Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #137.021
Screenshot_20191210-163743_Facebook.jpg

• #137.027
Nee ik rook af en aan wel/niet. Nu zag ik de initatieven van de voedselbank weer en kreeg ik deze ingeving. Belachelijk om te paffen terwijl je het ook kan geven aan mensen die het stukken minder hebben. Voor mij is het kerstgevoel ook echt stilstaan bij al het geluk wat we hebben.
Super van je.:kiss:
Helemaal mee eens.:thumbs: Ik ga één van de twee Kerstdagen vrijwilligerswerk doen voor daklozen. Ben een beetje klaar met alleen maar dat eten/drinken, da's niet echt de kerstgedachte.

• #137.033
Ik geef die flessen altijd weg als kerstkado, handig.

• #137.039
Voor het eerst naakt onder de zonnebank bij een studio. Is toch anders dan met boxer aan.

• #137.040
Het is je uiteindelijk tegen gaan staan?

Klopt 3x geprobeerd in mijn leven, we kwamen er samen niet uit, scheelt uiteindelijk ook bakken met geld :D

ik twijfel altijd of ik jou nou grappig of gemeen vind.

Steks is geen Roethof :rolleyes: (Her)ken je DBBers ;)

Jij hebt echt wel een x van @HillR dr tettas gesnoven na een festival avondje ofzo.

Geen coke in elk geval :engel:

Pun heeft echt nog wel wat Rotterdams gevoel voor humor.

Maar ff serieus, ik reageer toch niet bij iedereen zo, alleen bij de mensen waarvan ik denk dat ze het wel kunnen hebben. Dergelijk “commentaar” krijg ik trouwens ook weleens irl.

Rotterdamse directheid is lastig voor mensen in het algemeen en in het bijzonder voor hen uit Brabant, heb er dagelijks mee te maken, 1 van onze kantoren bevindt zich in Eindhoven :emo:

Terug
Naar boven