XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • Ik denk dat de meeste mensen blij zullen zijn als ze weer kunnen trainen en dat soort bijkomstigheden met alle liefde op de koop toe nemen.

    Die bijkomstigheden zijn waarschijnlijk problemen om genoeg gewicht op je halter te krijgen.
     
    Eindelijk weet ik hoe je extra story kan toevoegen. I can die now :klink:
     
    Voor het eerst in jaren weer kunnen hardlopen. 9km in 45 min afgelegd. Waarvan de helft wandelend. Best lekker tempo om mee te beginnen. :D die zal ik morgen wel even voelen
    Oke dat is best wel heel erg goed.
    5min split en da dan de helft wandelen????
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Voor het eerst in jaren weer kunnen hardlopen. 9km in 45 min afgelegd. Waarvan de helft wandelend. Best lekker tempo om mee te beginnen. :D die zal ik morgen wel even voelen
    Ik denk dat je een rekenfout maakt. Stel , je wandelt 7 km/uur, Das flink op tempo. Dan doe je 38,5 minuut over 4.5 km (de helft van 9). Dan heb je die andere 4.5 km 41 km/uur gelopen. Of je bedoelt de helft van de tijd gewandeld, maar dat is alsnog retesnel, dan heb je 17 km/uur hardgelopen. Dat is voor een vrouw Nederlandse subtop,minstens.
     
    Laatst bewerkt:
    Ik denk dat je een rekenfout maakt. Stel , je wandelt 7 km/uur, Das flink op tempo. Dan die je 38,5 minuut over 4.5 km (de helft van 9). Dan heb je die andere 4.5 km 41 km/uur gelopen. Of je bedoelt de helft van de tijd gewandeld, maar dat is alsnog retesnel, dan heb je 17 km/uur hardgelopen. Dat is voor een vrouw Nederlandse subtop,minstens.
    Ik heb het eerste stuk gewandeld, maar mijn wandel tempo ligt al hoger dan de 7km per uur. En ik liep voorheen toch echt 3 x per week 15km in een klein uurtje, dus dat kleine eindje valt dan nog wel mee.
     
    Ik heb het eerste stuk gewandeld, maar mijn wandel tempo ligt al hoger dan de 7km per uur. En ik liep voorheen toch echt 3 x per week 15km in een klein uurtje, dus dat kleine eindje valt dan nog wel mee.

    Log volgende keer ff via strava.
    Wel bijzonder hoe jij die tijden haalt en de helft ook nog hebt gelopen.
    En dat zelfs na jaren niet te hebben gelopen.
    Maar desniettemin netjes👌
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Ik heb het eerste stuk gewandeld, maar mijn wandel tempo ligt al hoger dan de 7km per uur. En ik liep voorheen toch echt 3 x per week 15km in een klein uurtje, dus dat kleine eindje valt dan nog wel mee.
    Oke, dat is echt heel snel, maar niet onmogelijk . Wedstrijden gedaan?
     
    Log volgende keer ff via strava.
    Wel bijzonder hoe jij die tijden haalt en de helft ook nog hebt gelopen.
    En dat zelfs na jaren niet te hebben gelopen.
    Maar desniettemin netjes👌
    Hahaha als ik weer kan lopen zeker. Verwacht flinke spierpijn, dus hoop volgende week!

    Oke, dat is bizar . Wedstrijden gedaan?
    Nope. Geen behoefte aan gehad. Deed het puur voor m'n uithoudingsvermogen voor het wedstrijdzwemmen en open water zwemmen
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Hahaha als ik weer kan lopen zeker. Verwacht flinke spierpijn, dus hoop volgende week!


    Nope. Geen behoefte aan gehad. Deed het puur voor m'n uithoudingsvermogen voor het wedstrijdzwemmen en open water zwemmen
    Veel zwemmers zijn juist slechte lopers (en omgekeerd) . 15 per uur is echt snel, zeker als training.
     
    Veel zwemmers zijn juist slechte lopers (en omgekeerd) . 15 per uur is echt snel, zeker als training.
    Hahaha misschien was ik wel een slechte zwemmer ;)
    Tja haalde er voldoening uit. Enige manier om m'n kop leeg te krijgen is gewoon volle bak lopen of trainen.
    Hield met zwemtrainingen ook niet van techniek of taper. Geef mij maar de trainingen waar je staat te kotsen tijdens je training en dan weer op tijd klaar staan voor je starttijden
     
    • Like
    Waarderingen: BB_
    Als je zo mooi als mitsymo bent moet je wel snel rennen om die vieze mannetjes voor te blijven.:whiteknight:


    Maar respect 4min splits op 15k. Ik wou dat ik het op de 5K ooit ga halen:(
     
    Als je zo mooi als mitsymo bent moet je wel snel rennen om die vieze mannetjes voor te blijven.:whiteknight:


    Maar respect 4min splits op 15k. Ik wou dat ik het op de 5K ooit ga halen:(
    Ik liep het op de marathon :trollface:
     
    Hahaha misschien was ik wel een slechte zwemmer ;)
    Tja haalde er voldoening uit. Enige manier om m'n kop leeg te krijgen is gewoon volle bak lopen of trainen.
    Hield met zwemtrainingen ook niet van techniek of taper. Geef mij maar de trainingen waar je staat te kotsen tijdens je training en dan weer op tijd klaar staan voor je starttijden
    Oke, maar mijn ervaring is dat dit met duursport niet werkt. Max 20% van je trainingen in het rood, enkel op intervallen. Heb nog nooit een duurloop op een training kunnen maxen.
     
    Ik niet. Maar ik loop al jaren te zwaar lol. Als ik 12kg lichter was dan is een 5k Onder de 20 wel mogelijk:p
    Ik moest afgelopen jaar mn sporttest doen en liep op de Cooper (12 minuten) met moeite 3 km op 106 kg.
     
    Oke, maar mijn ervaring is dat dit met duursport niet werkt. Max 20% van je trainingen in het rood, enkel op intervallen. Heb nog nooit een duurloop op een training kunnen maxen.
    Die 15km was ook zeker geen max. En moet toegeven heb niet voor niets altijd blessures :roflol: mentaal is het soms gewoon even heel erg fijn om je lijf compleet leeg te trekken. Dat is mijn mening iig.
     
    Back
    Naar boven