MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #141.881
  • #141.883
op de letter van de wet niet maar ik begrijp je insteek wel drugs is een vlucht of break van de realiteit en aas is een vlucht voor tekort schietende genetica het feit dat vrijwel alle AAS ugl geproduceerd word versterkt dat toch wel enigzins
Zelfs met goede genetica is er niet aan te ontkomen als je je wilt meten met de concurrentie.

• #141.884
op de letter van de wet niet maar ik begrijp je insteek wel drugs is een vlucht of break van de realiteit en aas is een vlucht voor tekort schietende genetica het feit dat vrijwel alle AAS ugl geproduceerd word versterkt dat toch wel enigzins
Whut :roflol:

Als je poep genetics hebt, gaat AAS daar geen verandering in brengen. In dat geval waren alle ''kort schietende'' steroid copers nu allemaal Olympia's.

• #141.886
  • #141.887
Whut :roflol:

Als je poep genetics hebt, gaat AAS daar geen verandering in brengen. In dat geval waren we ''te kort schietende'' copers nu allemaal Olympia's.
nee klopt dat beweer ik ook niet , maar je gaat met aas wel verder komen dan dat je niet gebruikt

• #141.889
En zo is weer een discussie gestart :burns:
#TGIF

• #141.890
Waar baseer jij dit precies op? Dit forum?
wat ik door de jaren in de gym heb gezien , zijn er naar mijn mening maar een handje vol die het formaat en conditionering halen om pro te gaan , laat ik even het genetica verhaal terzijde

• #141.893
Ik heb genoeg natties gezien die er beter uitzagen dan mensen die wel gebruikte.

Ongeacht wat je allemaal in je kont spuit; je zal nooit ontkomen aan slechte genetics.
en daar ben ik het met je eens , neemt niet weg dat het voor een deel van de kuurders mogelijk compenseren is wat ze doen

• #141.894
al dan niet bewust

• #141.895
wat ik door de jaren in de gym heb gezien , zijn er naar mijn mening maar een handje vol die het formaat en conditionering halen om pro te gaan , laat ik even het genetica verhaal terzijde
En dat heeft volgens jou allemaal met steroids te maken? Wie weet trainen/eten ze niet goed genoeg.

Er zijn genoeg gasten die denken dat een spuitje ze naar een bepaald niveau gaat brengen, zonder daar te veel moeite voor te doen.

Genen>diet/training>steroids.

Natuurlijk helpen steroids je enorm. Maar dat doet geen reet als je die andere dingen niet op orde hebt. inb4 die kut studies; laat maar een persoon(met een goed lichaam) zien met shit genetics die steroids gebruikt en daarbij niet goed eet en traint.

• Like
Waarderingen: vntl
  • #141.896
en daar ben ik het met je eens , neemt niet weg dat het voor een deel van de kuurders mogelijk compenseren is wat ze doen
En de mensen die recreatieve drugs gebruiken compenseren omdat ze een kut leven hebben. Gaat gewoon nergens over wat jij zegt.

Wellicht zullen ze PROBEREN om te compenseren inderdaad. De realiteit laat echter iets anders zien.

• #141.897
En dat heeft volgens jou allemaal met steroids te maken? Wie weet trainen/eten ze niet goed genoeg.

Er zijn genoeg gasten die denken dat een spuitje ze naar een bepaald niveau gaat brengen, zonder daar te veel moeite voor te doen.

Genen>diet/training>steroids.

Natuurlijk helpen steroids je enorm. Maar dat doet geen reet als je die andere dingen niet op orde hebt. inb4 die kut studies; laat maar een persoon(met een goed lichaam) zien met shit genetics die steroids gebruikt en daarbij niet goed eet en traint.
ja klopt , maar ik speel hier devils advocate .

• #141.898
ja klopt , maar ik speel hier devils advocate .
Je komt meer over als een butthurt natty, die geen idee heeft waar hij het over heeft.

In ieder geval, zoals ik al eerder aangaf; je kunt proberen te ''compenseren'' wat je wilt. In het echte leven kun je niet ontkomen aan slechte genetics.

De 0.001% elite genetics kunnen wellicht op hun kont zitten en groeien als ze alleen al denken een dumbbell. Voor de gemiddelde/mediocre lifter moet je helaas wel een goed diet/training hebben om er iets van te maken.

Ken genoeg gasten die grammen in hun reet spuiten en mij moeten overtuigen dat ze überhaupt iets gebruiken.

• #141.899
nee klopt dat beweer ik ook niet , maar je gaat met aas wel verder komen dan dat je niet gebruikt

Ja klopt waarschijnlijk.
Maar op de langere termijn niet !
Of je moet willen blijven kuren, en daarmee je eigen herstel vermogen beschadigen.
Komt nog eens bij dat de meeste bodybuilders te lui zijn om cardio te doen of te bang zijn dat ze gewicht verliezen en dan ben je uiteindelijk héél erg ongezond bezig.
Op de langere termijn heeft natty trainen en herstellen de meeste voordelen.
Het langzamere groeien geeft je ook de kans om je trainingen tijdig bij te sturen.

• #141.900
Je komt meer over als een butthurt natty, die geen idee heeft waar hij het over heeft.

In ieder geval, zoals ik al eerder aangaf; je kunt proberen te ''compenseren'' wat je wilt. In het echte leven kun je niet ontkomen aan slechte genetics.

De 0.001% elite genetics kunnen wellicht op hun kont zitten en groeien als ze alleen al denken een dumbbell. Voor de gemiddelde/mediocre lifter moet je helaas wel een goed diet/training hebben om er iets van te maken.

Ken genoeg gasten die grammen in hun reet spuiten en mij moeten overtuigen dat ze überhaupt iets gebruiken.
kan maar een deel zal het idd gebruiken om in hun mind gebruiken om te compenseren voor slechte genetica

Terug
Naar boven