AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #146.244
Op dit moment 51,5 maar de bedoeling is dat er nog flink wat gains gemaakt worden dit jaar :D.
Hoewel 60kg nu niet bepaald mijn streefdoel is tegen het einde van de bulk :roflol: .
Onder de vijftig is ook we echt weinig. Met jouw lengte is tussen 55-60 met een iets hoger vetpercentage wel mooi denk ik?

• #146.245
Biologie en logica gaan niet altijd samen..

Ik heb sinds twee weken kcals, KH en natrium ge-upped. Gewicht omlaag. :loony:
Dit...ben benieuwd wat dat gewicht van mij doet. Maar goed, hoe meer ik eet, ik train wel dus zal ook meer spiermassa aanzetten waardoor hogere verbranding... Blijft een interessant iets, stofwisseling

• #146.247
Ready voor het kinderfeest met 2 kindjes :p
(Nee ik tel niet mee)
513CF600-D87C-4538-A35D-3B9F28B12F4B.jpeg

• #146.251
Ik zie jou ook regelmatig mij liften met je BB-oefeningen. Heb je daar een verklaring voor? :thinking:

Ik deed al BB oefeningen voor jij BB was, dus volgens mij wíl je gewoon door me gelift worden :eyebrow:.

Mocht 60kg wel je streven zijn ben ik out wat betreft bOHP :(.

You never know what happens in bulk-land :dunno:. Kan zomaar uit de hand lopen ook :roflol: .

:roflol: :roflol: :roflol: oei hou op schei uit, ik moet er ook echt wat aan gaan doen, gister stond er 61 op de teller :emo:

Zolang het voornamelijk spiermassa is, zie ik geen probleem :).
Dan weeg ik, ooit, met plezier 61kg!

Onder de vijftig is ook we echt weinig. Met jouw lengte is tussen 55-60 met een iets hoger vetpercentage wel mooi denk ik?

Ja, de 46,5 stond me uiteindelijk minder goed dan ik op dat moment dacht :o.
Alleen wil je tijdens een cut enkel vooruitgang en dalende cijfers zien...
Gelukkig ben ik tot inzicht gekomen, en bezig aan een proces om geleidelijk aan gewicht aan te komen met hopelijk een mooie hoeveelheid VVM erbij :).

• #146.255
Ben sinds m'n geboorte BB (initialen) . Geboren in B, woon nu ook in B. Zat vroeger op BB (basketbal) en doe nu aan BB (bodybuilding)..

• #146.256
  • #146.257
  • #146.258
Van mij hebben jullie nog geen last #puppypowerrrrr

Wel even bijpassend voer met mooie korting gescoord
15993126643118495746923470792006.jpg

• #146.260
I know. Met je blessure zei je dat inderdaad, toen vroeg ik nog of het door springen kwam. Nog steeds vet om NBA te zien, kan niet wachten om weer naar de VS te gaan.
Jij hebt een goed geheugen :p NBA kijk ik ook nog steeds met veel plezier en z’n wedstrijd in real life mee te maken is ongekend, vergeet je nooit meer. Ik heb 1x een rondreis gemaakt in florida en 1x in Californië. Voor de volgende keer staat toch echt New York / Washington en omstreken op de planning. Maargoed corona verpest weer alles...

• Like
Waarderingen: BB_
Terug
Naar boven