MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #141.921
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat je slechtere voeding en training kunt compenseren door hogere dosissen te spuiten. Je zult dan inderdaad geen pro body krijgen, dat beweer ik ook niet. Maar het is absurd om te denken dat je even kunt classificeren bij ieder persoon wat slechte en goede genetica is (zo zwart-wit is het namelijk niet), omdat je dan o.a. moet weten hoe goed ze op aas reageren, etc.

Voor de rest beweer ik ook geen expert te zijn als het over aas gaat, ik gebruik zelf namelijk niks. Ik ben daarentegen wel geïnteresseerd erin en lees vaker artikelen erover van mensen met iets meer verstand dan ik.
Waarom zijn er dan zoveel gasten die grammen in hun reet spuiten die er nog steeds slechter uitzien dan de gemiddelde natty. Wat valt er dan in jouw ogen te compenseren?

Je kunt niet compenseren voor slechte voeding. Zonder de juiste voeding ga je niet groeien.

WELLICHT als je enorm veel GH/SLIN en tren gebruikt en dan vervolgens alleen fast food eet. Maar de meeste mensen hebben daar geen geld voor. Dat is de enige uitzondering die er bestaat.

• #141.927
Ik zal even kort samenvatten wat ik denk:
Er spelen veel factoren bij het resultaat van AAS:
1) genetische predispositie: zowel met wat voor een fysiek je start en ook hoe je lichaam reageert op AAS.
2) je discipline
3) je voorgeschiedenis: heb je al vaak getraind, nooit getraind, al tien jaar hard getraind...
4) leeftijd van de gebruiker.

Een luierik die nog nooit getraind heeft en een afschuwelijke fysiek heeft... zal toch een positief effect hebben dankzij de AAS. Een luierik die een superfysiek heeft zal er verder mee komen.
Iemand die al heel zijn leven hard traint, maar geen geluk heeft gehad op genetisch vlak zal er ook wel resultaat bij hebben , maar soms minder dan de luierik van hierboven.
Er zijn te veel factoren om hier dus een éénduidig antwoord op te geven.

Ik denk dat er in de gym heel wat mensen zijn die heel lang trainen, maar zonder kennis van zaken en ook niet correct eten en daardoor weinig resultaat zien. En dan grijpen ze naar de AAS. En als je training en eten niet in orde is, dan is dat een indicatie dat je te lui off te dom bent om te zoeken naar juiste info en dat zal dan dus ook wel het geval zijn als ze naar de AAS grijpen.... en dan hebben ze even een beter resultaat en daarna stort het weer in elkaar.
Wie AAS gebruikt, om de juiste redenen, met kennis van zaken en discipline genoeg heeft, kan zijn winsten halen en behouden na de kuur.

• #141.928
waarom niet , zoals al eerder aangehaald over het algemeen krijgt de kleine gebruiker meer respect als de gene die grammen weg spuit . is natuurlijk gissen

Waarom niet.
Omdat het hem niet uitmaakt of je gebruikt, maar doe het dan zo als het hoort, check up's en juist zo weinig mogelijk.

Of zal Greg Doucette ook een beetje liegen.
En F.Zane ook ?

Ik geloof dat je een prima bodybuilder kunt zijn en daadwerkelijk een gezond en sterk lichaam kunt opbouwen, natty, beetje geduld en hard werken.

• #141.929
Dat is niet voldoende Droevige.
Kijk hier rond op het forum en de beste body's doen cardio of hebben in het verleden halve of hele marathon s gelopen, fietsen erbij etc. En hebben daardoor een beter herstel vermogen en kennen hun lichaam beter.
:thumbs:

• #141.930
1) genetische predispositie: zowel met wat voor een fysiek je start en ook hoe je lichaam reageert op AAS.
2) je discipline
3) je voorgeschiedenis: heb je al vaak getraind, nooit getraind, al tien jaar hard getraind...

Een luierik die nog nooit getraind heeft en een afschuwelijke fysiek heeft... zal toch een positief effect hebben dankzij de AAS. Een luierik die een superfysiek heeft zal er verder mee komen.
Iemand die al heel zijn leven hard traint, maar geen geluk heeft gehad op genetisch vlak zal er ook wel resultaat bij hebben , maar soms minder dan de luierik van hierboven.

