- Waardering
- 8.521
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Kosten € 0,-Ik plas over het algemeen niet zoveel
Mazzel...onze moet vervangen worden....Storing in de ketel vandaag... foutcode uitgelezen, na enig speurwerk op internet zou het om een storing gaan die niet zelf de verhelpen zou zijn maar waar een monteur voor zou moeten komen. Kosten +/- €300,-
Monteur gebeld en probleem voorgelegd. Stelde een harde reset voor dus op zijn aanwijzingen knopjes zitten intoetsen, storing verholpen.
Blijkt een storingscode te zijn die wel eens voorkomt maar vaak onterecht wordt aangegeven en met een harde reset alweer verholpen isKosten € 0,-
Hier ook een paar maandjes geleden, 6000e foetshieMazzel...onze moet vervangen worden....
Hoppa...kijken hoe kan ie t uit kan zingen.tot er genoeg gespaard is...
Oei....dat ligt er niet zomaar effe....

Ik verschrok er toen ook van. Dacht dat zo een ketel voor 1000e wel gefixed was.Oei....dat ligt er niet zomaar effe....
Maar effe goed zoeken dan...
maar energiekosten gas zakken dan wel weer een heel stuk.Is het dan niet slimmer om te lenen voor de ketel (indien er het geld nog niet is)?Je kan ook een ketel huren? Wellicht is dat een optie?
Ja is ook een optie. Dacht misschien eerst huren dan sparen en uitkopen. Geen idee of dat mag maar je moet toch wat als dat ding kapot is. En van wie leen je even 3 4 5k?Is het dan niet slimmer om te lenen voor de ketel (indien er het geld nog niet is)?
Huren lijkt me lastig en is uiteindelijk nog duurder.Ja is ook een optie. Dacht misschien eerst huren dan sparen en uitkopen. Geen idee of dat mag maar je moet toch wat als dat ding kapot is. En van wie leen je even 3 4 5k?

Oo das beter maar heb je die optie niet lijkt huren mij de enige oplossing. Wanneer repareren niet meer luktHuren lijkt me lastig en is uiteindelijk nog duurder.
Ken niemand die t effe heeft liggen en zegt alsjeblieft en breng t over een.jaartje of ... maar terug..![]()

Gok op minimaal een hybride CV/ warmtepomp e.d. Of een CV die een veel grotere capaciteit aan kan dan een normaal huishouden nodig heeft.6k? Welke Rolce Royce ketel heb jij er in zitten dan
Ketel kan je rond de 13-1500 krijgen, paar 100 aan kleine spulletjes om alles aan te sluiten, een ketelmonteur heeft hem in +- 4 uur branden. Waar zijn de overige 4k in gaan zitten?![]()
Picobello bv6k? Welke Rolce Royce ketel heb jij er in zitten dan
Ketel kan je rond de 13-1500 krijgen, paar 100 aan kleine spulletjes om alles aan te sluiten, een ketelmonteur heeft hem in +- 4 uur branden. Waar zijn de overige 4k in gaan zitten?![]()
Gok op minimaal een hybride CV/ warmtepomp e.d. Of een CV die een veel grotere capaciteit aan kan dan een normaal huishouden nodig heeft.

Best dure hoge rendementsketel, installeren+leidingen trekken in een kruipzolder omdat de vorige ingetegeld zat (nog steeds zit ie er6k? Welke Rolce Royce ketel heb jij er in zitten dan
) in de badkamer, heel stom gemaakt door de vorige eigenaars mja