Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #137.006
Pun heeft echt nog wel wat Rotterdams gevoel voor humor.

Maar ff serieus, ik reageer toch niet bij iedereen zo, alleen bij de mensen waarvan ik denk dat ze het wel kunnen hebben. Dergelijk “commentaar” krijg ik trouwens ook weleens irl.

• #137.008
Pun heeft echt nog wel wat Rotterdams gevoel voor humor.

Maar ff serieus, ik reageer toch niet bij iedereen zo, alleen bij de mensen waarvan ik denk dat ze het wel kunnen hebben. Dergelijk “commentaar” krijg ik trouwens ook weleens irl.
Schat jij mij goed in ouwe.

• #137.009
  • #137.012
Is dat het Kerstgevoel?

• #137.015
Ik heb boodschappen gedaan voor een arme student

Was heerlijk

• #137.016
Nee ik rook af en aan wel/niet. Nu zag ik de initatieven van de voedselbank weer en kreeg ik deze ingeving. Belachelijk om te paffen terwijl je het ook kan geven aan mensen die het stukken minder hebben. Voor mij is het kerstgevoel ook echt stilstaan bij al het geluk wat we hebben.

• #137.017
Nee ik rook af en aan wel/niet. Nu zag ik de initatieven van de voedselbank weer en kreeg ik deze ingeving. Belachelijk om te paffen terwijl je het ook kan geven aan mensen die het stukken minder hebben. Voor mij is het kerstgevoel ook echt stilstaan bij al het geluk wat we hebben.
:engel: :kerst:

• #137.020
Zo is dat Pat. Zouden meer mensen moeten doen.

Terug
Naar boven