- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
das echt mooi nieuws, gefeliciteerd samenIk mocht van het vrouwtje aankondigen dat het een jongen is
![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
das echt mooi nieuws, gefeliciteerd samenIk mocht van het vrouwtje aankondigen dat het een jongen is
![]()

Ik mocht van het vrouwtje aankondigen dat het een jongen is
![]()
Mini strongman piraat op komst!! Feli @Sanca RKO !Ik mocht van het vrouwtje aankondigen dat het een jongen is
![]()

Pro-tip: als je het gezichtje iets later had getekend was de opplakbaard overbodigIk mocht van het vrouwtje aankondigen dat het een jongen is
![]()

Ik een kilo of 7 en zij 4kg, oeps

Mijn vrouwtje is niet van de jaren 70.Pro-tip: als je het gezichtje iets later had getekend was de opplakbaard overbodig![]()
nu jij nog.
Mooi is dat om getuige te zijn van een mijlpaal ^^ trotse beunie

Dit jaar nog niet dronken van de fiets gevallen

Opium geen thc.Ja, of positief op thc door maanzaad. Het kan allemaal, neemt niet weg dat de straf erop onherroepelijk volgt.
Geprobeerd je bericht te lezen maar mijn aandacht ging ergens heen.Al twee maand aan het bulken, langzaamaan begint er weer wat vorm in te komen.
![]()
Proficiat voor jullie!Ik mocht van het vrouwtje aankondigen dat het een jongen is
![]()