MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #135.221
En dan blijkt het in een tentamen matrixrekenen te zijn, of schud je dat ook nog uit je mouw?
Dat is an sich geen rocket science. Lineaire algebra was m'n eerste vak op de uni. Ik denk dat het wel moet lukken, maar ben wel heel veel vergeten. Zou me wel weer even moeten voorbereiden. :p Ik weet niet welk niveau hier bedoeld wordt. Zolang het geen Fouriertransformaties en hogere orde differentiaalvergelijkingen zijn.

• #135.223
Ik werd niet eens meer gekozen, ik ging automatisch naar een team als laatste

:(
grapje trouwens
Zo gênant was dat als er een dik meisje was dat overbleef en het betreffende team zei: "nee, jullie mogen haar wel extra er bij hebben". :(

• #135.225
  • #135.230
  • #135.231
Ik denk in 1D. Lekker simpel.
Behalve als ik fantaseer over vrouwen met dikke prammen.

• #135.235
Ik denk in 1D. Lekker simpel.
Behalve als ik fantaseer over vrouwen met dikke prammen.
Jij denkt in 1 rechte lijn ?

rechtlijnig ben je vast wel, maar in streepjes en punten denken vind ik wel ver gaan ...—-.-..

• #135.237
Jij denkt in 1 rechte lijn ?

rechtlijnig ben je vast wel, maar in streepjes en punten denken vind ik wel ver gaan ...—-.-..
Ik moet bijkomen van het 4D-denken.

• #135.239
O ze mogen het weten
IMG-20191109-WA0087.jpg

• Like
Waarderingen: Apw
  • #135.240
Pat komt ook van het vmbo? Maar vertel lucht jouw hart Bert.
Nee. Ik maakte laatst een opmerking en toen ging ik op de negeer.
Ik zei dat sommige beveiligers te dom waren om te poepen. Dat kwam nogal denigrerend over, maar ik denk echt niet minderwaardig over mensen met wat voor opleiding of geen opleiding of wat dan ook. Mentaliteit, eerlijkheid, instelling etc. zijn 100x belangrijker en we moeten het toch samen doen in deze maatschappij. :)

Terug
Naar boven