- Waardering
- 3.376
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 14%
Je vooral dat plasje zweet boven je reet, is heerlijkVoor het eerst naakt onder de zonnebank bij een studio. Is toch anders dan met boxer aan.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je vooral dat plasje zweet boven je reet, is heerlijkVoor het eerst naakt onder de zonnebank bij een studio. Is toch anders dan met boxer aan.
Gaat gewoon om het idéé.Klopt 3x geprobeerd in mijn leven, we kwamen er samen niet uit, scheelt uiteindelijk ook bakken met geld
Steks is geen Roethof(Her)ken je DBBers
Geen coke in elk geval
Rotterdamse directheid is lastig voor mensen in het algemeen en in het bijzonder voor hen uit Brabant, heb er dagelijks mee te maken, 1 van onze kantoren bevindt zich in Eindhoven![]()
hoeft ook geen sos te zijn. 
Het had wel iets erotisch en er stroomde meer bloed naar toe dan ik zou willen.
toen daarna het kopje twee keer tegen de bovenkant van de zonnebank aanklopte toen hield ik het niet meer.
Dat valt nog mee als je 3x 0.6g geeft.
Gelukkig niet. Maar ik snap dat ze het deed.Aan de andere kant, iedereen opbellen voor coke doet toch iedereen wanneer blijkt dat een grammetje niet genoeg is?
) geweest in Geldrop. 
Voor het eerst naakt onder de zonnebank bij een studio. Is toch anders dan met boxer aan.
True angelIpv een slof sigaretten te kopen heb ik boodschappen gedaan voor een arm gezin. Ik zeg win-win situatie.![]()

Je kunt ook gewoon zeggen dat je een string wel fijn vindt.Hee maat, verbrand je balzak niet zo?
Ik ging vroeger wel eens onder de zonnebank maar durfde mijn boxer niet uit te doen omdat ik bang was voor straling aan mijn cheeseballs.
Dus ik trok mijn onderbroekje altijd als een badstring tussen mijn billen en wat naar beneden zodat mijn onderbuik ook een lading kreeg.
Denk dat ik deze zomer maar eens melanotan ga proberen in combo met minimaal zonnebanken.
Ik kom hier morgen even op terug. Tot nu toe voelt het nog goed. Ook even de boel ingesmeerd voor de zekerheid.Hee maat, verbrand je balzak niet zo?
Ik ging vroeger wel eens onder de zonnebank maar durfde mijn boxer niet uit te doen omdat ik bang was voor straling aan mijn cheeseballs.
Dus ik trok mijn onderbroekje altijd als een badstring tussen mijn billen en wat naar beneden zodat mijn onderbuik ook een lading kreeg.
Denk dat ik deze zomer maar eens melanotan ga proberen in combo met minimaal zonnebanken.
Ik droeg (draag) ook altijd ondergoed onder de zonnebank, bang als je daar huidkanker krijgt dat ze teveel moeten weg snijden

Ik kom hier morgen even op terug. Tot nu toe voelt het nog goed. Ook even de boel ingesmeerd voor de zekerheid.
Stuur wel een fotoZiet je voorhuid nu ook rood aan?
Vind het best wel interessant :')
via dmOpen anders even een topic voor dit soort foto’s
Gelukkig niet. Maar ik snap dat ze het deed.
Heb wel is van één vriend gehoord dat je steeds meer wil.
Vraag jij dit voor een vriendin?