MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (6 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Net aangekomen in Van der Valk Schiphol en morgen toch naar New York ondanks mijn kuit. Lopen gaat alweer een beetje.

    Succes! Geef ‘t even aan bij de crew, is altijd goed om te weten indien er geevacueerd moet worden of als er iets anders aan de hand is, altijd goed om te weten aan boord voor je eigen veiligheid en die van je mede-passagiers. Have a safe flight!
     
    Succes! Geef ‘t even aan bij de crew, is altijd goed om te weten indien er geevacueerd moet worden of als er iets anders aan de hand is, altijd goed om te weten aan boord voor je eigen veiligheid en die van je mede-passagiers. Have a safe flight!
    Gewoon achterin als laatste want anders houd hij iedereen op. :trollface:
     
    Zeggen dat je je been gestrekt moet houden en hopen dat je bij de nooduitgang mag zitten. Alhoewel je daar juist goed mobiel voor moet zijn i.v.m. assisteren bij een evacuatie.
     
    Als ik al trakteer zou het enkel zijn omdat er een bepaald verwachtingspatroon heerst en veel collega's elke gelegenheid om zichzelf vol te proppen willen aangrijpen. Laatste jaren heb ik overigens ook niet meer getrakteerd, ik wijk liever af van de standaard en hecht geen waarde aan het vieren van m'n verjaardag.

    Als je langskomt koop ik wel taart voor je hoor, helemaal vegan. :)

    Ik ook niet lol al 15 jaar niet gedaan ofzo. Maar ik trakteer wel :).
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Accepteren jullie mij wel als ik naar een DBB meet kom? Ik heb het gevoel dat jullie mij gaan pesten.
    Ik accepteer jou gewoon hoor.
     
    Succes! Geef ‘t even aan bij de crew, is altijd goed om te weten indien er geevacueerd moet worden of als er iets anders aan de hand is, altijd goed om te weten aan boord voor je eigen veiligheid en die van je mede-passagiers. Have a safe flight!
    Thanks voor de tip! Ben jij stewardess?
    Ben benieuwd want heb nog nooit langer dan 3 uur in een vliegtuig gezeten.
    Zeggen dat je je been gestrekt moet houden en hopen dat je bij de nooduitgang mag zitten. Alhoewel je daar juist goed mobiel voor moet zijn i.v.m. assisteren bij een evacuatie.
    Ik heb al zitplaatsen gekozen bij het inchecken. Naast de nooduitgangen waren geen stoelen maar heb wel een plek waar ik mijn linkerbeen kan strekken. Tevens een compressiekous mee op aanraden van mijn fysiotherapeut.
     
    :yes:
    Ik leef graag eenvoudig en mijn trainingen zijn nooit saai. Gezelligheid is aan mij niet besteed, maar voor een DBB-meet maak ik een uitzondering.

    Dit.:) De één gaat graag stappen en zuipen, de ander liever trainen of een goed boek lezen.

    aanrader qua boek: the worlds fittest book.

    over een kerel die na zijn studie sportwetenschap de wereld rondreist op zoek naar fit, sterk en zelf ook dan zo traint.

    zo doet hij een tree-athlon om te testen of hij zich kan aanpassen. Een olympische triatlon, maar dan met een boom van 45 kilo bij zich. En hij klimt 8848 meter in een touw. Worstelen met een Russisch kampioen Etc.

    maar tegelijkertijd onderzoekt hij dus ‘fitness’ in de breedste zin. Erg leuk. en met leuke en goede kennis over sport en trainen.
     
    Zeggen dat je je been gestrekt moet houden en hopen dat je bij de nooduitgang mag zitten. Alhoewel je daar juist goed mobiel voor moet zijn i.v.m. assisteren bij een evacuatie.

    Ligt er een beetje aan welke kist je vliegt, sommige extra beenruimte plekken zijn niet per definitie exit rows maar 99% van de gevallen zal je daar niet mogen zitten als je ‘slecht ter been’ bent inderdaad. Helaasch!

    wovano - Ik vlieg zelf niet maar genoeg uren gevlogen om er wel het nodige van te weten (ik werk wel voor een luchtvaartmaatschappij, haha). Voor long haul/intercontinentaal zijn er een aantal dingen die ik mee ‘kan geven’:

    - Wetnaps, neem je trays/handvaten echt even af want it ain’t clean. Als je weet wat daar op ligt soms, wil je daar echt geen eten meer van af.

    - Neem eigen (normale jack) earplugs mee, afhankelijk waar je mee vliegt maar vaak kan je die ook pluggen. Die koptelefoons van de airlines zijn vaak enorm vervelend om lang op te hebben

    - Ik vlieg zelf nooit long-haul zonder Dopper/eigen fles, Dextro en nog wat Mentos achtige dingen voor het opstijgen (ligt weer aan het type vliegtuig waar je mee vliegt maar sommige departures krijg je meer last van je oren dan andere)

    Verder is het veel inflight entertainment kijken, hopen op geen krijsende kinderen en af en toe even een rondje maken om je spieren wat te activeren (ik word altijd extreem tingy na 4 uur + zitten dus dan loop ik altijd even naar de galley op en neer). Plus halverwege de vlucht (na de normale dinner service) is er in de galley altijd snacks en drinken te vinden, if you need anything you can find it there :)
     
    Laatst bewerkt:
    aanrader qua boek: the worlds fittest book.

    over een kerel die na zijn studie sportwetenschap de wereld rondreist op zoek naar fit, sterk en zelf ook dan zo traint.

    zo doet hij een tree-athlon om te testen of hij zich kan aanpassen. Een olympische triatlon, maar dan met een boom van 45 kilo bij zich. En hij klimt 8848 meter in een touw. Worstelen met een Russisch kampioen Etc.

    maar tegelijkertijd onderzoekt hij dus ‘fitness’ in de breedste zin. Erg leuk. en met leuke en goede kennis over sport en trainen.
    Klinkt tof, bedankt. :) M'n ouders vroegen nog of ik cadeauwensen had, maar ik wist niets beters te bedenken dat een boekenbon en donatie aan een goed doel. Wellicht kan ik dat boek kopen, maar heb er nog een paar op m'n lijstje staan.
     
    Ben benieuwd want heb nog nooit langer dan 3 uur in een vliegtuig gezeten.
    Succes dan! :roflol:
    Voordeel van intercontinentaal vliegen is wel dat je sowieso meer beenruimte hebt, de minima zijn ruimer (regelgeving). Ik duim voor je dat er geen jankbaby of dikke Murican naast je zit. Met jouw postuur is het sowieso al vervelend qua schouderbreedte.
     
    Thuis denk ik (althans, nu werken). Libido was het probleem niet en daar ga je niet een relatie om beëindigen.

    Ik denk dat er sprake was van een niveauverschil. Jij bent geleerd, pat kwam wss niet hoger dan een niveautje 2a3 en ja... Dat gaat op den duur botsen? Am i mr right si or No
     
    Ik denk dat er sprake was van een niveauverschil. Jij bent geleerd, pat kwam wss niet hoger dan een niveautje 2a3 en ja... Dat gaat op den duur botsen? Am i mr right si or No
    Er spelen andere factoren mee en ik ben van mening dat EQ belangrijke is dan IQ. Overigens is 28taP een slimme vrouw.
     
    Ik heb geen chickie meer.
    Single op je verjaardag!! das echt heel saai!! Zeker een reden om je te bezatten :klink:
    Dus het is toch misgegaan op de vakantie..... :(
    28taP BB_ NIET LEUK!! :treuren:
     
    Laatst bewerkt:
    Back
    Naar boven