Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #146.263
  • #146.273
Ik dacht ook dat het een basketbal forum was... snapte al niet waarom iedereen zoveel krachttraining deed.. . 😉
Dat was ook de reden van mijn inschrijving hier... Iedereen wilde me altijd op basketbal hebben, daarom niet gedaan. Wil ik weer een poging wagen, blijken ze allemaal opeens aan krachttraining te doen.

• #146.274
Slechts 1 biertje gedronken vandaag!
Ok de dag is nog niet voorbij, maar het ziet er goed uit.
IMG_20200905_183358.jpg

• #146.280
Buiten bij de supermarkt staat een aantal knullen, stuk of 8, compleet niet tactisch opgesteld te 'hangen' voor het fietsenrek, zodat niemand er door kan (met fietsen en stepjes enzo, echt precies in het looppad). Een vrouw voor me die moest passeren zei er wat van, maar ze bleven gewoon staan, zodat die vrouw door het gras moest. Ik wilde er ook langs met m'n fiets, dus zei er ook (netjes) wat van dat ze daar niet echt handig stonden en beter elders konden gaan staan. Gingen ze allemaal aan de kant. Zegt één van die knullen: "Naar u luisteren we wel meneer, want u bent kast." :roflol:
Nja, eigenlijk maakte het mijn dag niet goed, want best triest dat ze niet naar die vrouw luisteren. Daar heb ik ook nog wat van gezegd en gelukkig was die vrouw niet op haar mondje gevallen en deden die gastjes verder niets.

Terug
Naar boven