AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #145.082
@LM in mijn log gespot.

• #145.083
Wifi in de Efteling. :cheer:

De jongste slaap en van de oudste moet mama met haar en een vriendje overal in

• #145.084

mijn vrouw zeurt ook al een paar weken maar het schijnt er superdruk te zijn dus ik zit daar niet echt op te wachten :o

• #145.086

Zit jij nu srs in de efteling op dbb? :p
(ik lig hier ook aan het zwembad met dbb op, mevrouw is terug pokemons aan het trainen of ik weet niet wat :s en oma/opa bezig met de kinderen :p)

• #145.087
Zit jij nu srs in de efteling op dbb? :p
(ik lig hier ook aan het zwembad met dbb op, mevrouw is terug pokemons aan het trainen of ik weet niet wat :s en oma/opa bezig met de kinderen :p)
Ja, lekker in de schaduw.

Ik pakte mijn mobiel om mijn foto’s beter te bekijken dan achter op het LCD scherm en toen schoot mijn browser aan. :D

• #145.089
Gisteren een zware dag gehad,vliegreis van 9 1/2 uur pffff,vandaag lekker chillen op Bonaire ,gym op loopafstand ook al gevonden,morgen staat onze trailblazer v6 klaar,life is good ,zelfs voor tokkies

• #145.092
Gisteren een zware dag gehad,vliegreis van 9 1/2 uur pffff,vandaag lekker chillen op Bonaire ,gym op loopafstand ook al gevonden,morgen staat onze trailblazer v6 klaar,life is good ,zelfs voor tokkies
Mij willen ze nog niet eens in een vliegtuig :s well chill man :)

• #145.095
  • #145.098
  • #145.099
Helaas niet naar buitenland, Kroatië stond op planning met vrienden en kids maar uit voorzorg in april alles geannuleerd en maar goed ook want Kroatië is nu oranje .

worden dagjes weg en bij elkaar zijn met de BBQ aan ( voordeel wel is dat ik doortrain , sportschool om 06 uur open dus kan voor de warmte trainen )

• #145.100
Eerste keer lowbar squats :eek!:
Blij dat ik nu eindelijk een beetje de mobiliteit heb :lifter:

Terug
Naar boven