AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #142.721
Oh my word wat een tof ding!! Echt oldschool. :D

De mijne heeft afgelopen weekend een onderhoudsbeurt gekregen en ik heb er een nieuw stuur op gezet. Also, nieuw stuurlint. Echt gaaf, al zeg ik het zelf.

IMG_20200413_133752-01.jpeg
Rij jij vaak lek trouwens? Ik tot nu toe nog 0x Maar fiets bij lange na niet zoveel als jou.

• #142.724
Belletje van internist, HbA1c van 43 (6,1). Keurig weer. Stomme ervan is dat ik het wel weet maar toch voelt als een bevestiging van op de goede weg zitten.

Oh my word wat een tof ding!! Echt oldschool. :D

De mijne heeft afgelopen weekend een onderhoudsbeurt gekregen en ik heb er een nieuw stuur op gezet. Also, nieuw stuurlint. Echt gaaf, al zeg ik het zelf.

IMG_20200413_133752-01.jpeg
Klapperen de vullingen niet uit het gebit of valt het nog mee? Wel een fijn stuurtje lijkt het, door de flare lijkt de drop niet overdreven. Vast ook niet al te lange armen. Zelf rij ik enkel staal.

• #142.729
Rij jij vaak lek trouwens? Ik tot nu toe nog 0x Maar fiets bij lange na niet zoveel als jou.
Tot nu toe twee keer lek gereden. Toevallig afgelopen week, toen ik via een gravel pad stiekem het gesloten heuvelland in ging om op de route te komen. Maar de achterband was sowieso al gefuckt en aan vervanging toe. Met dit als resultaat na het gravelen :emo:
IMG_20200411_135337.jpg
IMG_20200411_135256.jpg

Belletje van internist, HbA1c van 43 (6,1). Keurig weer. Stomme ervan is dat ik het wel weet maar toch voelt als een bevestiging van op de goede weg zitten.

Klapperen de vullingen niet uit het gebit of valt het nog mee? Wel een fijn stuurtje lijkt het, door de flare lijkt de drop niet overdreven. Vast ook niet al te lange armen. Zelf rij ik enkel staal.
Neu, waarom zou dat het geval zijn? Is een smooth fietske hoor! :)
Stuurtje is echt top. De fiets zelf is overigens ook helemaal op mij aangepast. Lange benen, kort bovenlijfje Hahaha.

Edit: ik heb ook nog een gazelle primavera uit 1997 van staal. Daar ben ik op begonnen, maar die staat nu als kunstobject in de woonkamer en wordt af en toe nog gebruikt als commuter bike. :D

Juul heeft een oude van Tuyl, zal wel ff fotootje sturen straks :p
Awesome!! Fietst ze er ook nog mee?

• #142.731
Jazeker, maar niet voor de lol, woon-werk etc wanneer haar eigen fietsband lek is, of wanneer ik haar normale fiets nodig heb :)
Super leuk! Ik zou dus gewoon standaard die coole fiets gebruiken voor woon-werk, hahaha. Als die corona shit voorbij is, wil ik ook weer naar werk fietsen met dat ding van mij. :D

• #142.732
Reed vorige week lek, spijkertje . Daarnaast een spaak gebroken,maar weer gefikst. Ik rijd echt een simpel fietsje, maar ben niet de enige zie ik. Als ik die carbon frames van m'n buurman en collega's zie die gewoon € 2 k - € 5k uitgeven aan een fiets , dat is echt spul drool:

• #142.733
Reed vorige week lek, spijkertje . Daarnaast een spaak gebroken,maar weer gefikst. Ik rijd echt een simpel fietsje, maar ben niet de enige zie ik. Als ik die carbon frames van m'n buurman en collega's zie die gewoon € 2 k - € 5k uitgeven aan een fiets , dat is echt spul drool:
Nu wil ik natuurlijk ook een foto van je fiets zien hé...
Ik rijd overigens zelf aluminium. Niks speciaals maar ben er evengoed hartstikke verliefd op hoor. :)

• #142.734
Het is gauw Misses Pumper haar verjaardag.
Er was nochtans een leuk cadeau voorzien, maar vanwege de Corona maatregelen gaat dit niet door.

