ThomasGroenlo
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 338
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
HahaGelukkig is Maja ook een meisjes naam .. misschien dat ik die wel kan krijgen
haha ..

lol moet je in zijn topic van mei kijken, zie daar echt geen 92 kg fysiek hoor.....Met 1,85 en 92kg kan je wel beter krijgen als die bish![]()

lol moet je in zijn topic van mei kijken, zie daar echt geen 92 kg fysiek hoor.....
@ mahatma jwt

lol moet je in zijn topic van mei kijken, zie daar echt geen 92 kg fysiek hoor.....
@ mahatma jwt
Ik: Klinkt misschien heel raar .. maar ik vind het jammer dat het nooit wat is geworden, vond het super gezellig met je .. mis je eigenlijk best wel ..
Meisje: ja.. vond t ook gezellig met jou.. maja

wacht nog steeds op antwoord ..
LoL, zegt ze ja je hebt geen tijd voor mij .. b*ch .. ik heb vakantie, heb elke dag tijd voor jou..

gewoon via hyves brah, best way to get chicks 
Nou niet gaan zeggen:
Ja liefje ik heb alle tijd voor jou ik wil 24/7 bij je zijn en ik wil je nooit meer kwijt etc. etc.
Aan de andere kant, doe toch maar wel![]()
of der keihard penetreren. Dát is echte liefde.huh? stuurt ze 2 antwoordt sms'jes?
Meisje: ''ja.. vond t ook gezellig met jou.. maja''
Ik zou een radio pakken en voor haar huis gaan staan en dan keihard muziek afspelen.... das echte liefde brah