- Waardering
- 12.701
Damn sick. Ik moet nog heel even en dan zit ik onder de 70cm. Maar moet ook wel met m'n shoulder width![]()
70 cm

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Damn sick. Ik moet nog heel even en dan zit ik onder de 70cm. Maar moet ook wel met m'n shoulder width![]()

@Camelus lijkt dus alleen maar buff omdat hij klein is en we alleen maar foto’s van hem zien.Sowieso zie je dat vaak. Bij kleinere mensen ziet het er sneller indrukwekkend uit, vooral op de foto.
Ja en zelf werken ze vaak niet. Meestal iemand uit de omgeving die het in stand houdDat zijn een paar mensen te veel wat ze bij zich dragen... als je je buik omhoog moet tillen om je riem vast te kunnen doen moet je je toch wel gaan afvragen of dat de bedoeling is. Lijkt me trouwens ook dat dat vreten een vermogen kost![]()
Oh dus jij bent dat vriendschapsverzoek van 42 weken geledenVandaag een oude man geholpen op Facebook. Ik noem geen namen het heeft een baard is een s-mod en heeft zo nu en dan wel eens een ongelukje op het werk![]()

Dat denk ik?Oh dus jij bent dat vriendschapsverzoek van 42 weken geleden![]()

Als we nu vrienden zijn wel
Ja dat ben ik

Als je dan ziet wat ze in de frituur gooien... krijg je toch spontaan zin om de frituur zelf aan te slingeren? (Dat is overigens de reden dat wij er geen hebbenGelukkig er zijn meer mafketels zoals ik.. van al dat eten krijg je juist honger...
)Altijd geluk jijIncredible. Ik bestelde een onderdeel van een motorfiets voor een familielid in Marokko. Naar Europa verzenden zou minstens 7 dagen duren. Ik schreef de verkoper aan en vroeg hem of hij het wat sneller kon doen omdat ik pas kan vertrekken op vakantie eens ik het stuk heb ontvangen.
Ik ontving het 2 dagen later. Hij had de extreem snelle expressdienst gekozen.... wat enorm veel geld kost... en hij vroeg geen dollar meer!!! Ongelooflijk!Zo'n dingen maken een week mooi.
Sommige mensen zijn voor het geluk geboren1!!!
Echt he
Ik zoek nog steeds naar mijn klavertje vier, heb jij er toevallig één gezien?
Zoveel geluk hebben wij nietIk zoek nog steeds naar mijn klavertje vier, heb jij er toevallig één gezien?
.fixed