XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    76

Users who are viewing this thread

Sanca Saxon

Resurrected
Super Mod
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
9 mei 2006
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
1%
elke baan kent zijn sleur
Klopt, maar je moet wel iets doen wat je tot aan je pensioen wilt blijven zonder elke dag met tegenzin op te staan.
Met momenten voelt mijn werk aan als een hobby :D

IRONic Drunker

♫♪→(C2H5OH)← ♪♫
Elite Member
Lid geworden
1 mei 2012
Waarom niet face to face?

Mijn baas vroeg toevallig of ik interesse heb om een opleiding graafmachine te gaan doen, lijkt me wel leuk en maakt mijn dag wel een beetje goed(er).
Ik heb dat gedaan hoor.
Kwamen elkaar tegen op de werkvloer.

En kreeg dan mee om het eens op mail ook te doen. Zodoende het officieel was.

Bosco55555

Colossal Veteran
Lid geworden
18 dec 2012
Lengte
1m71
Massa
78kg
Vetpercentage
12%
Waarom niet face to face?

Mijn baas vroeg toevallig of ik interesse heb om een opleiding graafmachine te gaan doen, lijkt me wel leuk en maakt mijn dag wel een beetje goed(er).
Krijg je echt spijt van, je wordt dan heel snel een plofkip....fysiek lekker bezig zijn zoals nu, haal je meer voldoening uit

lienlien

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
28 jun 2014
Krijg je echt spijt van, je wordt dan heel snel een plofkip....fysiek lekker bezig zijn zoals nu, haal je meer voldoening uit
Hoezo plofkip? Ik weet niet wat je precies bedoelt maar ook een "niet-fysieke" job of functie kan erg veel voldoening opleveren. Gewoon kwestie van iets doen wat je graag doet (of dat nou een kantoorbaan is of niet).

Bosco55555

Colossal Veteran
Lid geworden
18 dec 2012
Lengte
1m71
Massa
78kg
Vetpercentage
12%
Hoezo plofkip? Ik weet niet wat je precies bedoelt maar ook een "niet-fysieke" job of functie kan erg veel voldoening opleveren. Gewoon kwestie van iets doen wat je graag doet (of dat nou een kantoorbaan is of niet).
ja dat is ook wel zo natuurlijk, ik sprak een beetje voor mezelf, de gehele dag in een graafmachine zitten, en stuiteren in die niet/slecht afgeveerde stoel, maar dat kan als iemand dat leuk vind ja hoor, je heb overal mensen voor.........gelukkig maar :o

IRONic Drunker

♫♪→(C2H5OH)← ♪♫
Elite Member
Lid geworden
1 mei 2012
ja dat is ook wel zo natuurlijk, ik sprak een beetje voor mezelf, de gehele dag in een graafmachine zitten, en stuiteren in die niet/slecht afgeveerde stoel, maar dat kan als iemand dat leuk vind ja hoor, je heb overal mensen voor.........gelukkig maar :o
Jij zit liever de ganse dag thuis?

ThuggishRuggish

🧊
Elite Member
Lid geworden
28 mei 2014
Het is al laat. Opa moet zo op bed.

• Like
Waarderingen: BB_

BB_

💪
Elite Member
2x Challenge Winner
Foto Contest Winner
Lid geworden
25 sep 2016
Lengte
1m89
Massa
109kg
na 40 jaar is dat wel ok ja, thuis, of aan het terras, of in de cinema, of bij de buurvrouw of op de E-bike, of bij de Mac :P
Daar word je pas een plofkip van.

Naar boven