis is de vrouw sowieso de alfa.Over jou valt ook genoeg te zeggen. Over mij ook. Wijvengedrag. Dit forum lijkt tegenwoordig wel de Libelle voor mannen, waar de vrouwen de echte alfa’s zijn.

Ik weet niet wat voor berichtjes jij krijgt maar als ik karma geef is het meestal een dom grapjekan mij gestolen worden, zonder karma minder geroddel achter de schermen en dus meer real talk voor het publiek

Ik weet niet wat voor berichtjes jij krijgt maar als ik karma geef is het meestal een dom grapje![]()

kan mij gestolen worden, zonder karma minder geroddel achter de schermen en dus meer real talk voor het publiek
Gewoon profiel checken, geen geroddel meer? (alsof conversaties daarvoor niet gebruikt konden worden..)Voordeel is nu dat iedereen de karma kan zien die wordt gegeven/ontvangenGewoon profiel checken, geen geroddel meer? (alsof conversaties daarvoor niet gebruikt konden worden..)
Enkel in karma berichtjes?Ik weet niet wat voor berichtjes jij krijgt maar als ik karma geef is het meestal een dom grapje![]()
Dat is geen voordeel als je weet wat voor karma berichtjes er in de ronde gingenVoordeel is nu dat iedereen de karma kan zien die wordt gegeven/ontvangenGewoon profiel checken, geen geroddel meer? (alsof conversaties daarvoor niet gebruikt konden worden..)

Wow. Ik maak helemaal geen grapjes in gewone berichten
Dat is geen voordeel als je weet wat voor karma berichtjes er in de ronde gingen![]()
karma was niet privé zoals conversaties.Helaas niet meer mogelijk nu...Dat is geen voordeel als je weet wat voor karma berichtjes er in de ronde gingen![]()

Dat weet ik.Ik en de mods weten datkarma was niet privé zoals conversaties.

Jammer. Ik waardeerde jou berichten altijd.