Ik denk dat er in de gym heel wat mensen zijn die heel lang trainen, maar zonder kennis van zaken en ook niet correct eten en daardoor weinig resultaat zien. En dan grijpen ze naar de AAS. En als je training en eten niet in orde is, dan is dat een indicatie dat je te lui off te dom bent om te zoeken naar juiste info en dat zal dan dus ook wel het geval zijn als ze naar de AAS grijpen.... en dan hebben ze even een beter resultaat en daarna stort het weer in elkaar.
Wie AAS gebruikt, om de juiste redenen, met kennis van zaken en discipline genoeg heeft, kan zijn winsten halen en behouden na de kuur.

Hoe dan behouden? Blijven gebruiken?

• #141.932
Waarom niet.
Omdat het hem niet uitmaakt of je gebruikt, maar doe het dan zo als het hoort, check up's en juist zo weinig mogelijk.

En F.Zane ook ?

Ik geloof dat je een prima bodybuilder kunt zijn en daadwerkelijk een gezond en sterk lichaam kunt opbouwen, natty, beetje geduld en hard werken.
Beetje geduld? Als je natty een goede fysiek wil opbouwen dan ben je daar jaren mee bezig. Dus niet effe geduld hebben.
Hangt er natuurlijk vanaf wat je een goede fysiek noemt. Vermits we hier op een BB forum zitten valt een atletisch loperslijf met wat spiermassa niet onder wat hier bedoeld wordt met een goede fysiek.

• #141.933
Beetje geduld? Als je natty een goede fysiek wil opbouwen dan ben je daar jaren mee bezig. Dus niet effe geduld hebben.
Hangt er natuurlijk vanaf wat je een goede fysiek noemt. Vermits we hier op een BB forum zitten valt een atletisch loperslijf met wat spiermassa niet onder wat hier bedoeld wordt met een goede fysiek.
Hoe lang duurt het voor je een havo diploma hebt ?
Hoelang voor je in A1 voetbalt bij je locale voetbal club ?
Na 4 jaar natty trainen krijg je toch een redelijk resultaat, maak er 6 van. Want het kost vaak een beetje tijd voordat je het trainen en eten hebt begrepen.

• #141.935
Waarom niet.

En F.Zane ook ?

Azereate heeft het tegendeel niet beweerd.

• #141.936
2) je discipline

Prima samengevat.

Natuurlijk werken steroids, dat ontkent niemand. Maar om dan te zeggen dat je steroids kunt gebruiken om te compenseren voor een slecht dieet is gewoon totale onzin. Je KUNT het proberen inderdaad, maar of het ook het gewenste resultaat gaat geven is een ander verhaal. Maarja, er zijn genoeg mensen die genoegen nemen met een mediocre fysiek.

Veel natties hebben een vertekend beeld van wat voor toegevoegde waarde steroids daadwerkelijk hebben. Laat ze een keer een kuurtje doen met een slecht dieet. Ben benieuwd wat er gecompenseerd gaat worden in hun ogen.

De enige compensatie in dit verhaal die ik kan bedenken is dat je een enorme hoeveelheid GH/TREN gebruikt en minder snel dik wordt dan als je dit niet zal gebruiken. Als jij niet de juiste hoeveelheid voeding binnenkrijgt ga je niet groeien.

Hoe lang duurt het voor je een havo diploma hebt ?
Hoelang voor je in A1 voetbalt bij je locale voetbal club ?
Na 4 jaar natty trainen krijg je toch een redelijk resultaat, maak er 6 van. Want het kost vaak een beetje tijd voordat je het trainen en eten hebt begrepen.

Natuurlijk is dit ook afhankelijk van je genen. Ikzelf had al een prima fysiek(in mijn ogen) na 4-5 jaar natty training. Niet om te humblebraggen, maar om een voorbeeld te geven:
natty&dyel.jpg

Laatst bewerkt:
  • #141.937
Waarom niet.

En F.Zane ook ?

geloof ik ook , maar het gevalletje priest blijft gissen

• #141.938
Prima gedaan :thumb:

Dit is wat ik bedoel. De meeste halen dat niet natty, omdat ze geen geduld hebben en het eten niet voor elkaar hebben.

Dan gaan ze gebruiken en groeit hun middel net zo hard in omvang als hun schouders en zien ze er nog steeds niet uit.

Terug
Naar boven