- Waardering
- 22.485
Zit perfect!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zit perfect!
Wifi in de Efteling.
De jongste slaap en van de oudste moet mama met haar en een vriendje overal in

Rustig is het niet, maar het valt me nog wel mee.mijn vrouw zeurt ook al een paar weken maar het schijnt er superdruk te zijn dus ik zit daar niet echt op te wachten![]()
Zit jij nu srs in de efteling op dbb?Wifi in de Efteling.
De jongste slaap en van de oudste moet mama met haar en een vriendje overal in

)Ja, lekker in de schaduw.Zit jij nu srs in de efteling op dbb?
(ik lig hier ook aan het zwembad met dbb op, mevrouw is terug pokemons aan het trainen of ik weet niet wat :s en oma/opa bezig met de kinderen)

Zit jij nu srs in de efteling op dbb?
(ik lig hier ook aan het zwembad met dbb op, mevrouw is terug pokemons aan het trainen of ik weet niet wat :s en oma/opa bezig met de kinderen)
Nope op gsm

Mij willen ze nog niet eens in een vliegtuig :s well chill manGisteren een zware dag gehad,vliegreis van 9 1/2 uur pffff,vandaag lekker chillen op Bonaire ,gym op loopafstand ook al gevonden,morgen staat onze trailblazer v6 klaar,life is good ,zelfs voor tokkies

Want dan chrashed het vliegtuig?Mij willen ze nog niet eens in een vliegtuig :s well chill man![]()
Ze houden niet van dronken passagiers

ja dan helt het vliegtuig over en blijven ze rondjes vliegen hé, daar heeft niemand wat aan

EnjoyGisteren een zware dag gehad,vliegreis van 9 1/2 uur pffff,vandaag lekker chillen op Bonaire ,gym op loopafstand ook al gevonden,morgen staat onze trailblazer v6 klaar,life is good ,zelfs voor tokkies
Enjoy man, ga je ergens naartoe?Wat mijn dag goed maakt , mijn begin van 3 weken vakantie , getraind en een streep door de naam van Betelgeuse