MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Denk 't :) haha, tjah ze slaapt graag uit ..
Lekker dan, hoop niet dat ze tot een uur of 3 in d'r nest ligt. Hekel aan dat soort mensen.

Misschien is het wel een hint? Je bent niet agressief genoeg in de relatie terwijl ze gewoon keihard in d'r reet gedoet wil worden.

Of als ze uitslaapt, sluip het huis binnen en vraag: Mag ik erbij liggen?
Optioneel: En dan snel die boxer uit als ze omdraait en dan flink tekeer gaan...

Of .... niet.....

Laatst bewerkt:
Lekker dan, hoop niet dat ze tot een uur of 3 in d'r nest ligt. Hekel aan dat soort mensen.

Misschien is het wel een hint? Je bent niet agressief genoeg in de relatie terwijl ze gewoon keihard in d'r reet gedoet wil worden.

Het is inderdaad 1 van dat soort personen ja ;) zelf elke ochtend om 9 uur wakker .. of eerder .. mjah .. wachten totdat ze een keer wakker word .. schiet ook weinig op :) Jammer, on to the next ..

je kan toch ook s'middags coïtus hebben???

ey boys wie van jullie eet rijstwafels zijn ze omnomnomnom?

Als ik me tanden niet gepoetst heb wel, ergens piept dat langs me tanden net als rode bieten. maar dat is ook jaren terug.

Rijstwafels staan niet in mijn 'kookboek':)

Het is inderdaad 1 van dat soort personen ja ;) zelf elke ochtend om 9 uur wakker .. of eerder .. mjah .. wachten totdat ze een keer wakker word .. schiet ook weinig op :) Jammer, on to the next ..

een vriendin die enkel maar slaapt en doet is idd zo'n kwelling:rolleyes:

fag!

Ha-Ha @ angelus, ga jij je eerste meisje maar eens scoren jonge..

Inderdaad erg lekker :) Vooral met iets erop goed te doen, plakje kipfilet of iets dergelijks, of komkommer/sla/tomaat

Ze zitten in de computer, dude .. internet coïtus telt niet ;)

Terug
Naar boven