- Waardering
- 8.521
Welke?Schoenen gekocht voor in de gym en alvast getest. Squat een stuk steviger dan op hardloopschoenen![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welke?Schoenen gekocht voor in de gym en alvast getest. Squat een stuk steviger dan op hardloopschoenen![]()
Benieuwd welke.Schoenen gekocht voor in de gym en alvast getest. Squat een stuk steviger dan op hardloopschoenen![]()
Ik tel het als complexe koolhydraten

Ik gewoon niet.
Wilde eerst de Powerlift 4 van Adidas halen, maar mijn maat/kleur was al een hele tijd uitverkocht. Uiteindelijk de iets duurdere Power Perfect 3 gehaald, maar voelen echt lekker stevig en stabiel aan!
Ziet er goed uit man! Bijna jammer dat je maar een weekend gaat, al zal je lever je dankbaar zijn 😉
Die zien er goed uit. Ik denk een iets hogere offset dan de powerlifter 2 die ik heb, maar niet extreem. Kun je er verder ook op trainen en cardio doen of zijn ze daar te stug voor?Wilde eerst de Powerlift 4 van Adidas halen, maar mijn maat/kleur was al een hele tijd uitverkocht. Uiteindelijk de iets duurdere Power Perfect 3 gehaald, maar voelen echt lekker stevig en stabiel aan!
Die zien er goed uit. Ik denk een iets hogere offset dan de powerlifter 2 die ik heb, maar niet extreem. Kun je er verder ook op trainen en cardio doen of zijn ze daar te stug voor?
yeah buddy lightweight !!!!! heheheheEne kant denk ik mooi compliment andere kant denk ik jij kent mij niet
Ik lift nog geen 25kg dumbell
Maar je hebt daar meer machines die leuk zijn ook

Letterlijk en figuurlijk
Ene kant denk ik mooi compliment andere kant denk ik jij kent mij niet
Ik lift nog geen 25kg dumbell
Maar je hebt daar meer machines die leuk zijn ook

Wauw super zeg. Veel plezier
En? Echt bier of van dat slappe goedje genaamd pils?
Goblet squat kan ik wel met 50kg ofzo maar chest shoulder press enzo nog nooit gedaan met zwaar gewicht.