Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #144.461
Best dure hoge rendementsketel, installeren+leidingen trekken in een kruipzolder omdat de vorige ingetegeld zat (nog steeds zit ie er :p) in de badkamer, heel stom gemaakt door de vorige eigenaars mja
+is voor een nogal groot huis

Kijk dat verklaard wel wat, hij is dus ook verplaatst, dan vliegen de kosten gelijk omhoog.

Sucks :angstig:

• #144.462
  • #144.463
Bulkpowders hoge korting hmm

• #144.464
Sinds ik minder ben gaan trainen maak ik weer de gains van mijn leven hngggggg.

(en weer meer mag eten)

• #144.465
  • #144.466
Geleverd!!

Bijlagen

• FB_IMG_1594280301010.jpg
    FB_IMG_1594280301010.jpg
    115,1 KB · Weergaven: 44
  • #144.467
Storing in de ketel vandaag... foutcode uitgelezen, na enig speurwerk op internet zou het om een storing gaan die niet zelf de verhelpen zou zijn maar waar een monteur voor zou moeten komen. Kosten +/- €300,-

Monteur gebeld en probleem voorgelegd. Stelde een harde reset voor dus op zijn aanwijzingen knopjes zitten intoetsen, storing verholpen.

Blijkt een storingscode te zijn die wel eens voorkomt maar vaak onterecht wordt aangegeven en met een harde reset alweer verholpen is :D Kosten € 0,-
Altijd leuk zo'n dingen en zeer tof van de monteur.

• #144.468
Altijd leuk zo'n dingen en zeer tof van de monteur.
Ja vonden wij ook!! Een ander was misschien wel gekomen, zelf zo'n reset uitgevoerd en een rekening gepresenteerd.

Het was al na 5-en toen we het constateerden (geen warm water meer) dus we hebben een rijtje monteurs afgebeld totdat we iemand aan de lijn kregen. Dus meteen zijn nummer opgeslagen voor in de toekomst :)

• #144.469
Ja vonden wij ook!! Een ander was misschien wel gekomen, zelf zo'n reset uitgevoerd en een rekening gepresenteerd.

Het was al na 5-en toen we het constateerden (geen warm water meer) dus we hebben een rijtje monteurs afgebeld totdat we iemand aan de lijn kregen. Dus meteen zijn nummer opgeslagen voor in de toekomst :)
Wij hebben het op 1 jaar ook 2 keer gehad en heb zonder opzoeken ook 2 keer de boiler gewoon volledig uitgezet en weer aan. Opgelost.

• #144.475

Nee, die maak ik lekker zelf. Of naja, nog niet. In de bulk dan!

Kleding dit keer en veel ook. Alleen over de maten ben ik niet helemaal tevreden. De lengte gaat net wel/niet en vallen bij de armen erg ruim (ja ik ben skinny en lang). Had ook een hoodie besteld voor tijdens het trainen, maar deze valt te klein helaas...

• #144.477
Mensen die mij vragen of ik roid, bruh.

• #144.479
Als het een buffe kerel was probeerde hij wss te verkopen :p
Olijftakje dus waarschijnlijk geen verstand ervan, elke beetje ervaren bodybuilder/powerlifter etc ziet dat ik niet juice. Tuurlijk zijn er een hoop mensen waaraan je niet ziet dat ze juicen en ze ziek aan de gear zitten maar bij mij is dat wel anders haha

• #144.480
Olijftakje dus waarschijnlijk geen verstand ervan, elke beetje ervaren bodybuilder/powerlifter etc ziet dat ik niet juice. Tuurlijk zijn er een hoop mensen waaraan je niet ziet dat ze juicen en ze ziek aan de gear zitten maar bij mij is dat wel anders haha
Wel altijd een leuk compliment :)

• Like
Waarderingen: Apw
Terug
Naar boven