XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #145.401
Stuk beter geslapen met een ventilator! Voel me nog wel rete gammel, maar al minder depressief dan gisteren.
Naast de vermoeidheid ook last van knie en schouder, en mega spierpijn in mijn hamstrings.. Mijn herstel is afgelopen week ook om te janken geweest.
Misschien even een paar rustdagen om bij te trekken? Laatste langere rustperiode is ook alweer maanden geleden.. En een vakantie heb ik ook niet in het verschiet.

• #145.402
Stuk beter geslapen met een ventilator! Voel me nog wel rete gammel, maar al minder depressief dan gisteren.
Naast de vermoeidheid ook last van knie en schouder, en mega spierpijn in mijn hamstrings.. Mijn herstel is afgelopen week ook om te janken geweest.
Misschien even een paar rustdagen om bij te trekken? Laatste langere rustperiode is ook alweer maanden geleden.. En een vakantie heb ik ook niet in het verschiet.
Wellicht zal dat goed doen en daar kom je maar op 1 manier achter.. Ik duim voor een vooruitgang in ieder geval. Fijne dag

• #145.405
Wellicht zal dat goed doen en daar kom je maar op 1 manier achter.. Ik duim voor een vooruitgang in ieder geval. Fijne dag
Thnx! Vandaag pak ik in ieder geval rust, en ik denk het weekend ook. Na 7 k*t nachten en een aanhoudende schouderblessure, zere en vermoeide benen wordt het tijd om even te herstellen. Met mijn verstand weet ik eigenlijk dat ik zelfs al te laat ben.. :(
Hopelijk doet het goed! Vandaag meteen een afspraak met de HA gemaakt voor die schouder. Ik vrees een peesontsteking. Zal volgende week wel bij de fysio voor een echo terecht kunnen. Anyway, prettig weekend iedereen!

• #145.412
Ff testen voor in de toetjes:)
IMG-20200814-WA0007.jpeg

• #145.419
In twee etappe best wat uren geslapen na mijn nachtdienst.

Terug
Naar boven