ThomasGroenlo
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 338
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
the ****, nacht werk en nog maar 10/uur betaald worden is echt niet veel, njha ofwel komt het omdat nederlanders minder goed verdienen als jobstudent.Dat ik nu lekker ga werken tot 06:00 en dan weekend heb![]()

the ****, nacht werk en nog maar 10/uur betaald worden is echt niet veel, njha ofwel komt het omdat nederlanders minder goed verdienen als jobstudent.
Wat is het precies voor werk ?
OT : MORGEN rijexamen binne 7u30 !!!![]()

het is 1 kg bij c1000, stond daar gister in ah voor nietsTnx kerel, de stack begon al weer leeg te lopen!
---------- Post toegevoegd Tue 2 Aug 2011 om 19:22 ----------
Vervelend als dat gebeurt!

Gister avond voordat ik ging werken m'n ex een berichtje gestuurd, dat ik haar toch wel mis .. en haar lieve lach niet kan vergeten... nu stuurt ze wat terug.. maar durf niet te kijken![]()
betaGister avond voordat ik ging werken m'n ex een berichtje gestuurd, dat ik haar toch wel mis .. en haar lieve lach niet kan vergeten... nu stuurt ze wat terug.. maar durf niet te kijken![]()
Deel het met onsGister avond voordat ik ging werken m'n ex een berichtje gestuurd, dat ik haar toch wel mis .. en haar lieve lach niet kan vergeten... nu stuurt ze wat terug.. maar durf niet te kijken![]()
Gister avond voordat ik ging werken m'n ex een berichtje gestuurd, dat ik haar toch wel mis .. en haar lieve lach niet kan vergeten... nu stuurt ze wat terug.. maar durf niet te kijken![]()
Ik: Klinkt misschien heel raar .. maar ik vind het jammer dat het nooit wat is geworden, vond het super gezellig met je .. mis je eigenlijk best wel ..
Meisje: ja.. vond t ook gezellig met jou.. maja
Get over it, er komt wel weer een ander op je pad.Denk 't wel, mjah het was eerst allemaal leuk en aardig, ineens had ze een feestje gehad .. en toen was alles weg .. ^o)
Ik: Klinkt misschien heel raar .. maar ik vind het jammer dat het nooit wat is geworden, vond het super gezellig met je .. mis je eigenlijk best wel ..
Meisje: ja.. vond t ook gezellig met jou.. maja