Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    76

Users who are viewing this thread

EigenWereld

Freaky Bodybuilder
Relnicht
Lid geworden
28 nov 2014
Lengte
1m83
Massa
89kg
Vetpercentage
14%
Man die ik coach had zenuwpijn die uitschoot naar zijn trap en daardoor kon die niet meer fatsoenlijk benchen. Tip gegeven eens zonder wrist wraps te benchen en daardoor bencht die beter en met minder pijn. Mogelijk dat die wrist wraps zijn pols in een foute positie hebben gehouden waardoor de zenuwpijn is ontstaat/verergerd. Blijft leuk om zulke puzzles op te lossen als coach zijnde en het maakt mijn dag weer goed.

Shadow Project

Fitgirl
Elite Member
Lid geworden
24 apr 2012
Lengte
1m91
Massa
114kg
Vetpercentage
> 50%
Man die ik coach had zenuwpijn die uitschoot naar zijn trap en daardoor kon die niet meer fatsoenlijk benchen. Tip gegeven eens zonder wrist wraps te benchen en daardoor bencht die beter en met minder pijn. Mogelijk dat die wrist wraps zijn pols in een foute positie hebben gehouden waardoor de zenuwpijn is ontstaat/verergerd. Blijft leuk om zulke puzzles op te lossen als coach zijnde en het maakt mijn dag weer goed.
Jij coacht iemand? :roflol:

Kaassaus

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
3 nov 2019
Lengte
1m81
Massa
85kg
Vetpercentage
> 50%
Mijn squat rack is out for delivery :o o :o

hype-overload-gif-2.gif

EigenWereld

Freaky Bodybuilder
Relnicht
Lid geworden
28 nov 2014
Lengte
1m83
Massa
89kg
Vetpercentage
14%
Ja. Het lengte verschil verklaart dat je hier al +6 jaar lid bent en al je tijd verprutst hebt met rellen ipv met trainen :trollface:
Moet je eens indenken dat ik al 9,5 jaar een sportschoolabo heb:eek: Over tijd verneuken gesproken.:roflol:

Wel 183cm tho, dat compenseert veel.

1584956174123.png

Naar boven