MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #144.423
Vandaag een oude man geholpen op Facebook. Ik noem geen namen het heeft een baard is een s-mod en heeft zo nu en dan wel eens een ongelukje op het werk :P

• #144.424
Dat zijn een paar mensen te veel wat ze bij zich dragen... als je je buik omhoog moet tillen om je riem vast te kunnen doen moet je je toch wel gaan afvragen of dat de bedoeling is. Lijkt me trouwens ook dat dat vreten een vermogen kost :o
Ja en zelf werken ze vaak niet. Meestal iemand uit de omgeving die het in stand houd

• #144.425
  • #144.428
5154E33A-0CDC-4B8E-9CA9-B5E007EDDE91.jpeg

Barbell curls. Vervelen nooit ;)

• #144.430
Incredible. Ik bestelde een onderdeel van een motorfiets voor een familielid in Marokko. Naar Europa verzenden zou minstens 7 dagen duren. Ik schreef de verkoper aan en vroeg hem of hij het wat sneller kon doen omdat ik pas kan vertrekken op vakantie eens ik het stuk heb ontvangen.
Ik ontving het 2 dagen later. Hij had de extreem snelle expressdienst gekozen.... wat enorm veel geld kost... en hij vroeg geen dollar meer!!! Ongelooflijk!Zo'n dingen maken een week mooi.

• #144.432
Incredible. Ik bestelde een onderdeel van een motorfiets voor een familielid in Marokko. Naar Europa verzenden zou minstens 7 dagen duren. Ik schreef de verkoper aan en vroeg hem of hij het wat sneller kon doen omdat ik pas kan vertrekken op vakantie eens ik het stuk heb ontvangen.
Ik ontving het 2 dagen later. Hij had de extreem snelle expressdienst gekozen.... wat enorm veel geld kost... en hij vroeg geen dollar meer!!! Ongelooflijk!Zo'n dingen maken een week mooi.
Altijd geluk jij

• #144.439
Ik had wel mondkapje op in de metro maar onder me neus. Handhaver had mij vies betrapt :roflol: . Geen boete gelukkig

Terug
Naar boven