AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • Geslaagd voor mijn motorrijbewijs vanmorgen.

    motor.jpg
     
    In Pattaya heerst nog de echte Thaise cultuur, echt een aanradar om het land goed te leren kennen.
    We weten beiden wel dat jij voor andere redenen naar Thailand zou gaan:eyebrow:
     
    en nu hopen op wat mooie dagen, welke bike gaat het worden?
    Thundercat, CBR600, VFR, R6.
    Eerst een jaartje met een lichtere fiets en daarna wil ik een BMW of Honda tour kopen.
    Nu eerst wat rijervaring en stuurervaring opdoen.
     
    Thundercat, CBR600, VFR, R6.
    Eerst een jaartje met een lichtere fiets en daarna wil ik een BMW of Honda tour kopen.
    Nu eerst wat rijervaring en stuurervaring opdoen.

    dan zou ik meteen de motor kopen die je volgend jaar wilt gaan rijden, een tour stuurt veel makkelijker.
     
    dan zou ik meteen de motor kopen die je volgend jaar wilt gaan rijden, een tour stuurt veel makkelijker.
    Wil een Pan European of een K1100. Redelijk zwaar natuurlijk. De meeste geven toch het advies om een knakenmotor te zoeken en daar een jaar mee te stoeien. Risico op vallen is natuurlijk altijd aanwezig. Wil ook wat circuittrainingen volgen om een betere rijder te worden. Dat zie ik me niet doen op de Pan :laugh:
     
    Wil een Pan European of een K1100. Redelijk zwaar natuurlijk. De meeste geven toch het advies om een knakenmotor te zoeken en daar een jaar mee te stoeien. Risico op vallen is natuurlijk altijd aanwezig. Wil ook wat circuittrainingen volgen om een betere rijder te worden. Dat zie ik me niet doen op de Pan :laugh:

    jeetje wat een ding man die pan european.
     
    3 pakketten halen bij een bekende kruidenier. Daar aangekomen zie ik een jongen en meisje achter elkaar aanrennen. Hij heeft de telefoon gepikt van het meisje. Meisje vindt het niet meer leuk. Ik naar binnen en nadat er eerst een paar figuren kankerstaafjes kopen ben ik aan de beurt. Even later ik weer naar buiten en de jongen, Abel, heeft nog steeds de telefoon en het meisje rent niet meer maar staat vlakbij de ingang enigszins droevig te kijken. Ik vraag wat er aan de hand is. Ze zegt dat Abel haar telefoon heeft en al 2 x heeft laten vallen als stom grapje. Ik zeg dat ze er goed aandoet om niet meer achter Abel aan te rennen en als ze de telefoon echt terug wilt ze nog een keuze heeft. Ze kijkt mij vragend aan kennelijk niet helemaal zeker van haar zaak. Ik zeg loop op Abel af en geef hem een knietje of een schop in zijn kruis. Dan geeft hij je telefoon terug. Gegarandeerd. Gewoon op hem af lopen en niet nadenken, wat je ook doet niet nadenken, maar doen. Ik zorg wel dat hij verder niks doet. Doe het maar. Ze loopt op hem af en ik zeg nogmaals gewoon doen bam, en doet het ook nog. Ze schopt hem enigszins als een muppet met elastieke beentjes in het kruis. Abel janken. Meisje heeft telefoon terug. Ik heb gezegd dat ze dat keurig heeft gedaan. En tegen Abel dat hij niet zo moet janken dit is wat je ervan krijgt.

     
    3 pakketten halen bij een bekende kruidenier. Daar aangekomen zie ik een jongen en meisje achter elkaar aanrennen. Hij heeft de telefoon gepikt van het meisje. Meisje vindt het niet meer leuk. Ik naar binnen en nadat er eerst een paar figuren kankerstaafjes kopen ben ik aan de beurt. Even later ik weer naar buiten en de jongen, Abel, heeft nog steeds de telefoon en het meisje rent niet meer maar staat vlakbij de ingang enigszins droevig te kijken. Ik vraag wat er aan de hand is. Ze zegt dat Abel haar telefoon heeft en al 2 x heeft laten vallen als stom grapje. Ik zeg dat ze er goed aandoet om niet meer achter Abel aan te rennen en als ze de telefoon echt terug wilt ze nog een keuze heeft. Ze kijkt mij vragen aan kennelijk niet helemaal zeker van haar zaak. Ik zeg loop op Abel af en geef hem een knietje of een schop in zijn kruis. Dan geeft hij je telefoon terug. Gegarandeerd. Gewoon op hem af lopen en niet nadenken, wat je ook doet niet nadenken, maar doen. Ik zorg wel dat hij verder niks doet. Doe het maar. Ze loopt op hem af en ik zeg nogmaals gewoon doen bam, en doet het ook nog. Ze schopt hem enigszins als een muppet met elastieke beentjes in het kruis. Abel janken. Meisje heeft telefoon terug. Ik heb gezegd dat ze dat keurig heeft gedaan. En tegen Abel dat hij niet zo moet janken dit is wat je ervan krijgt.


    Lekker voor Abel :) Goed gehandeld!
     
    Lekker voor Abel :) Goed gehandeld!
    Wellicht als ik over een jaar of 10 een stomp voor mijn smoel krijg van een of andere blonde gozer zal ik hieraan terugdenken.
    Als hij mo of appie had geheten stond zijn hele familie nu voor je deur.
    Ik heb er ooit eentje echt vernederd (in zijn onderbroek naar huis laten lopen). Nooit iets van gehoord.
     
    Laatst bewerkt:
    • Like
    Waarderingen: Apw
    azerate

    Cilindergaten gemaakt met enkel, boor, vijl en dremel.
    IMG_20191007_153313.jpg
    IMG_20191007_090219.jpg
     
    Dacht ik ga even in een stringer tanktop trainen vandaag was een dame die mij wel voor een uur lang ging aankijken hoe ik zat te trainen.

    Nee srsly
     
    Dacht ik ga even in een stringer tanktop trainen vandaag was een dame die mij wel voor een uur lang ging aankijken hoe ik zat te trainen.

    Nee srsly
    Ja die had ik ook gezien, ze zat op een handdoek toch?
     

    Ik weet niet of iedereen nu op me gaat haten, maar deze video vermaakte me vanavond wel.
     
    Back
    Naar boven