Dus enkele kleine attenties voorzien alsook het leveren van een bosje bloemen.
Met dit kaartje eraan:

Gefeliciteerd met je verjaardag popje!
Elke verjaardag is anders, deze gaan we zeker niet gauw vergeten.
Geniet van dit boeket bloemen en zorg gewoon dat het eten vanavond weer klaarstaat zoals gewoonte.
Stofzuigen mag ook morgen gebeuren.
Veel liefs,

Je echte man.

1586764182509.png
Is een groot boeket er niet wat over?

Gewoon 5 euri als gekozen bedrag aanklikken en klaar

• #142.736
Ik kreeg zojuist zo'n mailtje dat doorgaans in m'n spambox belandt en dat ik niet eens lees, maar nu werd mijn aandacht getrokken aangezien in de onderwerpregel een oud paswoord werd genoemd.:roflol:
It seems that, ......., is your password.
I require your total attention for the coming Twenty-four hrs, or I will certainly make sure you that you live out of embarrassment for the rest of your lifetime.
Hello there, you don't know me. But I know every thing regarding you. All of your facebook contact list, mobile phone contacts plus all the online activity on your computer from previous 121 days.
And this includes, your masturbation video, which brings me to the main reason why I am crafting this specific e mail to you.
Well the previous time you went to the sexually graphic online sites, my malware was activated inside your personal computer which ended up logging a beautiful video clip of your self pleasure act by activating your web camera.
(you got a tremendously weird preference btw lol)
I own the whole recording. In the case you think I 'm playing around, just reply proof and I will be forwarding the recording randomly to 9 people you're friends with.
It may be your friends, co workers, boss, parents (I'm not sure! My system will randomly select the contact details).
Would you be able to look into anyone's eyes again after it? I question it...
Nonetheless, doesn't necessarily need to be that way.
I'm going to make you a 1 time, non negotiable offer.
Purchase $ 2000 in bitcoin and send it on the listed below address:
bc1***qv35jl0tffk0nmvfef5tg7zjcpydjazkqz8lhnc
[case-sensitive copy and paste it, and remove *** from it]
(If you don't know how, look online how to acquire bitcoin. Do not waste my precious time)
If you send this particular 'donation' (why don't we call this that?). Immediately after that, I will disappear for good . and never get in touch with you again. I will delete everything I have got concerning you. You may keep on living your current regular day to day lifestyle with absolutely no stress.
You've got 24 hours to do so. Your time starts as soon you go through this e mail. I have an unique program code that will alert me once you see this mail therefore do not try to act smart.
Ik moet wel lachen om zo'n verhaal, maar toch triest als er echt mensen zijn die hier in trappen. Wat toch opmerkelijk is, is dat die gast een paswoord dat ik vroeger heb gehad (< 1 jaar geleden) noemt. :thinking:

Je hebt toch "proof" teruggestuurd? Zou ik zeker doen. En een d*ck pick toevoegen om te laten zien dat je het meent.

• #142.738
Jouw schuld als ik nu lek rij.

Ik heb altijd 1 bandje bij. Bij lange ritten 2
Ooit al eens met de taxi terug gemoeten na 2x lek. Niemand wilde mij ophalen, taxi was 60 euro. Daarom bij lange ritten 2 bandjes mee, dan heb je toch al extra eten en drinken mee. Dus voor het gewicht hoef je het niet te laten.

• #142.739
Ik heb altijd 1 bandje bij. Bij lange ritten 2
Ooit al eens met de taxi terug gemoeten na 2x lek. Niemand wilde mij ophalen, taxi was 60 euro. Daarom bij lange ritten 2 bandjes mee, dan heb je toch al extra eten en drinken mee. Dus voor het gewicht hoef je het niet te laten.
Verstandig, hier ook. Binnenbandje, bandenlichters en pomp gaan standaard mee. Al bid ik wel heel erg altijd dat ik geen lek rijd als ik alleen ben, want ik ben er nog niet zo'n held in. :clown:

• #142.740
Terug
Naar boven