Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Dat ik nu lekker ga werken tot 06:00 en dan weekend heb :)

Dat ik nu lekker ga werken tot 06:00 en dan weekend heb :)
the ****, nacht werk en nog maar 10/uur betaald worden is echt niet veel, njha ofwel komt het omdat nederlanders minder goed verdienen als jobstudent.
Wat is het precies voor werk ?

OT : MORGEN rijexamen binne 7u30 !!! :eek:

moet je om 7:30 afrijden ??

the ****, nacht werk en nog maar 10/uur betaald worden is echt niet veel, njha ofwel komt het omdat nederlanders minder goed verdienen als jobstudent.
Wat is het precies voor werk ?

OT : MORGEN rijexamen binne 7u30 !!! :eek:

Slijpschijven controleren, inpakken, opstapelen, pakbon fatsoeneren, sealen, in het juiste vak zetten .. en de volgende orde maken .. :P

Gister avond voordat ik ging werken m'n ex een berichtje gestuurd, dat ik haar toch wel mis .. en haar lieve lach niet kan vergeten... nu stuurt ze wat terug.. maar durf niet te kijken :(

lol

Ik: Klinkt misschien heel raar .. maar ik vind het jammer dat het nooit wat is geworden, vond het super gezellig met je .. mis je eigenlijk best wel ..

Meisje: ja.. vond t ook gezellig met jou.. maja

Gister avond voordat ik ging werken m'n ex een berichtje gestuurd, dat ik haar toch wel mis .. en haar lieve lach niet kan vergeten... nu stuurt ze wat terug.. maar durf niet te kijken :(

http://www.youtube.com/watch?v=FqjC1lIF1S8

Ik: Klinkt misschien heel raar .. maar ik vind het jammer dat het nooit wat is geworden, vond het super gezellig met je .. mis je eigenlijk best wel ..

Meisje: ja.. vond t ook gezellig met jou.. maja

She's not into it....

maja ik heb iemand anders.

Denk 't wel, mjah het was eerst allemaal leuk en aardig, ineens had ze een feestje gehad .. en toen was alles weg .. ^o)

maja, niks aan te doen he

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

;) haha, ik wilde har die foto ook sturen, maar leek me niet zo 'n goed idee :) misschien toch maar Friends with benefit voorstel sturen :)

Terug
Naar boven