Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #141.901
Ja klopt waarschijnlijk.
Maar op de langere termijn niet !
Of je moet willen blijven kuren, en daarmee je eigen herstel vermogen beschadigen.
Komt nog eens bij dat de meeste bodybuilders te lui zijn om cardio te doen of te bang zijn dat ze gewicht verliezen en dan ben je uiteindelijk héél erg ongezond bezig.
Op de langere termijn heeft natty trainen en herstellen de meeste voordelen.
Het langzamere groeien geeft je ook de kans om je trainingen tijdig bij te sturen.
Van apparaat naar apparaat lopen is ook cardio :trollface:

• #141.903
kan maar een deel zal het idd gebruiken om in hun mind gebruiken om te compenseren voor slechte genetica
Hoe weet jij dat ze slechte genetics hebben? Zelf als je goede genetics hebt moet je genoeg eten om te kunnen groeien.

Jij rijdt zeker ook een auto zonder benzine erin?

Pas als ze hun dieet/training 100% op orde hebben, kun je er 100% zeker van zijn of ze slechte genetics hebben. Natuurlijk kan iemands frame ook al een goede indicatie geven, maar er zijn zoveel andere factoren die meespelen.

• #141.904
Kut genetics:roflol: Subjectieve kut sport. Kijk maar eens hoe ze Mens Physique anders beoordelen van classic. Is gewoon een grote shitshow die nergens op slaat.

• #141.905
Hoe weet jij dat ze slechte genetics hebben? Zelf als je slechte genetics hebt moet je genoeg eten om te kunnen groeien.

Jij rijdt zeker ook een auto zonder benzine erin?

Pas als ze hun dieet/training 100% op orde hebben, kun je er 100% zeker van zijn of ze slechte genetics hebben. Natuurlijk kan iemands frame ook al een goede indicatie geven, maar er zijn zoveel andere factoren die meespelen.
Wat nou als je 70% moeite doet en gewoon meer steroïden erin gooit? Of je traint wat minder hard en gaat 2 weken langer door met je cycle?

• #141.908
Wat nou als je 70% moeite doet en gewoon meer steroïden erin gooit? Of je traint wat minder hard en gaat 2 weken langer door met je cycle?
Wat nou als jij je niet mengt in discussies waar je geen idee over hebt.

Ik ken eigenlijk geen een dbber die boven de 1-1,5g ish AAS komt. Met een hele enkele uitzondering.
Helaas is niet iedereen 100% eerlijk over zijn gebruik. Dan krijg je namelijk weer te maken met de natty copers die denken dat je steroids kunt gebruiken om te compenseren voor slechte genetics :roflol:

• #141.909
Van apparaat naar apparaat lopen is ook cardio :trollface:

Dat is niet voldoende Droevige.
Kijk hier rond op het forum en de beste body's doen cardio of hebben in het verleden halve of hele marathon s gelopen, fietsen erbij etc. En hebben daardoor een beter herstel vermogen en kennen hun lichaam beter.

• Like
Waarderingen: BB_
  • #141.910
  • #141.911
Wat nou als jij je niet mengt in discussies waar je geen idee over hebt.

Helaas is niet iedereen 100% eerlijk over zijn gebruik. Dan krijg je namelijk weer te maken met de natty copers die denken dat je steroids kunt gebruiken om te compenseren voor slechte genetics :roflol:
Zou kunnen. Ik trek de vaste garde hier niet in twijfel. Wanneer je al open bent over je gebruikt, logt en om advies vraat, waarom zou je dan liegen over je uiteindelijke dosis. Hou dan gewoon je mond en zweig.

• #141.912
Dat is niet voldoende Droevige.
Kijk hier rond op het forum en de beste body's doen cardio of hebben in het verleden halve of hele marathon s gelopen, fietsen erbij etc. En hebben daardoor een beter herstel vermogen en kennen hun lichaam beter.
Dan vraag ik mij af wat jij de beste lichamen vind

• #141.913
Dus jij hebt duidelijk iedere roider zijn grammages en 'genetics' in kaart, want volgens mij ben jij op dit gebied net zo ontwetend als ik.
Als jij denkt dat je steroids kunt gebruiken om te compenseren voor slechte genetics, dan heb je inderdaad werkelijk geen idee waar je het over hebt.

• #141.915
Als jij denkt dat je steroids kunt gebruiken om te compenseren voor slechte genetics, dan heb je inderdaad werkelijk geen idee waar je het over hebt.
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat je slechtere voeding en training kunt compenseren door hogere dosissen te spuiten. Je zult dan inderdaad geen pro body krijgen, dat beweer ik ook niet. Maar het is absurd om te denken dat je even kunt classificeren bij ieder persoon wat slechte en goede genetica is (zo zwart-wit is het namelijk niet), omdat je dan o.a. moet weten hoe goed ze op aas reageren, etc.

Voor de rest beweer ik ook geen expert te zijn als het over aas gaat, ik gebruik zelf namelijk niks. Ik ben daarentegen wel geïnteresseerd erin en lees vaker artikelen erover van mensen met iets meer verstand dan ik.

• #141.916
Zou kunnen. Ik trek de vaste garde hier niet in twijfel. Wanneer je al open bent over je gebruikt, logt en om advies vraat, waarom zou je dan liegen over je uiteindelijke dosis. Hou dan gewoon je mond en zweig.
Zoals ik al eerder aangaf: mensen die denken dat je dan gaat ''compenseren''. Mensen hebben over 't algemeen minder respect voor je als je meer gebruikt. Ik kan me goed inbeelden dat daarom niet iedereen 100% eerlijk is over zijn gebruik.

Ik bedoelde het overigens ook in algemene zin. Ik geloof best dat een aantal op dit forum 100% eerlijk is over zijn gebruik.

Heb je ooit de filmpjes gezien van Lee Priest? Waar hij beweert alleen wat deca/test gebruikt te hebben voor de show.

• #141.917
Zoals ik al eerder aangaf: mensen die denken dat je dan gaat ''compenseren''. Mensen hebben over 't algemeen minder respect voor je als je meer gebruikt. Ik kan me goed inbeelden dat daarom niet iedereen 100% eerlijk is over zijn gebruik.

Ik bedoelde het overigens ook in algemene zin. Ik geloof best dat een aantal op dit forum 100% eerlijk is over zijn gebruik.

Heb je ooit de filmpjes gezien van Lee Priest? Waar hij beweert alleen wat deca/test gebruikt te hebben voor de show.
lee priest is vermakelijk , maar idd hij zal waarschijnlijk niet geheel eerlijk zijn

• #141.920

Ik doelde inderdaad op dit forum.

mensen op YouTube en dergelijk geloof ik niet echt nee.

Terug
Naar boven