AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (19 bezoekers)

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • Essent heeft net geld overgemaakt whoopie doooo. Ik was overgestapt en begin van de maand hebben beide energieleverancier geld afgeboekt. Heb nog meer goed nieuws maar daar kom ik later misschien op terug :p
     
    Nee? 1x per week Legday hou ik
    als ik te snel opbouw, krijg ik standaard last. Ben begonnen op 60kg squat 4 weken terug en verhoog deze week naar 90, train benen 1,5 keer per week (ene week 1 maal en de andere week 2 maal). Sneller omhoog gaan en dna krijg ik last. Nu was mijn squat voor de corona niet meer zo hoog als vroeger, maar het zal toch nog ff duren eer ik zelfs nog maar daar ben
     
    Essent heeft net geld overgemaakt whoopie doooo. Ik was overgestapt en begin van de maand hebben beide energieleverancier geld afgeboekt. Heb nog meer goed nieuws maar daar kom ik later misschien op terug :p
    Je hebt geen lekkende anus meer?
     
    Essent heeft net geld overgemaakt whoopie doooo. Ik was overgestapt en begin van de maand hebben beide energieleverancier geld afgeboekt. Heb nog meer goed nieuws maar daar kom ik later misschien op terug :p

    je bent zwanger?
     
    Deze is met edit. Meer post ik ook niet hoor :) jullie zijn van mijn vakantiefoto's af :p

    Was ook gewoon mijn schoonmaak kit vergeten:(

    Schoen6-20.jpg
     
    Trip voor vanavond geboekt :D met de bus naar ayacucho, en daarna misschien door naar puno en cusco, of eerst terug naar lima en dan vliegtuig naar cusco pakken.... keuzes keuzes keuzes
     
    Wakker worden met mailtje van Fitness Seller dat de LTO-520 (cable attachment voor mijn powerrack) weer voorradig is.

    Direct besteld dus :cool:
    Leukere manier op gewekt te zijn ITT tot gisteren.

    Kom jij nu nog af vandaag?
    vntl liet net weten dat de controllers opgeladen zijn en de bestelling bij Domino's geplaatst is.
     
    Back
    Naar boven