AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • Pun heeft echt nog wel wat Rotterdams gevoel voor humor.

    Maar ff serieus, ik reageer toch niet bij iedereen zo, alleen bij de mensen waarvan ik denk dat ze het wel kunnen hebben. Dergelijk “commentaar” krijg ik trouwens ook weleens irl.
     
    Pun heeft echt nog wel wat Rotterdams gevoel voor humor.

    Maar ff serieus, ik reageer toch niet bij iedereen zo, alleen bij de mensen waarvan ik denk dat ze het wel kunnen hebben. Dergelijk “commentaar” krijg ik trouwens ook weleens irl.
    Schat jij mij goed in ouwe.
     
    Is dat het Kerstgevoel?
     
    Is dat het Kerstgevoel?
    Misschien wel. Zou het niet zo heel snel in de zomer doen.

    En die gast die hier voor de jumbo zit de hele dag kan beter gaan werken en 50% doneren. Want hij verkoopt nooit geen krantje.
     
    Nee ik rook af en aan wel/niet. Nu zag ik de initatieven van de voedselbank weer en kreeg ik deze ingeving. Belachelijk om te paffen terwijl je het ook kan geven aan mensen die het stukken minder hebben. Voor mij is het kerstgevoel ook echt stilstaan bij al het geluk wat we hebben.
     
    Nee ik rook af en aan wel/niet. Nu zag ik de initatieven van de voedselbank weer en kreeg ik deze ingeving. Belachelijk om te paffen terwijl je het ook kan geven aan mensen die het stukken minder hebben. Voor mij is het kerstgevoel ook echt stilstaan bij al het geluk wat we hebben.
    :engel: :kerst:
     
    Nee ik rook af en aan wel/niet. Nu zag ik de initatieven van de voedselbank weer en kreeg ik deze ingeving. Belachelijk om te paffen terwijl je het ook kan geven aan mensen die het stukken minder hebben. Voor mij is het kerstgevoel ook echt stilstaan bij al het geluk wat we hebben.
    Zo is dat Pat. Zouden meer mensen moeten doen.
     
    Back
    Naar boven