MuscleMeat

Vissertje zijn blog

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.162
Is het nu een vriendin, je vriendin of iets er tussen in?

Dat maakt imo ook wel uit wat betreft de hoeveelheid energie die je in het huis zou moeten steken.

We zijn weer samen en mag haar weer mijn vriendin noemen. We hebben op dit moment een lat relatie en dat zal voorlopig ook zo blijven, samen wonen wil ze voorlopig niet meer.

• #1.163
Vanavond de eerste training van deze week weer volbracht. OHP ging lekker, op elke set een rep winst tov de vorige keer dus daarover ben ik dik tevreden. Squat ging opzich ook wel lekker (wel zwaar) alleen bij de derde werkset ging het een beetje raar toen ik de derde keer omlaag ging. Was op het diepste punt in eens alle concentratie kwijt (volgens mij gebeurde er wat in de sportschool maar weet het niet eens precies meer, zit met de compounds altijd behoorlijk in m'n eigen wereld en krijg dan weinig mee wat er om me heen gebeurd maar werd dit keer toch ergens door afgeleid). Ik ademde spontaan uit en alle spanning was weg waardoor ik als een plumpudding verder omlaag zakte en de stang op de veiligheid steunen eindigde... Volgende keer nog maar een keer opnieuw met 112.5Kg

Dit was hem:

OHP
10X 20Kg
5X 30Kg
3X 35Kg
2X 40Kg
1X 45Kg
5X 50Kg
4X 50Kg
3X 50Kg
3X 50Kg (15 reps in 4 sets ipv 6 sets zoals de vorige keer)

Squat
10X 20Kg
5X 40Kg
5X 60Kg
3X 80Kg
2X 90Kg
1X 100Kg
1X 105Kg
5X 112.5Kg
5X 112.5Kg
2X 112.5Kg

Close grip bench
10X 20Kg
10X 40Kg
10X 50Kg
10X 60Kg
10X 60Kg
8X 60Kg (durfde niet verder zonder spotter)

Facepull
3X 12X 21.25Kg

Rope pull down
12X 25Kg
12X 25Kg
9X 25Kg

Standing oblique crunch
3X 12X 20Kg

Dat was hem weer.

Prima training Visser. Zo zie je trouwens maar het belangrijk het is om de safeties te gebruiken.....OHP is trouwens ook goed sterk man

• #1.165
Vandaag voor het eerst in Steenwijk getraind, ging wel weer erg lekker. Alleen wel erg bijzonder dat ze aan je vragen of je met deadliften de stang wat zachter wil neer leggen terwijl je 147.5Kg aan het reppen bent :roflol:

Dit was hem:

Low incline bench
10X 20Kg
10X 40Kg
5X 50Kg
5X 60Kg
5X 60Jg
8X 60Kg

Deadliften
5X 70Kg
3X 100Kg
2X 120Kg
1X 130Kg
1X 140Kg
5X 147.5Kg
5X 147.5Kg
5X 147.5Kg

Seated cable row
12X 61Kg (damn, voelde zwaar hiero)
12X 54.5Kg
12X 54.5Kg

Goodmornings
10X 20Kg
10X 40Kg
10X 60Kg
10X 60Kg
10X 60Kg

Dumbell chest fly
3X 12X 14Kg (damn, ging echt lekker vandaag, volgens mij niet eerder 3 volle sets gedaan met 14Kg)

Barbell curl
3X 12X 27.5Kg

Decline crunch
3X 12X BW

Voldaan weer naar huis...

Waar in steenwijk heb je getraind? Woon er 10km vanaf

• #1.168
Kon je er niets onder leggen wat dempt?
Sowieso ist gezeik . Zou er niet minder lawaai om maken:P

• #1.172
Bij m'n eigen gym leg ik er wel eens van die matjes onder, scheelt wel een stuk lawaai trouwens. Gister helemaal niet aan gedacht :o
*David Attenborough-stem*

"Wanneer het mannetje in een vreemd territorium komt moeten de verhoudingen met de daar aanwezige populatie worden bepaald. Dit kan op een laffe manier gebeuren door klagen en zeiken, kreungeluiden of het zogenaamde flexxen, maar de fysieke, doch geweldloze, is vaak het meest effectief.

