AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #141.201
zie ze liggen al 8 maanden in de berging hahahaha , ze is al twee weken aan het zeuren wanneer hang je die deurtjes :P voordat ik arseen in mijn eten heb zitten hang ik ze maar in :P
Tja...kom niet aan haar keuken, een vrouw moet haar plaats weten, in de keuken dusss :p er zit wel een smaakje aan dat eten, :thinking: oplossing MM, das alleen magnetronwerk haha :D

• #141.202
Voor het eerst sinds maanden voor 12en wakker geworden en uit bed gestapt ipv doorslapen tot 2. Nu dus al in de sportschool! Heerlijk.
Tevens ook de 3e dag dat ik niet heb geblowd (na 3 jaar elke dag een jointje). Voelt al wat helderder en fitter. Droom ook heel intens nu, samen met melatonine.
Vandaag ook vrij van werk, relaxed dagje:D

• #141.203
Lekker 15 a 20k verbrassen omdat het bij volwassen worden hoort of omdat het zo romantisch is :roflol:
Ondertussen word je wijf gepaald door 2 mannelijke h**ren op het vrijgezellen feest en jij weet van niks. Daar ging je 15k in een flits. Maar zolang de man niks weet is het goed toch ?

• #141.204
:thumb:

Laatst bewerkt:
  • #141.205
>Er moet toch helemaal niets verbeteren
>Meer een emotionele verbintenis
In welk opzicht dan? Ik vraag me echt oprecht af of je meer van haar bent gaan houden.

Nee hoor, ik kan me prima daarin vinden. Alleen wordt er dan meer gegeven dan genomen in mijn optiek.

>Even voor de duidelijkheid, mocht er iets gebeuren met mijn vrouw zou ik nooit meer opnieuw trouwen met iemand anders.
Dat zeg je alleen omdat je op dit moment niks beters gewend bent. Of ben jij toevallig in bezit van een kristallen bol waarmee je in de toekomst kunt kijken?

Wie bepaalt dit? Met andere woorden; zonder met iemand te trouwen kun je hier niet aan voldoen?

Jij hebt de drang om te laten zien aan anderen dat je hier aan voldoet. Vandaar dat je getrouwd bent. Come on. Dan kan ik me nog beter vinden in het ''geven en nemen'' aspect.
>Er moet toch helemaal niets verbeteren
>Meer een emotionele verbintenis
In welk opzicht dan? Ik vraag me echt oprecht af of je meer van haar bent gaan houden.

Nee hoor, ik kan me prima daarin vinden. Alleen wordt er dan meer gegeven dan genomen in mijn optiek.

>Even voor de duidelijkheid, mocht er iets gebeuren met mijn vrouw zou ik nooit meer opnieuw trouwen met iemand anders.
Dat zeg je alleen omdat je op dit moment niks beters gewend bent. Of ben jij toevallig in bezit van een kristallen bol waarmee je in de toekomst kunt kijken?

Wie bepaalt dit? Met andere woorden; zonder met iemand te trouwen kun je hier niet aan voldoen?

Jij hebt de drang om te laten zien aan anderen dat je hier aan voldoet. Vandaar dat je getrouwd bent. Come on. Dan kan ik me nog beter vinden in het ''geven en nemen'' aspect.
Jouw opmerkingen horen in hetzelfde rijtje als ''wat is de zin van het leven''.
Je kan best sceptisch zijn, maar alles in vraag stellen hoeft toch niet. Zo kan je eindeloos doorgaan.

Enigste reden dat ik reageer op jouw is omdat je je standpunten/kritiek goed onderbouwt en er ook gewoon algemene waarheden in zitten. En de meeste die jouw mening delen gewoon maar lullen omdat anders hun superieure mannelijke trots gekrenkt wordt.

• #141.206
Dit beaamt alleen hetgeen wat ik aangaf.

Overigens kun je romantiek ook anders aankleden. In mijn optiek kun je ook prima van iemand houden en binden zonder al dat gedoe eromheen.

Ik kan prima binden en van iemand houden zonder haar een ringetje om te doen.

Ik snap ook niet waarom je jezelf zo defensief moet opstellen. Ik ben gewoon benieuwd wat de beweegreden is van een man, omdat het vaak indirect toch van de vrouw komt.

Tuurlijk, maar omdat jij er geen waarde aan hecht wilt niet zeggen dat een ander dat niet doet. In ieder geval bedankt allemaal voor de positieve berichtjes!

• #141.207

Ok meneer de psycholoog :roflol:

Nog nooit gedacht dat er mensen zijn die nog graag het traditionele in ere houden? Of willen tonen aan hun partner dat het meer is dan zomaar een relatie,
waarvan je er al tig hebt gehad? En inderdaad. Op het gebeid van kinderen, huis kopen, belastingen, noem maar op... is het gewoon een pak makkelijker.

