- Waardering
- 18
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@Sanca Magni ik zeg ban waardig Beunie leert het namellijk nietIn de volksmond ook wel @Sanca Magni cao genoemd. Oké ik hou nu op hoor piraat sorry![]()

Moet je klappen hebben joh@Sanca Magni ik zeg ban waardig Beunie leert het namellijk niet![]()
not in the face and d*ck . muh moneymakers llol
Mr money
Super van je.Nee ik rook af en aan wel/niet. Nu zag ik de initatieven van de voedselbank weer en kreeg ik deze ingeving. Belachelijk om te paffen terwijl je het ook kan geven aan mensen die het stukken minder hebben. Voor mij is het kerstgevoel ook echt stilstaan bij al het geluk wat we hebben.

Zat er wijn in?
Valuable input!
Vast goedkope. Andere fles heeft moeders gepakt
Heb die el coto ook. Wie eerst probeert laat iets weten?
Daar maak je enkel slechte saus mee.
Stuur gerust een PM. Dan regelen we dat even.Met een klein hartje ingelogd deze ochtend. Geen ban.

ik twijfel altijd of ik jou nou grappig of gemeen vind.
(Her)ken je DBBers 
Jij hebt echt wel een x van @HillR dr tettas gesnoven na een festival avondje ofzo.

Pun heeft echt nog wel wat Rotterdams gevoel voor humor.
Maar ff serieus, ik reageer toch niet bij iedereen zo, alleen bij de mensen waarvan ik denk dat ze het wel kunnen hebben. Dergelijk “commentaar” krijg ik trouwens ook weleens irl.