AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Ik vraag gewoon voor post, kneusje.

Oh god, ik wil hier echt zoveel neertypen, maar dat gaat me perm ban opleveren :(
discussie
1) Aanvaring 2) Bespreking 3) Conferentie 4) Debat 5) Dialoog 6) Dispuut 7) Forum 8) Gedachtenwisseling 9) Gedachtewisseling 10) Gesprek 11) Insnijding 12) Onderhoud 13) Onderlinge bespreking 14) Redekaveling 15) Redetwist 16) Samenspraak

discussie
1) Aanvaring 2) Bespreking 3) Conferentie 4) Debat 5) Dialoog 6) Dispuut 7) Forum 8) Gedachtenwisseling 9) Gedachtewisseling 10) Gesprek 11) Insnijding 12) Onderhoud 13) Onderlinge bespreking 14) Redekaveling 15) Redetwist 16) Samenspraak

Wat lul je nou uit je nek ? Heb je een IQ van 5 of zo ? t*ring wat ben jij dom.

Je lokt het toch gewoon uit he :). Eric had je gewoon die weekban moeten geven.

Wat lul je nou uit je nek ? Heb je een IQ van 5 of zo ? t*ring wat ben jij dom.

Je lokt het toch gewoon uit he :). Eric had je gewoon die weekban moeten geven.
wat lok ik uit? ik plaats alleen een regel van het reglement. en jij ik vraag alleen voor post (volgens mij was je het woordje wat vergeten) en ik zeg wat het woord discussie inhoud maarja, aangezien ik dom ben zal ik toch geen gelijk hebben toch?

wat lok ik uit? ik plaats alleen een regel van het reglement. en jij ik vraag alleen voor post (volgens mij was je het woordje wat vergeten) en ik zeg wat het woord discussie inhoud maarja, aangezien ik dom ben zal ik toch geen gelijk hebben toch?

meen jij dit allemaal echt of niet?

:roflol:

Ja ik vraag alleen voor post, dus ? Wat is je probleem ? Je zet die post er toch alleen maar om stoer te doen tegen je mede-dbb'ers ? Nou deel hem dan toch gewoon.

Er is toch helemaal geen discussie ?

Ik was na 3 maand financie- en verzekeringswezen studeren ook gestopt :p
wegens te saai, niet genoeg leren, geen discipline voor school.
heb ondertussen een jaar op de markt gewerkt gewoon, blijkt dat ik toch liever nog naar school ga :D
17 september zit ik terug op de banken, maar dan wel hogeschool sport deze keer :)

Haha , same hier. Heb lo-biologie gedaan en ga nu financie en verzekeringen studeren lol. Is het btw haalbaar als je leert? Mijn vorige richting was dat zeker was er nog bijna door zonder iets te doen haha xD.

Dat ze een mega scherm gaan zetten op de kaden hier in het dorp :D
Let's go ****ing mental!

Het beelscherm van m'n netbook is nog nooit zo schoon geweest, ik kan zelfs de aders op m'n biceps zien in de reflectie.
Zelden heb ik zo'n gevoel van geluk gehad, driewerf hoera voor wc papier en zeep!

Nee, gelukkig niet. :heart:

bekjam zei:
ik vond jullie wel eigenlijk het ideale koppel, mss moet je wat minder een striptease op de toonbank van de supermarkt uitvoeren.

Klootviool, 't is een dierenwinkel. En strippen doe ik enkel in de slaapkamer.

23i6v7r.gif

Terug
Naar boven