MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

Accepteren jullie mij wel als ik naar een DBB meet kom? Ik heb het gevoel dat jullie mij gaan pesten.

Mijn enige vriend Spambod woont in Rusland bij hem voel ik mij veilig. Kunnen we daar niet een meet organiseren in de buurt van Mosko.
 
  • Love
Waarderingen: ACE
BB_ Nog gefeliciteerddd

Waar moet ik zijn voor taart? :lick:
 
  • Like
Waarderingen: BB_
helaas niet vegan
download.jpeg
 
Accepteren jullie mij wel als ik naar een DBB meet kom? Ik heb het gevoel dat jullie mij gaan pesten.

Mijn enige vriend Spambod woont in Rusland bij hem voel ik mij veilig. Kunnen we daar niet een meet organiseren in de buurt van Mosko.

Bij mij ben je iig altijd welkom makker. Ik voelde vanaf het begin een klik tussen ons op dit forum
 
Net aangekomen in Van der Valk Schiphol en morgen toch naar New York ondanks mijn kuit. Lopen gaat alweer een beetje.
Sterkte en een fijne vakantie toegewenst! De groeten aan Trump.
 
Accepteren jullie mij wel als ik naar een DBB meet kom? Ik heb het gevoel dat jullie mij gaan pesten.

Mijn enige vriend Spambod woont in Rusland bij hem voel ik mij veilig. Kunnen we daar niet een meet organiseren in de buurt van Mosko.
Wat mij betreft ben je serieus welkom. Een beetje trollen op dit forum maakt toch niet uit. :)
 
Ben je echt so saaiiiiiiii
:yes:
Ik leef graag eenvoudig en mijn trainingen zijn nooit saai. Gezelligheid is aan mij niet besteed, maar voor een DBB-meet maak ik een uitzondering.
Je moet doen wat je graag doet Bert. Ook (of beter gezegd, zeker) op je verjaardag. Gefeliciteerd nogmaals!
Dit.:) De één gaat graag stappen en zuipen, de ander liever trainen of een goed boek lezen.
 
:yes:
Ik leef graag eenvoudig en mijn trainingen zijn nooit saai. Gezelligheid is aan mij niet besteed, maar voor een DBB-meet maak ik een uitzondering.

Dit.:) De één gaat graag stappen en zuipen, de ander liever trainen of een goed boek lezen.

Vier je verjaardag niet met je chickie?
 
Daarom juist, meer pour moi.
Als ik al trakteer zou het enkel zijn omdat er een bepaald verwachtingspatroon heerst en veel collega's elke gelegenheid om zichzelf vol te proppen willen aangrijpen. Laatste jaren heb ik overigens ook niet meer getrakteerd, ik wijk liever af van de standaard en hecht geen waarde aan het vieren van m'n verjaardag.

Als je langskomt koop ik wel taart voor je hoor, helemaal vegan. :)
 
Back
Naar boven