Waarom zijn er dan zoveel gasten die grammen in hun reet spuiten die er nog steeds slechter uitzien dan de gemiddelde natty. Wat valt er dan in jouw ogen te compenseren?Dat zeg ik niet. Ik zeg dat je slechtere voeding en training kunt compenseren door hogere dosissen te spuiten. Je zult dan inderdaad geen pro body krijgen, dat beweer ik ook niet. Maar het is absurd om te denken dat je even kunt classificeren bij ieder persoon wat slechte en goede genetica is (zo zwart-wit is het namelijk niet), omdat je dan o.a. moet weten hoe goed ze op aas reageren, etc.
Voor de rest beweer ik ook geen expert te zijn als het over aas gaat, ik gebruik zelf namelijk niks. Ik ben daarentegen wel geïnteresseerd erin en lees vaker artikelen erover van mensen met iets meer verstand dan ik.
Je kunt niet compenseren voor slechte voeding. Zonder de juiste voeding ga je niet groeien.
WELLICHT als je enorm veel GH/SLIN en tren gebruikt en dan vervolgens alleen fast food eet. Maar de meeste mensen hebben daar geen geld voor. Dat is de enige uitzondering die er bestaat.

(gelukkig maar)