AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #144.261
Regels zijn bekend voor de gym, helemaal top! :thumbup: :D

1593498908851.png

Lol, in mijn gym zijn nooit meer dan 15 man tegelijk. (ja,ik zie het 'wordt je')

• #144.262
Cardio voor vandaag ook weer gehad, pakketje van 300 kg binnen gehaald en een etage hoger gebracht.
20200630_081358.jpg

20200630_083339.jpg

20 kg platen komen nog in september ofzo.

• #144.263
Mooie kleuren ook die schijven eigenlijk, is meteen duidelijk dat het om kwalitatief materiaal gaat :)

• #144.264
Regels zijn bekend voor de gym, helemaal top! :thumbup: :D

1593498908851.png

Lol, in mijn gym zijn nooit meer dan 15 man tegelijk. (ja,ik zie het 'wordt je')
Er zitten wel meer schrijffouten in (mekaar, aan geraakte) en taaltechnisch rammelt het ook aan alle kanten. Maar daar doen we niet moeilijk over.

• #144.265
Voor het eerst sinds 4 jaar weer vlinderslag kunnen zwemmen! Zowaar een zwemtraining van 45min kunnen volmaken.
Jup, m'n schouder is gefrituurd, maar was het waard! :cheer:
Wat blijft dat water gevoel toch heerlijk!
Alleen de echte zwemmers snappen wat ik bedoel.

• #144.266
Voor het eerst sinds 4 jaar weer vlinderslag kunnen zwemmen! Zowaar een zwemtraining van 45min kunnen volmaken.
Jup, m'n schouder is gefrituurd, maar was het waard! :cheer:
Wat blijft dat water gevoel toch heerlijk!
Alleen de echte zwemmers snappen wat ik bedoel.
Ik ben waterman telt dat ook.

• #144.268
Vandaag de rubbertegels voor de homegym besteld, 18 vierkante meter, dit weekend even klussen, en dan weer verder wachten op gym materiaal.
Maar ondertussen word ik toch vrolijk van elk stukje progressie.

• #144.270
Vandaag tijdens mijn wandeling is het druilerig weer, maar dit nummer uit m'n koptelefoon maakt een hoop goed :) #jeugdherinneringen

• #144.271
Baan verloren door de corona bullshit. Twee weken later 10k ontslagvergoeding + één maandsalaris + een betere baan gefixt met meer salaris en betere voorwaarden.

Laat die fucking haters maar komen:flipoff:

• #144.272
Baan verloren door de corona bullshit. Twee weken later 10k ontslagvergoeding + één maandsalaris + een betere baan gefixt met meer salaris en betere voorwaarden.

Weet je zeker dat het om corona ging of ben je op het werk ook altijd mr bigshot :trollface:

Nee grapje beter ja gefeliciteerd

• #144.273

Gvd nice, daar kan je al wat mee doen.

• #144.274
Mijn garage maakt m'n dag goed.

• #144.275
Een prachtig bericht van een mama van één van mijn leerlingen aan mijn directie (school lager onderwijs). De directie heeft besloten de leraar aan te werven die er vorig jaar had gewerkt en een jaartje naar een andere school was gegaan. Jammer maar helaas. Hier het prachtig bericht:
Geachte mevrouw C.,

Tot mijn grote spijt en verrassing vernam ik het vertrek van meester Christian.

We hadden eindelijk een waardige leraar.

Ik ben erg trots op het feit dat mijn dochter een buitengewone leraar heeft gehad.

Een leraar die gewoonweg fantastisch, prachtig, geweldig was met de kinderen!! Met een bewonderenswaardige nauwgezetheid deed hij zijn werk!!

Hij is toegewijd, enthousiast, sympathiek, volhardende leraar en zorgt ervoor dat kinderen zichzelf willen leren ontdekken.

Het welzijn van het kind in de klas en het leren zijn voor mij zeer belangrijke aspecten.

Meester Christian heeft dit op de best mogelijke manier gecombineerd.

Hij wist hoe hij de kinderen moest feliciteren, zodat het kind het beste van zichzelf zou kunnen tonen.

Altijd heel positief over elk kind.

Hij heeft veel kwaliteiten, maar bovenal maakte hij de kinderen gelukkig.

Ik ben ervan overtuigd dat de kinderen klaar zijn voor het vijfde leerjaar.

Ik ging naar de website van de school kijken en meester Christian heeft de visie van de school nageleefd, de visie die op uw website wordt beschreven.

In deze woorden hieronder geschreven zie ik meester Christian.

