XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #135.261
  • #135.268
Nou nou, lekker over 1 kam scheren. :p Ik kreeg matrixrekenen pas op het WO trouwens.
Gemiddeld gezien dan. In ieder geval heb je in elke klas wel zo eentje, op havo/mavo nog niet meegemaakt. :p

Op vwo heb je dan ook wis A B C D. Zit ergens tussen die vier verstopt. Of nja, C zeker niet. Das de basis van de basis.

• #135.270
  • Like
Waarderingen: BB_
  • #135.272
Dat snap ik dus niet hé. Ik heb altijd gedaan wat ik graag deed.
1e jaar algemeen: hout, bouw, elektriciteit, mechanica
2e jaar: bouw hout omdat ik hout het tofste vond
3e jaar: bouw hout kunde omdat ik wat meer theorie wou
4e jaar: bouw hout kunde omdat ik architect wou worden, wiskunde was te zwak
5e jaar: informatica en netwerkbeheer omdat ik graag met computers bezig was
6e jaar: zelfde ^
nu: hetgene wat ik super graag doe, designen en programmeren
Ik heb nooit wat kunnen kiezen behalve een profiel in de bovenbouw. Wis- en natuurkunde vond ik wel leuk, dus het werd N&T. Verder moest ik kiezen tussen Grieks of Latijn.

• #135.273
Ik ben van voor de profielen. Maar het zat in wiskunde a dacht ik. Wij moesten integralen en differentiëren.

• #135.274
Ik heb nooit wat kunnen kiezen behalve een profiel in de bovenbouw. Wis- en natuurkunde vond ik wel leuk, dus het werd N&T. Verder moest ik kiezen tussen Grieks of Latijn.
Werd natuurlijk Latijn. Quo usque tandem factionem cartellum et officiorum magina, patientia nostra abuditur dum navis praetoria resurrectionis ad profiscendum parata est?

Ik ben van voor de profielen. Maar het zat in wiskunde a dacht ik. Wij moesten integralen en differentiëren.
Integreren, bedoel je.

• #135.275
Werd natuurlijk Latijn. Quo usque tandem factionem cartellum et officiorum magina, patientia nostra abuditur dum navis praetoria resurrectionis ad profiscendum parata est?

Integreren, bedoel je.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

• #135.277

Integreren, bedoel je.
Yip. Omwentelingslichamen enzo.

Gelukkig heb ik tegenwoordig mijn eigen team ingenieurs om alles te berekenen.

Enneh; wij spreken Nederlands in de tweede kamer tegenwoordig eh. Partijkartel. Slechte uitspraak ook van die baudet.

• #135.279
Nerds rule the world.

Terug
Naar boven