MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

  • kan misschien toch aan wat dumbells komen! klant vroeg hoe ik het nu doe en wil wel opweg helpen.
     
    Net cadeau gekocht voor mijn neefje alleen ik had dat cadeau al een keer gekocht. Gelijk goed gemaakt en naar de winkels gegaan met hem om een ander cadeautje te kopen.

    :p

    Blijkbaar vind je dat je een pluim verdient.
    Wat is dat toch met tatta's, vinden ze dat ze iets goed doen willen ze meteen een paar veren in de reet. Net zoals BN'ers en bedrijven die gaan doneren bij rampen, zolang ze maar met hun naam vetgedrukt in de krant komen te staan. Maar goed,

    download.jpeg
     
    Blijkbaar vind je dat je een pluim verdient.
    Wat is dat toch met tatta's, vinden ze dat ze iets goed doen willen ze meteen een paar veren in de reet. Net zoals BN'ers en bedrijven die gaan doneren bij rampen, zolang ze maar met hun naam vetgedrukt in de krant komen te staan. Maar goed,

    Bekijk bijlage 484497
    Ben je zeker dat hij er een pluim in wil en niks anders?
     
    Het ging er meer om dat hij met mij mee ging en dat maakte mijn dag goed. Want het is een jongetje met wat "probleempjes".

    Was overigens maar een klein cadeautje hoor iets van 5€ ogv. Voordat sommige mensen gaan denken dat ik pluimen wil ontvangen want zo denken sommige mensen hier vast wel.
     
    Het ging er meer om dat hij met mij mee ging en dat maakte mijn dag goed. Want het is een jongetje met wat "probleempjes".

    Was overigens maar een klein cadeautje hoor iets van 5€ ogv. Voordat sommige mensen gaan denken dat ik pluimen wil ontvangen want zo denken sommige mensen hier vast wel.
    Ik vind t wel lief hoor
     
    Back
    Naar boven