VISIE VAN DE SCHOOL

Het gezag van het hart doet wonderen

We zijn een toffe school waar we leren,
We leren leven,
We leven samen,
Onze school is een wereld! Maar dan in het klein,
Diversiteit is rijk, en dat is fijn!

Vanuit een christelijk geïnspireerd mensbeeld streven we een rijk schoolgebeuren na.
Wij willen een plek maken waar ieder kind zichzelf mag zijn.
Waar kinderen leren van volwassenen en waar volwassenen leren van de kinderen.
Het is de kinderlijke verwondering die ons drijft.
Die ons ook hoopvol maakt en ons elke dag weer grenzen doet verleggen.
Natuurlijk is dat niet altijd makkelijk, maar met de nodige zorg lukt dat wel.
Wij zorgen voor elkaar en bieden troost op moeilijke dagen.
En successen vieren we samen!
Dag na dag.

Uiteindelijk zullen we een voorbeeldige leraar verliezen in mijn ogen en in de ogen van de kinderen.

Ik wens hem het allerbeste toe, want hij verdient het ten volle.

Ik weet dat deze mail uw beslissing niet zal veranderen, maar ik wilde toch mijn gevoelens uiten.

We zeggen vaak wat er mis gaat, maar vandaag wilde ik zeggen dat deze leraar exceptioneel was.

Met vriendelijke groeten,

R. M. mama van I.

• #144.276
Een prachtig bericht van een mama van één van mijn leerlingen aan mijn directie (school lager onderwijs). De directie heeft besloten de leraar aan te werven die er vorig jaar had gewerkt en een jaartje naar een andere school was gegaan. Jammer maar helaas. Hier het prachtig bericht:
Geachte mevrouw C.,

Tot mijn grote spijt en verrassing vernam ik het vertrek van meester Christian.

We hadden eindelijk een waardige leraar.

Ik ben erg trots op het feit dat mijn dochter een buitengewone leraar heeft gehad.

Een leraar die gewoonweg fantastisch, prachtig, geweldig was met de kinderen!! Met een bewonderenswaardige nauwgezetheid deed hij zijn werk!!

Hij is toegewijd, enthousiast, sympathiek, volhardende leraar en zorgt ervoor dat kinderen zichzelf willen leren ontdekken.

Het welzijn van het kind in de klas en het leren zijn voor mij zeer belangrijke aspecten.

Meester Christian heeft dit op de best mogelijke manier gecombineerd.

Hij wist hoe hij de kinderen moest feliciteren, zodat het kind het beste van zichzelf zou kunnen tonen.

Altijd heel positief over elk kind.

Hij heeft veel kwaliteiten, maar bovenal maakte hij de kinderen gelukkig.

Ik ben ervan overtuigd dat de kinderen klaar zijn voor het vijfde leerjaar.

Ik ging naar de website van de school kijken en meester Christian heeft de visie van de school nageleefd, de visie die op uw website wordt beschreven.

In deze woorden hieronder geschreven zie ik meester Christian.

VISIE VAN DE SCHOOL

Het gezag van het hart doet wonderen

We zijn een toffe school waar we leren,
We leren leven,
We leven samen,
Onze school is een wereld! Maar dan in het klein,
Diversiteit is rijk, en dat is fijn!

Vanuit een christelijk geïnspireerd mensbeeld streven we een rijk schoolgebeuren na.
Wij willen een plek maken waar ieder kind zichzelf mag zijn.
Waar kinderen leren van volwassenen en waar volwassenen leren van de kinderen.
Het is de kinderlijke verwondering die ons drijft.
Die ons ook hoopvol maakt en ons elke dag weer grenzen doet verleggen.
Natuurlijk is dat niet altijd makkelijk, maar met de nodige zorg lukt dat wel.
Wij zorgen voor elkaar en bieden troost op moeilijke dagen.
En successen vieren we samen!
Dag na dag.

Uiteindelijk zullen we een voorbeeldige leraar verliezen in mijn ogen en in de ogen van de kinderen.

Ik wens hem het allerbeste toe, want hij verdient het ten volle.

Ik weet dat deze mail uw beslissing niet zal veranderen, maar ik wilde toch mijn gevoelens uiten.

We zeggen vaak wat er mis gaat, maar vandaag wilde ik zeggen dat deze leraar exceptioneel was.

Met vriendelijke groeten,

R. M. mama van I.
Hoe lang heb je over dit bericht gedaan? :trollface:

• #144.278
Het is je gegund man. Na al die ellende wat positiviteit is ook wel lekker

• #144.280
TL;DR maar vast leuk

• Like
Waarderingen: BB_
Terug
Naar boven