MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #135.241
Ik moet bijkomen van het 4D-denken.
Ik ben ook een nerd. Ik heb geprobeerd hyoerkubussen te visualiseren. En om quantummechanica/fysica te begrijpen.

Niet gelukt, rationeel wel. Maar helemaal begrijpen mwoah

• #135.242
Dat is an sich geen rocket science. Lineaire algebra was m'n eerste vak op de uni. Ik denk dat het wel moet lukken, maar ben wel heel veel vergeten. Zou me wel weer even moeten voorbereiden. :p Ik weet niet welk niveau hier bedoeld wordt. Zolang het geen Fouriertransformaties en hogere orde differentiaalvergelijkingen zijn.

Eenvoudige merkwaardige producten en goniometrie is al moeilijk genoeg voor de gemiddelde dbb'er (mezelf inbegrepen).

• #135.243
Yoniometrie :D

• #135.245
Volgens mij krijg je dat ook niet op de middelbare school. Ik althans niet.
Sowieso voor op het vmbo lijkt mij dit een beetje to much niet?
Als ik hier iets over zeg ga ik weer op de negeer denk ik.
Voor zover ik weet alleen vwo zooi, en dat zijn pas baggere lui :o

Mijn voorkeur gaat naar mavo/havo. Kan redelijk op niveau uitleggen, soms wat complexere nieuwe ontwikkelingen uitleggen en dan zonder dat betweterige kut gedrag. Of dat janken om 0.1 punt extra te scoren door een antwoord op een andere manier te moeten lezen. Niet mijn ding dat perfectionisme.

• Like
Waarderingen: BB_
  • #135.246
O ze mogen het weten
IMG-20191109-WA0087.jpg
20 kipnuggets?

• #135.247
Voor zover ik weet alleen vwo zooi, en dat zijn pas baggere lui :o

Mijn voorkeur gaat naar mavo/havo. Kan redelijk op niveau uitleggen, soms wat complexere nieuwe ontwikkelingen uitleggen en dan zonder dat betweterige kut gedrag. Of dat janken om 0.1 punt extra te scoren door een antwoord op een andere manier te moeten lezen. Niet mijn ding dat perfectionisme.
Nou nou, lekker over 1 kam scheren. :p Ik kreeg matrixrekenen pas op het WO trouwens.

• #135.248
Ik ben ook een nerd. Ik heb geprobeerd hyoerkubussen te visualiseren. En om quantummechanica/fysica te begrijpen.

Niet gelukt, rationeel wel. Maar helemaal begrijpen mwoah
Interesting. Dat gaat mij de pet te boven. Wat voor studie heb je gedaan?

• #135.251
Interesting. Dat gaat mij de pet te boven. Wat voor studie heb je gedaan?
HBO niets belangrijks. Begon pas echt enthousiast te worden toen ik ging werken.

heb wel een hoop postmaster cursussen gedaan. Ben een laatbloeier. Nouja, ik blowde vroeger gewoon te veel.

• #135.252
HBO niets belangrijks. Begon pas echt enthousiast te worden toen ik ging werken.

heb wel een hoop postmaster cursussen gedaan. Ben een laatbloeier. Nouja, ik blowde vroeger gewoon te veel.
Die tv-zender? ;)
Veel mensen gaan pas op latere leeftijd studeren en hebben er in hun een jeugd een beetje met de pet naar gegooid, niets om je voor te schamen. Op die leeftijd ging het mij vaak ook alleen maar om het cijfer, niet omdat ik interesse had.

• #135.253
Die tv-zender? ;)
Veel mensen gaan pas op latere leeftijd studeren en hebben er in hun een jeugd een beetje met de pet naar gegooid, niets om je voor te schamen. Op die leeftijd ging het mij vaak ook alleen maar om het cijfer, niet omdat ik interesse had.
Dat snap ik dus niet hé. Ik heb altijd gedaan wat ik graag deed.
1e jaar algemeen: hout, bouw, elektriciteit, mechanica
2e jaar: bouw hout omdat ik hout het tofste vond
3e jaar: bouw hout kunde omdat ik wat meer theorie wou
4e jaar: bouw hout kunde omdat ik architect wou worden, wiskunde was te zwak
5e jaar: informatica en netwerkbeheer omdat ik graag met computers bezig was
6e jaar: zelfde ^
nu: hetgene wat ik super graag doe, designen en programmeren

• #135.254
Die tv-zender? ;)
Autocorrect.

Het boeide me geen kloot. Lekker feesten, achter dr meiden aan, sporten, blowen, zuipen.

dat deed ik allemaal liever.

Pas toen ik ging werken kreeg ik weer interesse in hoe alles precies werkt. Dus wiskunde, maar vooral ook methodologie, statistiek, basisprincipes uit natuur en scheikunde slim toepassen in fabrieken.

Daarna om collega’s aan te sturen, teams te leiden en blij te maken en tegelijkertijd op te leveren.

Nu ben ik bezig met mezelf leren om topmanagement goed te beïnvloeden om ook echt de juiste dingen te doen. Uitdagend.

• Like
  • #135.255
Drop jou creaties is hier op dbb robins design knutselhoekje topic..???

Leuk idee togch

• #135.257
proggen is de shit, lekker raggen in PHP jonge

• Like
Terug
Naar boven