XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (26 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • hahahahha heeft moeders ook geadviseerd hoe ver de desbetreffende pasgroente moet worden ingebracht? Is het puntje genoeg of wordt het op de kiezen bijten?? Even paar keer diep ademhalen, is zo voorbij
    Spreekt uit ervaring? :p
     
    hahahahha heeft moeders ook geadviseerd hoe ver de desbetreffende pasgroente moet worden ingebracht? Is het puntje genoeg of wordt het op de kiezen bijten?? Even paar keer diep ademhalen, is zo voorbij
    ......en vooral ontspannen.....
     
    Politie reed zonder sirenes door rood maar als wij dat doen gelijk een boete.
     
    Volgende keer als je door rood dan gewoon ook sirenes op zetten. Bestaat wel een app voor :D
    Ik heb dat ooit gedaan om de wachtrij bij de parking tomorrowland voorbij de kunnen rijden. (Zwaalichtje van vancreanenbroek op een startbatterij en veel toeteren) Ging goed maar net bij de ingang stonden ze. Nog heel droog terug in proberen te voegen maar dat liet niemand toe :p gelukkig best wel sympathieke politie en er redelijk goedkoop vanaf geraakt,
     
    Politie reed zonder sirenes door rood maar als wij dat doen gelijk een boete.
    Daarom solliciteren voor politieagent. Mag jij ook door rood rijden, zonder gelijk een boete te krijgen.
     
    Daarom solliciteren voor politieagent. Mag jij ook door rood rijden, zonder gelijk een boete te krijgen.
    Ik stel het mezelf levendig voor :p
    EEB8314E-74C0-4CA5-859B-4D43BB65A630.png
     
    1x180kg squat beltless in de cut. 20 dagen geleden nog moeite met 40kg
    Jammer dat het allemaal zo hard achteruit is gegaan, wel super dat je het zo een goede rebound hebt :)
     
    wel een mentale domper die terugval :( wat ben ik toch trots op mezelf
     
    Back
    Naar boven