AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ik ook!! Maar dan zonder oordoppen. Ik begrijp ook niet waarom mensen me arrogant vinden..ik praat niet eens met ze :roflol:
    Zelfs met dit aan en oordoppen en dezelfde blik snappen sommige mensen niet dat ik niet wil praten.

    20200720_095811.jpg
     
    Zelfs met dit aan en oordoppen en dezelfde blik snappen sommige mensen niet dat ik niet wil praten.

    Bekijk bijlage 497808
    Zijn meer analfabeten dan we denken..buiten dat....alle talen zijn moeilijk als je iets niet WILT begrijpen :roflol:
    Ik wil m ook hahahahaha
     
    Zelfs met dit aan en oordoppen en dezelfde blik snappen sommige mensen niet dat ik niet wil praten.

    Bekijk bijlage 497808

    Dit werkt toch ook niet.
    Iedereen is nieuwsgierig waarom die brede zo chagrijnig kijkt.
    De pleasers zullen vragen of alles wel oké is? Die denken dat het niet goed met je gaat.
    Anderen, denken, blijf lekker in je home gym als je een ochtendhumeur hebt.

    Iets neutralere blik en zelf niet kleppen, maar trainen, werkt ook.
    Trainze :thumb:
     
    Dit werkt toch ook niet.
    Iedereen is nieuwsgierig waarom die brede zo chagrijnig kijkt.
    De pleasers zullen vragen of alles wel oké is? Die denken dat het niet goed met je gaat.
    Anderen, denken, blijf lekker in je home gym als je een ochtendhumeur hebt.

    Iets neutralere blik en zelf niet kleppen, maar trainen, werkt ook.
    Trainze :thumb:
    Mensen moeten eens een keer ophouden met bemoeien. En naar hun eigen bakkes kijken :cool:
     
    Moeders heeft humor. Heeft even boodschappen gedaan. Komkommer werkt ook tegen diaree doet alleen even pijn bij het inbrengen :roflol: Bekijk bijlage 497812
    hahahahha heeft moeders ook geadviseerd hoe ver de desbetreffende pasgroente moet worden ingebracht? Is het puntje genoeg of wordt het op de kiezen bijten?? Even paar keer diep ademhalen, is zo voorbij
     
    Back
    Naar boven