XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (3 bezoekers)

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    75

Users who are viewing this thread

LM

well mannered, bad behaved
Moderator
Elite Member
Lid geworden
8 mei 2013
Ben jij van het bakken en chocolade enzo? Ik vond werken met chocolade wel altijd geweldig. Heel ambachtelijk gevoel. Lekker met die paletmessen op dat marmer. Heerlijk.
Tempereren vind ik wel leuk om te doen, maar ben zelf niet zo’n chocolade fan dus doe het niet vaak. Daarnaast word ik er ook dik van omdat ik alles wat ik maak ook in m’n mond wil stoppen.
Vind het maken van soufflés wel heel leuk. Vooral met citroen vind ik lekker.
daarnaast vind ik het ook leuk om meer banket-achtige dingen te maken; kaas, garnalen of kalfskroketten, Blinis, klassieke taarten.

maar... tijd gebrek

Sparks79

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
19 mei 2019
Lengte
1m94
Massa
103kg
Vetpercentage
12%
Tempereren vind ik wel leuk om te doen, maar ben zelf niet zo’n chocolade fan dus doe het niet vaak. Daarnaast word ik er ook dik van omdat ik alles wat ik maak ook in m’n mond wil stoppen.
Vind het maken van soufflés wel heel leuk. Vooral met citroen vind ik lekker.
daarnaast vind ik het ook leuk om meer banket-achtige dingen te maken; kaas, garnalen of kalfskroketten, Blinis, klassieke taarten.

maar... tijd gebrek
Ha! Temperen is leuk ja. Ben ook niet zo van de chocolade, als ik het doe, voor de vrouw.

Kroketten vind ik geweldig. Leuk om te maken, redelijk makkelijk ook nog, dus kun je je op de smaak concentreren.

Soufflé is wel ok, maar te veel gedoe voor een hap lucht :o Dan maak ik liever merengues, lekker gooey van binnen.

Ook hier is tijd een probleem

• Love
Waarderingen: LM

Sparks79

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
19 mei 2019
Lengte
1m94
Massa
103kg
Vetpercentage
12%
Mijn tweede kuur staat ook alweer in de planning bereid je alvast maar voor. Ik ga dit keer loggen en alleen jij mag azijnzeiken
Ik vind jou zonder aas heel wat leuker op dit forum.

ThuggishRuggish

🧊
Elite Member
Lid geworden
28 mei 2014
Roege donder. Gewoon mes erin gestoken
20191217_090235.jpg

Naar boven