MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #144.243
Dat is ook vooral interpretatie van de regels.

Qua veiligheid is spotten soms gewoon noodzakelijk. Zelfs als je lichter traint kan er iets fout gaan.

Lijkt me belangrijker dan contact bij voetbal of judo. Dat is niet noodzakelijk.
Vriendin van me maat werkt bij de basic fit en moet er nadrukkelijk op controleren.

• #144.244
Basic fit mag je niet spotten en dien je afstand te houden en wordt op gecontroleerd.
Gelukkig dat ik daar nooit kom en mijn gym van dan soort regels heeft. (Vanavond krijg ik het definitief te horen).

Edit: in aanvulling op wat er natuurlijk gewoon al geldt en richtlijnen RIVM,maar die belemmeren de sportuitoefening niet.

In België zijn bij BF gewoon merendeel van de machines buiten werking gesteld wegens te weinig afstand. Ook niet om-en-om ofzo, nee, gewoon de hele rij.

Laatst bewerkt:
  • #144.245
  • #144.247
  • #144.250
Totdat ze wel voor de deur staan en is het doei gym, 1 belletje is genoeg van iemand die het ziet.
Wat een onzin, kijk nu eens naar hoe er op straat en in de horeca gehandhaafd,.of beter gezegd, niet gehandhaafd wordt. Ik train al 3 maanden bij de gym, geen issue gehad.

• #144.251
Hij zet het openbaar op een forum dat zijn sportschool schijt heeft aan regels, slim.
Nee, dat zeg ik niet . Misschien moet je eens goed leren lezen. Ik zeg dat de regels ruimte laten voor interpretatie en er zijn helemaal geen duidelijke regels. De regels waar jij naar verwijst zijn door BF opgesteld en een interpretatie van. Ik zie spotten bij het bankdrukken als een normale sportbeoefening, dus toegestaan, m.i. een vrij redelijk te verdedigen interpretatie. Dat is wat anders dan schijt hebben aan. BF dekt zichzelf overdreven in. Daar zal ook sneller gecontroleerd worden dan in een gym waar je gemiddeld met 8 man bent en iedereen zich netjes gedraagt. Zie die jongelui bij BF maar eens zover te krijgen netjes schoon te maken , handdoek te gebruiken etc.

• #144.252
  • #144.253
Misschien moet je eens wat minder bijdehand doen, sinds jij gear gebruikt ben je niet uit te staan. Logisch dat die psycholoog je niet wou.
Dankje.
Je leest gewoon vrij selectief en pikt 1 zin er uit en trekt dingen uit het verband, framing. Natuurlijk zijn er wel regels , bedoelde gewoon te zeggen dat er weer vrij, zonder reserveringssysteem , tijdgebondenheid en belemmeringen (spotten e.d.) getraind kan worden. Neem het niet te letterlijk.

Dit is niet de eerste keer dat ik je reactie storend vind. Regelmatig, met name de laatste tijd, interpreteer je mijn reacties, al dan niet bewust , op een bepaalde/verkeerde manier, doe je aannames of reageer je op iets dat ik niet heb gezegd. Om het dan simpelweg uit te schuiven op mijn AAS-gebruik en dan ook nog eens die laatste zin hierboven, dat is wel heel erg laag. Je hebt zo geen idee. 2 pagina's terug nog zeg je het bijna tegenovergestelde.

Laatst bewerkt:
  • #144.256
Hoe lang heb je niet kunnen trainen? SInds 13 maart?
Klopt. Ik heb wel veel gesport. Eerste weken bodyweight training gedaan.

Maar daarna veel gerend en gefietst.

Ben dus wel een beetje detrained. Ben wel bijna even zwaar en leaner....98 kilo... nog steeds en toch wat minder vet. Op een paar hardnekkige plekjes na ‘veinage’ te zien.

• Like
Waarderingen: BB_
Terug
Naar boven