• #141.208
Ik bedoel dat elke duurzame relatie die je aangaat, m.i., gebaseerd zou moeten zijn op respect voor elkaar; dus wederkerigheid en evenredigheid. Geven en delen, of welke bewoording je er ook aan wil geven. Daarbij moet je niet de nadruk leggen op de verschillen of het onderscheid, maar op de overeenkomsten. Als je je eigen voorkeuren laat prevaleren boven die van je partner dan biedt dat m.i. geen stabiele basis voor een duurzame relatie.

Je zou ook kunnen denken; als mijn partner dit belangrijk vindt, dan is dat daarom ook voor mij belangrijk. Geven en delen, zei mijn oma altijd ;)

Nu ga ik een wandeling maken in het zonnetje. groeten.
Dit dus, de kindjes van 16 begrijpen dat natuurlijk niet en fappen gewoon lekker verder.

Maaruh wanneer van wij wandelen?:eyebrow: Je kunt in Helmond mooi aapjes kijken weet ik uit ervaring
wat nou als ik zeg dat ik juist degene was die naar belgie ging :eyebrow:

het is geven en nemen he! zoals je hier leest
@Robin gefeliciteerd met je ontmaagding!

• #141.213
Jouw opmerkingen horen in hetzelfde rijtje als ''wat is de zin van het leven''.
Je kan best sceptisch zijn, maar alles in vraag stellen hoeft toch niet. Zo kan je eindeloos doorgaan.

Enigste reden dat ik reageer op jouw is omdat je je standpunten/kritiek goed onderbouwt en er ook gewoon algemene waarheden in zitten. En de meeste die jouw mening delen gewoon maar lullen omdat anders hun superieure mannelijke trots gekrenkt wordt.
>'wat is de zin van het leven''.
42, dat weet toch iedereen.

Ik voel me vereerd. Maar even zonder grappen: ik ben slechts geïnteresseerd in de beweegreden van de man, omdat het altijd op hetzelfde neerkomt. Dat vrouwen hier anders over denken geloof ik al te graag.

Snap overigens niet waarom iedereen zich zo defensief moet opstellen. Dat zegt meer over hen dan over mij. Als jij een bewuste keuze maakt en daarachter staat, dan zal het jou toch een worst wezen hoe anderen daar over denken.

Tuurlijk, maar omdat jij er geen waarde aan hecht wilt niet zeggen dat een ander dat niet doet. In ieder geval bedankt allemaal voor de positieve berichtjes!
Daarom ben ik benieuwd wat jouw beweegreden is. Dat zij hier waarde aan hecht is mij al duidelijk.

Jij ook. Hoop dat je veel geluk zal vinden in je huwelijk.

Ok meneer de psycholoog :roflol:

Nog nooit gedacht dat er mensen zijn die nog graag het traditionele in ere houden? Of willen tonen aan hun partner dat het meer is dan zomaar een relatie,
waarvan je er al tig hebt gehad? En inderdaad. Op het gebeid van kinderen, huis kopen, belastingen, noem maar op... is het gewoon een pak makkelijker.
Kan even niet de link leggen. Jij geeft toch aan dat je per se getrouwd moet zijn om aan de eisen die jij benoemde te kunnen voldoen? Ik ben gewoon benieuwd wie dat bepaalt en waarom je per se getrouwd moet zijn om daar aan te kunnen voldoen. Wellicht kun je dat beter onderbouwen.

Bij jou komt er zeker ook nog steeds een pastoor langs om te kijken of er al kinderen gebaard zijn? We leven anno 2020.

• #141.215
Kan even niet de link leggen. Jij geeft toch aan dat je per se getrouwd moet zijn om aan de eisen die jij benoemde te kunnen voldoen? Ik ben gewoon benieuwd wie dat bepaalt en waarom je per se getrouwd moet zijn om daar aan te kunnen voldoen. Wellicht kun je dat beter onderbouwen.

Bij jou komt er zeker ook nog steeds een pastoor langs om te kijken of er al kinderen gebaard zijn? We leven anno 2020.

Nee. Ik moet dat niet zijn. Ik wil dat zijn. Dus ik heb dat bepaald voor mezelf. En mijn vrouw vond/vindt dat idem.

Haha. Volgens mij hebben we zelfs geen pastoor meer bij ons in de buurt.

• #141.216
42. Nerds unite!

• #141.217
Ben het trouwens wel eens met geven en delen (en soms ook krijgen)

• Love
Waarderingen: LM
  • #141.219
meestal als getrouwd zijn met cucks idd , vriendin van mijn vrouw heeft een neukertje van 18 naast haar man
Heeft niet echt met cucks te maken, op een gegeven moment gaat de spanning er gewoon van af. Als je dan niet zorgt dat die er weer inkomt wordt die spanning ergens anders gezocht.

Als beide partijen dat ok vinden is dat prima toch? Mensen zijn van nature niet monogaam, dat is een keuze.

• #141.220
Het incel niveau is hoog hier. Hoe lang staat iedereen hier eigenlijk droog?

Terug
Naar boven