MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #133.342
Een paar maanden geleden deed iedereen external rotation met DB's in de fitness, was een rage.
Nu is opeens iedereen aan het deadliften :roflol:

men wilt duidelijk even breed worden als ik dus

• #133.344

Ik weet niet of iedereen nu op me gaat haten, maar deze video vermaakte me vanavond wel.

Ik ben na 10 minuten gestopt, omdat die gast er 10 minuten over doet om te zeggen dat ie het niet vindt kunnen dat mensen met gyno op het podium staan. Komt er verder nog nuttige informatie?

• #133.346
Ik heb net besloten om in Januari een maand naar Zuid-Oost Azië te gaan. Ben nu alweer helemaal klaar met dit kutweer. Nog 3 maandjes te gaan.
Lol wat een flash is dit.
Ik vlieg heen op 06 januari 2020 (AMS -> BKK) met IPB (Indien Plaats Beschikbaar met KLM). De heenvlucht kost ons dan circa €105 per persoon. Een retourtje Amsterdam - Bangkok zou IPB €210 per persoon kosten.

Aangezien diegene met wie ik IPB vlieg langer blijft moet ik dus de terugvlucht los boeken.

Nu komt de flash:
Een single vlucht BKK - AMS op wo 5 feb kost €666 per persoon met KLM.
Screenshot_20191007-204025_Chrome.jpg

Stel ik zou bij KLM een retourvlucht boeken:
AMS - BKK ma 6 jan
BKK - AMS wo 5 feb

Screenshot_20191007-203853_Chrome.jpg

Dan betaal ik €664 per persoon
Dit betreft dus dezelfde terugvlucht.
Een retourtje met dezelfde terugvlucht is dus €2 goedkoper dan de enkele vlucht terug.

Grote flasherijen vinden hier plaats.

Ps. Ik ga natuurlijk niet met KLM terugvliegen. EVA Air kost mij circa €350 voor een directe vlucht terug vanuit Bangkok.

Laatst bewerkt:
  • #133.347
Dit programma:heart: pimple popper
Heerlijk om naar te kijken. Maybe toch eens laten omscholen:evil:
20191007_224354.jpg

• #133.353
Lol wat een flash is dit.
Ik vlieg heen op 06 januari 2020 (AMS -> BKK) met IPB (Indien Plaats Beschikbaar met KLM). De heenvlucht kost ons dan circa €105 per persoon. Een retourtje Amsterdam - Bangkok zou IPB €210 per persoon kosten.

Aangezien diegene met wie ik IPB vlieg langer blijft moet ik dus de terugvlucht los boeken.

Nu komt de flash:
Een single vlucht BKK - AMS op wo 5 feb kost €666 per persoon met KLM.
Screenshot_20191007-204025_Chrome.jpg

Stel ik zou bij KLM een retourvlucht boeken:
AMS - BKK ma 6 jan
BKK - AMS wo 5 feb

Screenshot_20191007-203853_Chrome.jpg

Dan betaal ik €664 per persoon
Dit betreft dus dezelfde terugvlucht.
Een retourtje met dezelfde terugvlucht is dus €2 goedkoper dan de enkele vlucht terug.

Grote flasherijen vinden hier plaats.

Ps. Ik ga natuurlijk niet met KLM terugvliegen. EVA Air kost mij circa €350 voor een directe vlucht terug vanuit Bangkok.
AVE SATANAS !!! KLM ILMUNATI CONFIRMED !!!

• #133.355
Zag dat @ScumbagAnnie deze video: deelde via Instagram, maar even gaan kijken. Thanks altijd leuk om een video te kijken waarin mensen dezelfde mening hebben als jij :roflol::roflol::roflol: Echt een bloedhekel aan al die influencers

• #133.357
Mijn vriendin net: "de meeste vrouwen zijn over het algemeen totaal niet te begrijpen."

Ik hou van mijn vriendin.

• #133.359
Zag dat @ScumbagAnnie deze video: deelde via Instagram, maar even gaan kijken. Thanks altijd leuk om een video te kijken waarin mensen dezelfde mening hebben als jij :roflol::roflol::roflol: Echt een bloedhekel aan al die influencers

Het is toch heerlijk om te zien hoe hij zich helemaal uitkotst en ook persoonlijk naar mensen uithaalt. Love it.

• #133.360
Vanavond benen!

Terug
Naar boven