Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #141.221
Heeft niet echt met cucks te maken, op een gegeven moment gaat de spanning er gewoon van af. Als je dan niet zorgt dat die er weer inkomt wordt die spanning ergens anders gezocht.

Als beide partijen dat ok vinden is dat prima toch? Mensen zijn van nature niet monogaam, dat is een keuze.
half gelijk , had hier een verhaal kunnen typen waarom het grotendeels in huwelijken gebeurd waar de man geen ruggengraat heeft en dus alles door de vingers ziet wat zijn vrouw uitvreet in de angst dat zij hem verlaat .maar dat ga ik niet doen , mensen doen en laten maar wat ze willen

• #141.222
half gelijk , had hier een verhaal kunnen typen waarom het grotendeels in huwelijken gebeurd waar de man geen ruggengraat heeft en dus alles door de vingers ziet wat zijn vrouw uitvreet in de angst dat zij hem verlaat .maar dat ga ik niet doen , mensen doen en laten maar wat ze willen
Je eigen vrouw ligt ook al weken met haar schoonzoon in bed :eyebrow:

• #141.225
Diegene die van mening zijn dat alles verandert na de trouw (zogezegd minder vrijheid) moeten in de eerste plaats al geen partner hebben en kunnen beter alleen door het leven gaan.
Als je moet inboeten op je algemene vrijheden omdat je een partner hebt, dan heb je de verkeerde partner gekozen.

Ik ben zelf getrouwd, en als je relatie goed zit verandert er niets.
Als je relatie goed zit? Hoeveel kunnen er dat gemeend zeggen? :D

• #141.228
Gym die leeg is, alle bange ecto's en oude vrouwtjes zijn d'r niet. :lifter:

• #141.229
Klopt, was al rustiger.
Of zijn de meesten mensen nu al klaar met de motivatie van 2020 ?
De goede voornemens enzo.

• #141.230
Klopt, was al rustiger.
Of zijn de meesten mensen nu al klaar met de motivatie van 2020 ?
De goede voornemens enzo.
Weet niet hoe het is bij jou in de gym, maar de ecto's met goeie voornemens hier, waren d'r al uit na de 3e week januari

• #141.231
Nee. Ik moet dat niet zijn. Ik wil dat zijn. Dus ik heb dat bepaald voor mezelf. En mijn vrouw vond/vindt dat idem.

Haha. Volgens mij hebben we zelfs geen pastoor meer bij ons in de buurt.
Volgens mij haal je nu twee dingen door elkaar. Jij gaf toch aan dat je wilde trouwen, omdat toe bent aan huisje boom beestje en nu eindelijk klaar bent voor de grote boze volwassen mensen wereld. Met andere woorden: je moet trouwen om aan die eisen te kunnen voldoen?

Het incel niveau is hoog hier. Hoe lang staat iedereen hier eigenlijk droog?
Het white knight gehalte is hier anders ook best hoog. Hoeveel zitten hier al wat jaartjes onder de plak?

• #141.234
Hoorde net dat een evenement niet doorgaat. Lekker dan. Anders moest ik 10 uur lang staan rondjes kijken als stagiaire

• #141.236
Opgeschoond.
Sommige mensen verdienen die aandacht niet.

• #141.239
225 dagen MFP streak.
Screenshot_2020-03-12-21-02-05-024_com.myfitnesspal.android.jpg

Terug
Naar boven