Hierbij laat het dominante mannetje zien dat hij sterk is op een oefening als de deadlift en "not giving a f**k" wat anderen vinden van het geluid van rammelende platen.

Als de verhoudingen eenmaal vastliggen is er een goede basis voor een gesprek."

Nieuwe gym binnenkomen, minstens 2x BW DLen is lekker binnenkomen en punt gemaakt.

• #1.176
*David Attenborough-stem*

"Wanneer het mannetje in een vreemd territorium komt moeten de verhoudingen met de daar aanwezige populatie worden bepaald. Dit kan op een laffe manier gebeuren door klagen en zeiken, kreungeluiden of het zogenaamde flexxen, maar de fysieke, doch geweldloze, is vaak het meest effectief.

Hierbij laat het dominante mannetje zien dat hij sterk is op een oefening als de deadlift en "not giving a f**k" wat anderen vinden van het geluid van rammelende platen.

Als de verhoudingen eenmaal vastliggen is er een goede basis voor een gesprek."

Nieuwe gym binnenkomen, minstens 2x BW DLen is lekker binnenkomen en punt gemaakt.

Hahahaha, das wel een mooie reactie, thanks man :haha:

Je wilde gewoon een grotere ROM hebben, helemaal niets mis mee!
Hij heeft al zo'n kleine ROM, met matjes zijn het al praktisch rack pulls...

Ben gewoon gezond jaloers, @Vissertje1980, nog steeds op zoek naar een 2x BW DL voor mezelf. Respect voor wat je doet hoor!

Hahaha, met dat korte lijf van mij is de ROM wel erg relatief hé :roflol:

@Mentat Thanks man, flink blijven door trainen, dan lukt het jou ook ;)

• #1.177
Ben ik weer.

Zat vandaag niks niet lekker in m'n vel (niet zozeer fysiek maar meer mentaal) en was van plan om zonder schema naar de gym te gegaan en gewoon ff doen waar ik zin in had. Uiteindelijk toch maar besloten m'n schema te gaan volgen en blijkt er een dikke PR op reps te zijn gezet op de bench, 9X 72.5Kg, dat betekend een berekende 1RM van ruim 90Kg :rocker:

Op de squat ff terug gegaan naar 110Kg en dat ging lekker, wel zwaar maar ging technisch weer erg fijn.

Dit was hem:

Bench Press
10X 20Kg
5X 40Kg
3X 50Kg
2X 60Kg
1X 65Kg
5X 72.5Kg
5X 72.5Kg
9X 72.5Kg (BAMMMM Dikke PR op reps:rocker:)

Squat
10X 20Kg
5X 60Kg
3X 80Kg
2X 90Kg
1X 100Kg
5X 110Kg
5X 110Kg
5X 110Kg

Cable chest fly
3X 12X 7.5Kg

Hammer curl
3X 12X 14Kg (voor het eerst volledige 3X 12X met 14Kg gedaan... Ook een PR dus :p)

Tricep pull down smal stangetje
12X 27.5Kg
12X 30Kg
10X 30Kg

Seated cable row
3X 12X 60Kg

Dat was hem, erg voldaan naar huis gegaan. Deze training heeft m'n dag meer dan goed gemaakt :)

Fijn dat het dan toch onverwacht zo lekker gaat! Chillse vanaaf!

Lekker die bench hoor Vissertje. Is gewoon ordinair pompen :flexgrin:

Zo zie je maar: zelfs al heb je er even geen zin in, gewoon naar de gym trekken!
Mooie training en nette PR's, je bent super bezig!

Terug
Naar boven