MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #133.562
om mijn teleurstelling van vandaag te verwerken ga ik straks squatten om het goed te maken. :'(

• #133.568
We houden allemaal van trollen maar dit soort dingen moet je gewoon laten rusten. Bert en Pat zijn uit elkaar. Let’s move on.
:thumbup:
Ja, ik hoorde het. :) Ook al is het niet officieel, is het natuurlijk bizar. 50 minuten sneller dan mijn marathon.
Nu pat weer single is veranderd het spelveld en de spelers weer.
Ik hoop dat @pat82 iemand vindt die perfect bij haar past, dat gun ik haar echt. :D

---
Wat mijn dag goed maakte. De toffe posts hier en het feit dat ik goeie spierpijn heb. Ik heb zelden spierpijn (in m'n benen), hoe hard ik ook train. Gisteren Front Squats en Leg Presses met een elastiek om m'n knieën gedaan. Ik krijg gauw de neiging te knikken en moet nu harder m'n knieën naar buiten duwen. Hiervoor voelde ik constant veel spanning op m'n quads en nu staan ze in de fik. Ondanks dat spierpijn (en het 'voelen') niet direct een indicatie is van spiergroei of effectief trainen, geeft het mentaal toch een goed gevoel. :):)

• #133.570
Wat lief zijn ze toch eigenlijk hier. Grote bekken, maar kleine hartjes. Maakt mijn dag goed.

• #133.571
Haha, ik lag bij sommige wel dubbel.

• #133.572
  • #133.574
Volgens mij ben jij ook een toffe gast, kom je naar de meet 2 november?
Lief maar helaas, gaat niet lukken. Ik heb dan jarige familie. Dat gaat natuurlijk voor.
Wie weet ooit. Eerst nog even groeien, anders durf ik me niet te vertonen tussen al die gespierde machines. :rolleyes:

• #133.575
Wat is er gebeurt. :dunno: Is de love-parade voorbij gekomen en heeft iedereen een liefdes pilletje geslikt. :roflol:

• #133.576
Ga jij nu opeens de gevoelsmens spelen?

Ik heb soms het gevoel dat @Camelus schizofreen is. De ene keer is hij aardig en empatisch, dan is hij weer mensen aan het beledigen en pesten.

Op sommige dagen heb ik volgens hem een goed fysiek, op andere dagen ben ik volgens hem dik en slap.

Volgens mij heeft hij ze niet allemaal op een rijtje

• #133.578
Dat ik weer eens gerockt heb in de gym en dus chocoladepepernoten heb verdiend naast gebakken eieren en zalm met friet.

Terug
Naar boven