- Waardering
- 14.131
Of je bent een mietje en zoekt je grens nooit op.Als je een spotter nodig bent dan ben je gewoon niet sterk genoeg.
![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of je bent een mietje en zoekt je grens nooit op.Als je een spotter nodig bent dan ben je gewoon niet sterk genoeg.
![]()

Facts don't lie!
Vriendin van me maat werkt bij de basic fit en moet er nadrukkelijk op controleren.Dat is ook vooral interpretatie van de regels.
Qua veiligheid is spotten soms gewoon noodzakelijk. Zelfs als je lichter traint kan er iets fout gaan.
Lijkt me belangrijker dan contact bij voetbal of judo. Dat is niet noodzakelijk.
Gelukkig dat ik daar nooit kom en mijn gym van dan soort regels heeft. (Vanavond krijg ik het definitief te horen).Basic fit mag je niet spotten en dien je afstand te houden en wordt op gecontroleerd.
Niet waar, trainen wordt expliciet genoemd (alleen gaat het daar weer wel over contactsport).Bij het beoefenen van sport hoef je de 1,5m regel niet te hanteren, bij het trainen voor die sport wel.
B The RebelGelukkig dat ik daar nooit kom en mijn gym 0 regels heeft.

Totdat ze wel voor de deur staan en is het doei gym, 1 belletje is genoeg van iemand die het ziet.Gelukkig dat ik daar nooit kom en mijn gym 0 regels heeft.
Dan moeten ze de deuren sluiten. Nou dan halen wij de deuren er gewoon uit zegt B.Totdat ze wel voor de deur staan en is het doei gym.

Hij zet het openbaar op een forum dat zijn sportschool schijt heeft aan regels, slim.Dan moeten ze de deuren sluiten. Nou dan halen wij de deuren er gewoon uit zegt B.![]()
Wat een onzin, kijk nu eens naar hoe er op straat en in de horeca gehandhaafd,.of beter gezegd, niet gehandhaafd wordt. Ik train al 3 maanden bij de gym, geen issue gehad.Totdat ze wel voor de deur staan en is het doei gym, 1 belletje is genoeg van iemand die het ziet.
Nee, dat zeg ik niet . Misschien moet je eens goed leren lezen. Ik zeg dat de regels ruimte laten voor interpretatie en er zijn helemaal geen duidelijke regels. De regels waar jij naar verwijst zijn door BF opgesteld en een interpretatie van. Ik zie spotten bij het bankdrukken als een normale sportbeoefening, dus toegestaan, m.i. een vrij redelijk te verdedigen interpretatie. Dat is wat anders dan schijt hebben aan. BF dekt zichzelf overdreven in. Daar zal ook sneller gecontroleerd worden dan in een gym waar je gemiddeld met 8 man bent en iedereen zich netjes gedraagt. Zie die jongelui bij BF maar eens zover te krijgen netjes schoon te maken , handdoek te gebruiken etc.Hij zet het openbaar op een forum dat zijn sportschool schijt heeft aan regels, slim.
Gelukkig dat ik daar nooit kom en mijn gym 0 regels heeft
Dankje.Misschien moet je eens wat minder bijdehand doen, sinds jij gear gebruikt ben je niet uit te staan. Logisch dat die psycholoog je niet wou.
Hoe lang heb je niet kunnen trainen? SInds 13 maart?Yay! Donderdag en zondag weer naar de gym! Eindelijk! Ik ben blij 😁
Klopt. Ik heb wel veel gesport. Eerste weken bodyweight training gedaan.Hoe lang heb je niet kunnen trainen? SInds 13 maart?
Ik wacht op jeIk mag alleen in het weekend de psychiatrie verlaten. 🤷♂️