MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #135.641
Ik erger me tegenwoordig kapot aan werkgevers die claimen dat "ze er geen meer vinden" (i.e. autochtone arbeiders), en daarom o.a. Polen en Roemenen in dienst hebben. Nee, pannenkoek! Je wil er geen vinden, omdat het alternatief goedkoper is.

Mijn moeder liet deze zomer nieuwe ramen en deuren steken. De baas van dat bedrijf kwam ook met die dooddoener. Alle autochtone tieners die een opleiding volgen op een, wat ze hier noemen, vakschool gaan blijkbaar aan de slag bij Goldman Sachs wanneer ze hun diploma halen. :rolleyes:

giphy.gif

• #135.642
Laten we lief blijven voor elkaar. :)

• #135.644
Sorry kindje, ben jij zo achterlijk dat je de zin niet begrijpt?
Nee ik verbaas me meer over het feit dat jij op basis van ras en geslacht bepaalt of iemand iets wel of niet kan begrijpen. Volgens mij is dat zowel racistisch als seksistisch, en dat vind ik best wel een achterlijk karaktereigenschap.

• #135.645
Nee ik verbaas me meer over het feit dat jij op basis van ras en geslacht bepaalt of iemand iets wel of niet kan begrijpen. Volgens mij is dat zowel racistisch als seksistisch, en dat vind ik best wel een achterlijk karaktereigenschap.

Ja draai de boel maar om dat kunnen de witte huilie huilie mensen goed. Wordt vriendjes met crash kunnen jullie samen huilen om al het onrecht wat jullie als witte man is aangedaan.

• #135.646
Zie je nu wel, hoe jij denkt. Gelukkig denk ik niet zo walgelijk als jij.
Feit dat jij zo in hokjes denkt zegt meer over jou als over mij.
Mij interesseert iemand zijn huidskleur even veel als iemand zijn haarkleur en dat is ook in onze vriendengroep terug te zien.

• #135.647
  • #135.649
Zitten er trouwens wel donkere personen op dit forum?

• #135.650
Ik ben out en gelukkig is zp ook bijna kicked out. Werd eens tijd. Doei racistjes !

• #135.656
Ja draai de boel maar om dat kunnen de witte huilie huilie mensen goed. Wordt vriendjes met crash kunnen jullie samen huilen om al het onrecht wat jullie als witte man is aangedaan.
Neehoor, je superioriteitsgevoel is gewoon zo groot dat je dit nieteens kan bevatten. Je hebt niet door hoe bekrompen je overkomt.
Overigens is mijn geprefereerde ras-benaming ‘blank’ en niet ‘wit’ en zie ik graag dat je daar rekening mee houdt. Verder heb je geen flauw idee van de omstandigheden waarin mijn grootouders naar Nederland zijn gekomen en hoe het leven de eerste decennia voor ze was.

• #135.659
Ze zijn zo tegen omdat ze de verhoudingen zo wel prima vinden. Wit is meer dan zwart, dat wordt graag in stand gehouden.
Maakt mij geen f**k uit al zijn ze paars.
Blank of zwart boeit mij opzich niet. Maar wij moeten ons telkens aanpassen voor volk dat hier niet wegkomt. Daar heb ik wel problemen mee.

• #135.660
Maakt mij geen f**k uit al zijn ze paars.
Blank of zwart boeit mij opzich niet. Maar wij moeten ons telkens aanpassen voor volk dat hier niet wegkomt. Daar heb ik wel problemen mee.

De wereld is van iedereen en nederland ook, samen kunnen we er iets van maken. Van aanpassen ga je toch niet dood en hoeveel last heb je er nu werkelijk van als je een roetpiet ziet of een compleet zwarte. Als je daar veel verdriet mee kan wegnemen, waarom dan niet doen?

Terug
Naar boven