MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #132.602
Al jaren nuchter, maar als kind in de ketel met thc gevallen :D

voor iedereen is er een eigen reden, die even belangrijk is. Waar jij spieren bouwen wel belangrijk vind ben ik zelf meer van het goed voor mijn lichaam zorgen en een beetje ijdel. Beiden prima lijkt me. En die gast dientraint om de Mount Everest te beklimmen ziet er in onze ogen wat apart uit met zijn manier van doen, maar waarschijnlijk willen wij die berg ook niet op....

maargoed, daarom houd iK nooit zo van dat geroep over wie‘het verkeerd’ en waarom. Allemaal afhankelijk van je doelen en wensen.

Eens, uiteindelijk gaat het erom of je zelf blij kunt zijn met wat je hebt gedaan of doet.

• #132.603
Karmaberichtjes komen bijna terug? c: @bodybuilding.nl
96917bfc3d1dc6d7209e113679a80b54.png

• #132.610
kan mij gestolen worden, zonder karma minder geroddel achter de schermen en dus meer real talk voor het publiek

Voordeel is nu dat iedereen de karma kan zien die wordt gegeven/ontvangen :) Gewoon profiel checken, geen geroddel meer? (alsof conversaties daarvoor niet gebruikt konden worden..)

• #132.611
Voordeel is nu dat iedereen de karma kan zien die wordt gegeven/ontvangen :) Gewoon profiel checken, geen geroddel meer? (alsof conversaties daarvoor niet gebruikt konden worden..)

dat is een goede add! op de ene of andere manier is de drempel van karma een stuk lager, ik ontvang nu 0 berichtjes en voorheen stikte het ervan.

Terug
Naar boven