- Waardering
- 4.183
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 79kg
Ik ook 😄Voordat ik begon aan bodybuilding heb ik ook altijd gebasketbalt![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ook 😄Voordat ik begon aan bodybuilding heb ik ook altijd gebasketbalt![]()
Allemaal basketballers hier

Het wordt pas interessant vanaf 2x bubsohpEen bubsOHP.
Omdat ik nogal moeite heb/had om meer te eten en aan te komen hebben de mannen er een spelletje van gemaakt om mijn stijgende gewicht te kunnen OHP'en.

Janken! Ik ga geloof ik even janken in dat andere topic...ik behoor tot beneden gemiddeldDeze contest is voor gemiddelde mensen... Niet voor extreem sterke mensen![]()

Janken! Ik ga geloof ik even janken in dat andere topic...ik behoor tot beneden gemiddeld![]()

Maar ik heb wél een bicep'tuinslang' puh
Snap ik met je 2 meter 30..
Dutch Basketball Forum, DBB
Ik dacht ook dat het een basketbal forum was... snapte al niet waarom iedereen zoveel krachttraining deed.. . 😉
Kennelijk moet je sterk zijn voor basketbalIk dacht ook dat het een basketbal forum was... snapte al niet waarom iedereen zoveel krachttraining deed.. . 😉

Valt in vele gevallen hier ook lastig te zien.Ik dacht ook dat het een basketbal forum was... snapte al niet waarom iedereen zoveel krachttraining deed.. . 😉

Dat was ook de reden van mijn inschrijving hier... Iedereen wilde me altijd op basketbal hebben, daarom niet gedaan. Wil ik weer een poging wagen, blijken ze allemaal opeens aan krachttraining te doen.Ik dacht ook dat het een basketbal forum was... snapte al niet waarom iedereen zoveel krachttraining deed.. . 😉
Sta er nu nog opZeg eens eerlijk.... Ben je al gaan proef springen?
Of ligt dat aan mij dat ik dat zou doen

Droge wijn, nu zal je vast wel dorst hebbenSlechts 1 biertje gedronken vandaag!
Ok de dag is nog niet voorbij, maar het ziet er goed uit.![]()
Pils is geen echt bier.Slechts 1 biertje gedronken vandaag!

Vul jij mfp voor het hele gezelschap in ofzo?? Holy moly 3 flessen wijn en nog kunnen typen...Slechts 1 biertje gedronken vandaag!
Niets gewoonVul jij mfp voor het hele gezelschap in ofzo?? Holy moly 3 flessen wijn en nog kunnen typen...