- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Er valt veel te beleven in NY, slapen doe je thuis maarThe city that never sleeps. Fijne vakantie Wouter, geniet ervan!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er valt veel te beleven in NY, slapen doe je thuis maarThe city that never sleeps. Fijne vakantie Wouter, geniet ervan!
Net aangekomen in Van der Valk Schiphol en morgen toch naar New York ondanks mijn kuit. Lopen gaat alweer een beetje.
Fijne reis!Daar gaan we, Helemaal rechtsachter dus mijn been kan mooi gestrekt het gangpad in
![]()
Fijne vlucht!Daar gaan we, Helemaal rechtsachter dus mijn been kan mooi gestrekt het gangpad in
![]()
We zijn gelukkig beiden met een goed gevoel uiteen gegaan.Bert heeft liefdesverdriet. Even geen goed moment voor jouw kinderachtige grapjes
En er nu achter komen dat je geen visum hebt aangevraagd.Daar gaan we, Helemaal rechtsachter dus mijn been kan mooi gestrekt het gangpad in
![]()

Je kunt met ESTA daar bij de border patrol nog gewoon worden weggestuurd.En er nu achter komen dat je geen visum hebt aangevraagd.
Veel plezier!
Dat gevoel krijg ook door jou post
Oké
We houden allemaal van trollen maar dit soort dingen moet je gewoon laten rusten. Bert en Pat zijn uit elkaar. Let’s move on.