Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #137.042
Klopt 3x geprobeerd in mijn leven, we kwamen er samen niet uit, scheelt uiteindelijk ook bakken met geld :D

Steks is geen Roethof :rolleyes: (Her)ken je DBBers ;)

Geen coke in elk geval :engel:

Rotterdamse directheid is lastig voor mensen in het algemeen en in het bijzonder voor hen uit Brabant, heb er dagelijks mee te maken, 1 van onze kantoren bevindt zich in Eindhoven :emo:
Gaat gewoon om het idéé. :p hoeft ook geen sos te zijn. :)

• Like
Waarderingen: Vonk
  • #137.043
Tot je je p**mel verbrandt.

• #137.044
Ik wist niet dat jullie zo metroseksueel zijn.

• #137.049
Vanochtend op kantoor gevraagd of ik vandaag mee wilde om vrijwilligerswerk te doen. In de auto gestapt naar een verzorgingshuis en daar geluncht. Vervolgens met een hoop rolstoelafhankelijke (gemiddelde leeftijd in de 90) naar de Lollypops(???) geweest in Geldrop.
Ik heb er een nieuwe maatje bij.
Binnenkort weer langs.
Mijn hart is gevuld met heel veel liefde:heart:

• #137.050
Voor het eerst naakt onder de zonnebank bij een studio. Is toch anders dan met boxer aan.

Hee maat, verbrand je balzak niet zo?
Ik ging vroeger wel eens onder de zonnebank maar durfde mijn boxer niet uit te doen omdat ik bang was voor straling aan mijn cheeseballs.
Dus ik trok mijn onderbroekje altijd als een badstring tussen mijn billen en wat naar beneden zodat mijn onderbuik ook een lading kreeg.
Denk dat ik deze zomer maar eens melanotan ga proberen in combo met minimaal zonnebanken.

• #137.052
Ik ging vroeger wel eens onder de zonnebank maar durfde mijn boxer niet uit te doen omdat ik bang was voor straling aan mijn cheeseballs.
Dus ik trok mijn onderbroekje altijd als een badstring tussen mijn billen en wat naar beneden zodat mijn onderbuik ook een lading kreeg.
Denk dat ik deze zomer maar eens melanotan ga proberen in combo met minimaal zonnebanken.
Je kunt ook gewoon zeggen dat je een string wel fijn vindt.

• #137.053
Ik kom hier morgen even op terug. Tot nu toe voelt het nog goed. Ook even de boel ingesmeerd voor de zekerheid.

• #137.058
Ik ga volgende keer een kous denk ik rond mijn balzak en d*ck trekken.

Terug
Naar boven