ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.640
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Heeft wel een beetje gelijk.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heeft wel een beetje gelijk.
Ik ga deadliften tenminste dat is de bedoeling. Maar er staat ook bier in de koelkast.om mijn teleurstelling van vandaag te verwerken ga ik straks squatten om het goed te maken. :'(
zinsbouw +1. snap er niks van :')Ik ga deadliften tenminste dat is de bedoeling. Maar er staat ook niet in de koelkast.
Mijn mobiel is niet helemaal goed net zoals ik.zinsbouw +1. snap er niks van :')
Maar goedzo! Deadliften ftw
Ik ga deadliften tenminste dat is de bedoeling. Maar er staat ook bier in de koelkast.
We houden allemaal van trollen maar dit soort dingen moet je gewoon laten rusten. Bert en Pat zijn uit elkaar. Let’s move on.
Ja, ik hoorde het.
Ook al is het niet officieel, is het natuurlijk bizar. 50 minuten sneller dan mijn marathon.Ik hoop dat @pat82 iemand vindt die perfect bij haar past, dat gun ik haar echt.Nu pat weer single is veranderd het spelveld en de spelers weer.

Volgens mij ben jij ook een toffe gast, kom je naar de meet 2 november?Wat lief zijn ze toch eigenlijk hier. Grote bekken, maar kleine hartjes. Maakt mijn dag goed.
Wat lief zijn ze toch eigenlijk hier. Grote bekken, maar kleine hartjes. Maakt mijn dag goed.

Lief maar helaas, gaat niet lukken. Ik heb dan jarige familie. Dat gaat natuurlijk voor.Volgens mij ben jij ook een toffe gast, kom je naar de meet 2 november?

Hohoho, PR! Niet verwacht...om mijn teleurstelling van vandaag te verwerken ga ik straks squatten om het goed te maken. :'(

sharing is caringDat ik weer eens gerockt heb in de gym en dus chocoladepepernoten heb verdiend naast gebakken eieren en zalm met friet.